Muut naiset kuolaavat miestäni
Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.
Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.
Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samanlainen mies. Toiset miehet puhkeaa kukkaan siinä reilu kolmekymppisenä. En mä huomaa niitä katteluita kuin joskus, koska keskityn muihin asioihin kuin siihen kuka katselee ketäkin. Ja kyllä, olisi vientiä töissäkin, mutta mieheni on myös etäinen heitä kohtaan. Niin moni työpaikan mies on kuormasta syönyt, ja työntko kärsinyt muillakin, että hän on erottanut työn ja vapaa-ajan kokonaan jo viimeiset 7 vuotta.
Heh. Jokainen nainen luulee oman miehensä olevan kaikkien mielestä komea. Heh heh
Ljgfgk kirjoitti:
Jokainen rakastunut luulee, että se oma kumppani on se jota kaikki kuolaa. Samoin jokaisen äidin mielestä se oma lapsi on kaunis .
Olen kuullut kavereiltani ja tosissaan myös vanhoilta sukulaisiltani, että mies on todella komea. Olen seurustellut myös ennen tätä miestä ja aiemmin miehiäni ei ole tuijoteltu.. Kyseessä on varmaan hänen kokonaisuuteensa, kun mies on sopivan lihaksikas, 190 cm, komeakasvoinen ja tumma ja lisäksi hänen mukava luonteensa heijastuu ulospäin (eikä hän katsele muita itseriittoisena, kuten jotkut komeat miehet tekevät).
Ap
Oikeasti erittäin kaunis/komea mies kuulee komeudestaan muilta heteromiehiltä. Jos miehet kehuu jatkuvasti toista miestä niin silloin täytyy olla oikeasti jotain.
Mikähän diagnoosi ap:llä oikein on, kun kymmenin viestein täytyy kertoa ja todistella, että KYLLÄ, MUN MIES ON KOMEA. Jos oikeasti niin on, niin ota ja nauti, mitä tänne turhia skriivailet?
Mun lapsi on kaikkein kaunein :D
Kuten joku jo sanoikin niin ap. Hommaa itsetunto. Näet nyt miehesi oman epävarmuutesi johdosta jotenkin kieroutuneesti.
Marleena kirjoitti:
Mikähän diagnoosi ap:llä oikein on, kun kymmenin viestein täytyy kertoa ja todistella, että KYLLÄ, MUN MIES ON KOMEA. Jos oikeasti niin on, niin ota ja nauti, mitä tänne turhia skriivailet?
Se on sama diagnoosi kuin niillä naisilla jotka luulee lapsensa olevan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..
Ap
Jos mies on tumma, pitkä ja komea niin ei se ikää katso. Sellainen on aina ilmestys.
Eikös näitä ole Afrikka pullollaan? Toisaalta tumman voi löytää myös Forssan raviradan liepeiltä.
Kai niitä Afrikassa on jos nimenomaan tumma iho miellyttää..
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti erittäin kaunis/komea mies kuulee komeudestaan muilta heteromiehiltä. Jos miehet kehuu jatkuvasti toista miestä niin silloin täytyy olla oikeasti jotain.
Mun exä sanoi tämän miehen olevan komea (kun yritti havitella mua takaisin ja sanoi, ettei hänellä sit taida olla mitään mahdollisuuksia, kun tämä nykyinen mieheni on niin komea).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä sanoa, että minun kohdallani tuo miehen aiheuttamat miesten ja naisten oudot reaktiot ja katseet eivät olleet kuvitelmaa. Myös miehet ovat kertoneet, että kyseisen miehen kanssa on ollut häiritsevää olla jossain, koska KAIKKI tuijottavat häntä.
jos sillä on riivaajia?
En tiedä mitä tarkoittaa, että jollain on riivaajia... Mutta uskon sen olevan mahdollista. Tämä mies siis oli myös pelätty ja vihattu, ja hänellä oli paljon vihollisia.
Mulle tulee jostain syystä mieleen mt-ongelmainen 60-v äitini, joka kuvittelee nuorten miesten (30-v) vilkuilevan häntä😂 Hänelle oli kova pala kun tulin teini-ikään ja rupesin saamaan huomiota miehiltä ja hän vanheni. Äiti oli jo silloin homssuinen, ei pessyt hiuksia tai meikannut tai pitänyt kunnostaa huolta. Likainen, rähjääntynyt 50-v tuskin oli kuuminta hottia silloisten 20-v nuorukaisten mielestä.
Ap:n on kova mielikuvitus, kun kaikki tuijottaa ja kääntyy katsomaan hänen miestään ja nuoret miehet kuolaa häntä. Muut tajuavat, että nykyajan nuoret miehet työpaikoilla ovat ystävällisiä ja juttelevat myös vanhojen naisten kanssa. Se kuuluu hyviin käytöstapoihin. Meillä on 60 henkilöä 23-60 vuotiaita ja molempaa sukupuolta ja kaikkien kanssa jutellaan ja nauretaan, ketkä kahvipöydässä ovat tai tulevat hississä/kahviautomaatilla vastaan, ihan ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä sanoi tämän miehen olevan komea (kun yritti havitella mua takaisin ja sanoi, ettei hänellä sit taida olla mitään mahdollisuuksia, kun tämä nykyinen mieheni on niin komea).
