Muut naiset kuolaavat miestäni
Olen ollut nyt muutaman vuoden yhdessä miehen kanssa, joka on pitkä, tumma, komea, hyväkroppainen ja miehekäs. Tätä miestä ennen en seurustellut koskaan komeiden miesten kanssa, koska luulin niiden olevan itseään täynnä. Tämä mies on kuitenkin poikkeus, hän ei jotenkin selvästikään ole itse sisäistänyt komeuttaan, vaikka kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä, kun kävelemme esim. kaupungilla. Pitkä hän on ollut aina, mutta hänen pari vuotta sitten kasvattamansa parransänki oli ilmeisesti se, joka saa miehen sitten niin kuumaksi muiden(kin) silmissä, joten koko elämäänsä mies ei ole nauttinut vastaavasta huomiosta kuin nyt.
Vaikka en ole mustasukkaista sorttia, niin minua on alkanut vähän häiritsemään kun jokainen vastaantuleva nainen tuijottaa miestäni, hänen peräänsä katsovat kaikki 20-50-vuotiaat, etenkin nuoret, kauniit naiset. Vaikka itse olemme jo lähes 40-vuotiaita. Mieheni on todella hyvä käytöksinen eikä vilkuile näitä naisia, mutta olen ruvennut miettimään, että minkälaista esim. miehen työpaikalla on, kun jo kadulla mies kerää kaikkien huomion. Mies on sanonut olevansa etäinen työpaikan naisia kohtaan ja uskonkin häntä. Hän sanoo, että kukaan ei ole siellä yrittänyt lähestyä häntä, mutta minun on vaikea uskoa, kun kaikki naiset näyttävät olevan niin hänen peräänsä. Luotan kuitenkin häneen 100 prosenttisesti.
Miten te muut kestätte sen, että muut naiset kuolaavat miestänne? Ja miten teidän miehenne suhtautuu saamaansa huomioon?
Kommentit (167)
Olet ap ylitulkinnut. Olet itse tietysti noteerannut miehesi olevan komea, ja tulkitset kaikkien muidenkin naisten katseet kuolaamiseksi. Se että joku nainen katsoo miestäsi, ei vielä missään nimessä tarkoita himoitsemista. Itse olen 30v ja pidän myös monia vanhempia miehiä viehättävinä, mutta en silti himoitse varsinkaan tuiki tuntemattomia. Jos komea mies saa pääni kääntymään, niin kyse on kyllä muusta kun himosta.
Tällaisia miehiä oikeasti on, yksi sellainen on entinen opiskelukaverini. Baarissa käyminen hänen kanssaan silloin kymmenisen vuotta sitten oli melkein surrealistista, koska naiset tulivat juttusillemme koko ajan ja oikein hakeutuivat kaverini seuraan. Parikymppisistä viisikymppiseen, kaikkia kiinnosti. Olin ihan puulla päähän lyöty tuosta efektistä, enkä olisi uskonut todeksi, ellen olisi itse ollut näkemässä.
Sinänsä ymmärrän, että opiskelukaverini oli monen naisen mieleen. Ulkonäöltään hän oli perinteisen miehekäs, ns. kirveelläveistetyn näköinen, ehkä n. 185cm ja urheilullinen mutta ei liian lihaksikkaalla tavalla. Tosi hyväkäytöksinen ja mielestäni tyylikäs pukeutuja. Puheääni oli vuosien lauluharrastuksen myötä pehmeä ja vahva. Olisi varmaankin voinut valita mukaansa kenet vaan lukuisista lähestyjistä, mutta oli tuolloin tuntiessamme jo vakavassa suhteessa.
Olen itse kymmenen senttiä lyhyisempi ja vatsakas, joten mulla on vertailukohtaa omista kokemuksista. :)
M35
Ootko AP enemmän Pussinainen vai Janna Jaguar?
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia miehiä oikeasti on, yksi sellainen on entinen opiskelukaverini. Baarissa käyminen hänen kanssaan silloin kymmenisen vuotta sitten oli melkein surrealistista, koska naiset tulivat juttusillemme koko ajan ja oikein hakeutuivat kaverini seuraan. Parikymppisistä viisikymppiseen, kaikkia kiinnosti. Olin ihan puulla päähän lyöty tuosta efektistä, enkä olisi uskonut todeksi, ellen olisi itse ollut näkemässä.
Sinänsä ymmärrän, että opiskelukaverini oli monen naisen mieleen. Ulkonäöltään hän oli perinteisen miehekäs, ns. kirveelläveistetyn näköinen, ehkä n. 185cm ja urheilullinen mutta ei liian lihaksikkaalla tavalla. Tosi hyväkäytöksinen ja mielestäni tyylikäs pukeutuja. Puheääni oli vuosien lauluharrastuksen myötä pehmeä ja vahva. Olisi varmaankin voinut valita mukaansa kenet vaan lukuisista lähestyjistä, mutta oli tuolloin tuntiessamme jo vakavassa suhteessa.
Olen itse kymmenen senttiä lyhyisempi ja vatsakas, joten mulla on vertailukohtaa omista kokemuksista. :)
M35
Kuvasit hyvin tuntemuksiani 😃. Ja minusta siis tuntuu, että naiset ei vaan vilkaise, että ”onpas komea mies”, vaan vaikuttavat nimenomaan himoitsevan häntä.
Ap
Luulette vaan. Joillekkin tavallisen näkönen on komea. Harvoin todella komeaa miestä näkee, yhtä harvoin myös todella kaunista.miestä. Oma miesmakuni on skandinaavinen, siniset silmät.