Ap
No nyt menee ap jo yli..:D
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..
Ap
Kun olin 20-25v niin en edes nähnyt 30v tai sitä vanhempia miehiä, he olivat aivan epämiehiä. Kun olin alle 40v niin viisikymppiset miehet oli setiä.
Tämä on selkeä provo. Joku itserakas mies tällä kyselee että miten minä voinkaan olla näin hyvännäköinen että naiset ikähaarukalla 20-50 v kuolaavat perään. Todellisuudessa tämä on vain tämän miehen haave ja vierellä on vain rupsahtanut eukko joka ei paljon tuon ap:n perään katsele vaan on enemmänkin kiinnostunut siitä että mies tuo 2000€ tilipussin jokaisen kuun 15 päivä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on selkeä provo. Joku itserakas mies tällä kyselee että miten minä voinkaan olla näin hyvännäköinen että naiset ikähaarukalla 20-50 v kuolaavat perään. Todellisuudessa tämä on vain tämän miehen haave ja vierellä on vain rupsahtanut eukko joka ei paljon tuon ap:n perään katsele vaan on enemmänkin kiinnostunut siitä että mies tuo 2000€ tilipussin jokaisen kuun 15 päivä kotiin.
Olet ehkä oikeassa siinä että tämä on provo.
Mutta tarkoitusperää et ymmärrä.
Menit lankaan. Tarkoitus on haukkua miehiä.
Teet juuri niin. Sinä yksinkertainen.
Naisten päät kääntyvät kun mies on harteikas/oikealla tavalla lihaksikas ja tumma. Se on joku yleinen miesihanne.
Mun miehellä on vielä upeat vihreet silmät pitkillä ripsillä, niin ai että kun hymyilyttää se naisten käytös ja kun tuijotus.
Mies tykkää härnätä mua aina huomauttamalla, että hei kuule ottajia on, pidä varas. :D
Me vaan vitsaillaan asialla. Minkäs komea mies sille voi jos naiset katsoo, eihän siinä pahaa ole. Lähinnä vaan ite mietin, että eivätkö naiset sitten tajua sen tuijottamisen kääntyvän vähän niin kuin heitä vastaan? Kyllä minäkin huomaan jos miehet katsovat minua, ja olisi ärsyttävää jos mies kokisi sen uhkana.
Eivät hyvä itsetuntoiset miehet mitään fania halua vaan itsevarman ja oman arvonsa tuntevan naisen. Ja naisilla sama.
Miettikää nyt joku ihan äärikomea George Clooney, olisi varmasti saanut kenet tahansa muijan vaan ei kelvannut, otti itseään fiksumman ja kauniin juristin.
Älä ap mieti ketkä sun miehes haluaa, vaan kenet se on valinnut. Mieti jotain muuta! Mikään ei ole suurempi turn off kun huono itsetunto ja epävarma käytös.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on raskasta, kun on kaunis oma vaimo ja lisäksi kuolaavia naisia hyrräämässä ympärillä, kun on puolijulkinen työ. Aina on katseiden kohteina. Olen oppinut arvostamaan kauniin vaimoni luonnetta ja sitä miten rakastankaan häntä. Saan olla onnellinen, että suhde on kestänyt.
Monet ikäiseni lähes 50 v miehet ovat jo niin rapakuntoisia, että tässä erottuu väkisinkin joukosta yhä enemmän. Minua saa katsoa, mutta ei koskea. Olen tullut varovaiseksi. Viihdyn parhaiten vaimoni seurassa. Korostan aina, että miten hyvin minulla menee vaimoni kanssa ja muuta seuraa en kaipaa.
Auttoiko tämä?
Tarjoaako vaimosi sinulle koskaan paljasta p erseenreikää?
Jos kuolaa, voi kärsiä epilepsiasta.
Olen mies, mutta jos tuollaisen aarteen olet itsellesi löytänyt, niin tänäön on syytä ottaa kahdenkeskistä aikaa ja nauttia siitä miehestä - yksinoikeudella 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse vaan alkanut vanhentumaan ja reagoit noin. Ei miehesi ole sen kuumempi kuin ennenkään. Toinen vaihtoehto on, että olet sairastumassa mustasukkaisuuteen. Oire jostain henkisestä.
Tätä juuri mietin, että olen kestänyt kuolailut hyvin, koska olen itsekin aina saanut miesten huomiota (olematta lainkaan kiinnostunut näistä muista miehistä). Mutta entäs sitten kun en enää saakkaan, alan olla aika vanha jo.. Tällä hetkellä minua vikittelee töissä noin 10 vuotta nuoremmat kundit ja siksi ihmettelen, miksi mieheni ei muka saisi vastaavaa huomiota sen työpaikalla..
Ap
Miesten huomio loppui kohdallani jossakin 35 ikävuoden paikkeilla. Yhtäkkiä kukaan ei enää kääntynyt katsomaan toista kertaa. Muutos oli selvä ja se tuntui hiukan hämmentävältä. Kauniskin nainen vanhenee.
Jason momoa näyttää kyllä minun silmääni turvapaikanhakijalta