Ne muut naiset huomaa, että sä huomaat niiden katseet ja siitä se ketjureaktio syntyy. Sun täytyy täysin ignoorata muut naiset, oot vaan coolisti, katselet silleen vähän kuin heidän läpi, jos ymmärrät mitä tarkoitan? Nyt sisko hyvä pikkasen kuninkaallisuutta olemukseen, ryhtiä!
Vierailija kirjoitti:
Plaah, tottakai ne nuoret ja kauniit naiset katsoo sen ukkosi perään. Ketkäs muut...
Joo, anteeksi vain, mutta ketkä parikymppiset kuolaisivat jotain nelikymppistä pappaa?
Hopeaketun lanka.
1/5.
Siis yhtä harvoin todella kaunista naista
Nää on aina huvittavia kun naiset on niin tohkeissaan "komeista " miehistään ja sitten muut hihittelee että kivat psykoosit sulla. Ei kun oikeesti kiva, mutta rakkaus on todellakin sokea tai joku nappailee muutakin kuin c-vitamiinia iltaisin.
Kun itse pitää jotain komeana ni luulee että muutkin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Nää on aina huvittavia kun naiset on niin tohkeissaan "komeista " miehistään ja sitten muut hihittelee että kivat psykoosit sulla. Ei kun oikeesti kiva, mutta rakkaus on todellakin sokea tai joku nappailee muutakin kuin c-vitamiinia iltaisin.
Jep, pari kertaa oon ollu toooosi hiljaisena, kun kaveri on kysynyt tyyliin eiks tää mun mikasikapetteri ole sit niinku maailman komein kundi. Sit se hetki, kun oot hetken ihan hiljaa, ettet repeis nauraan ja yrität keksiä jotain diplomaattista vastausta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Hän ei mahda sille mitään eikä varmaan monet katsojatkaan käytökselleen :)
Se miten päässäsi asian käsittelet on tärkeintä. Voisit vaikka ajatella että mukavaa kun mieheni on tuollainen silmäkarkki. Siitä on viatonta iloa kanssa ihmisillekin.
Tama. Ma olen ainoastaan ylpea kun naen etta joku kuolaa miestani :D Ja kuolaan kylla hanta itsekin :D
Vierailija kirjoitti:
Kun mietin itseäni parikymmentä vuotta sitten, niin en muista kuolanneeni nelikymppisiä.. Mietin, että jos mieheni lähtisi kavereidensa kanssa baariin, niin nämä parikymppiset naiset yrittäisivät varmaan pokata hänestä sänkyseuraa.. Mieheni ei ole koskaan harrastanut yhdenyönjuttuja, eikä muutenkaan huolta pettämisestä ole, mutta en vaan tajua sitä, miksi nämä parikymppisetkin himoitsevat lähes isänsä ikäistä miestä..
Ap
Täällä haisee ikis.
Vierailija kirjoitti:
Luulette vaan. Joillekkin tavallisen näkönen on komea. Harvoin todella komeaa miestä näkee, yhtä harvoin myös todella kaunista.miestä. Oma miesmakuni on skandinaavinen, siniset silmät.
Olen täysin samaa mieltä, että todella harvoin näkee oikeasti komeaa miestä. Mieheni sattuu olemaan sellainen. Esim. eräs 60-vuotias naispuolinen sukulaiseni sanoi mieheni olevan komein mies, jonka on koskaan nähnyt.
Enkä siis tuijota näitä muita naisia pahalla silmällä, toki saavat vapaasti katsoa. Ihmettelen lähinnä itseäni, että miksi minua on alkanut asia viimeaikoina vähän häiritsemään.. Ihan kun miehestäni näkyisi päällepäin, että hän omaa myös maailman parhaat taidot makuuhuoneen puolella, siihen malliin nämä nuoret naiset häntä katselevat..
Ap
Miehille riittää yksi nainen, eli antaa kuolata. Plus sitten joskus kun joutuu sinkuksi takas niin kuolaamisesta ei ole enää tietoakaan.
T. Mies jota kuolattiin kun oli varattuna. Nyt vain kaunis muisto.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap ylitulkinnut. Olet itse tietysti noteerannut miehesi olevan komea, ja tulkitset kaikkien muidenkin naisten katseet kuolaamiseksi. Se että joku nainen katsoo miestäsi, ei vielä missään nimessä tarkoita himoitsemista. Itse olen 30v ja pidän myös monia vanhempia miehiä viehättävinä, mutta en silti himoitse varsinkaan tuiki tuntemattomia. Jos komea mies saa pääni kääntymään, niin kyse on kyllä muusta kun himosta.
Sama juttu. Saatan katsoa komeita miehiä pidempään, mutta tuntemattomien kohdalla on hyvin harvoin kyse himosta. Jotkut yksinkertaisesti näyttävät niin hyvältä, että heitä katselee mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, pari kertaa oon ollu toooosi hiljaisena, kun kaveri on kysynyt tyyliin eiks tää mun mikasikapetteri ole sit niinku maailman komein kundi. Sit se hetki, kun oot hetken ihan hiljaa, ettet repeis nauraan ja yrität keksiä jotain diplomaattista vastausta 🤣
Pahimpia on nämä mustasukkaiset puolisot. Hei ihan oikeasti olen ihan varma että minä ja EI KUKAAN halua sun miestäsi! Me ollaan loppu maailma oikein tyytyväisiä että se on sulla. Ei pelkoa että kukaan tulee viemään tuota sulta pois :D
Komee mies on ilo silmälle. Ei sille mitään voi. Mäkin katselen mieluummin komeampaa miestä kuin tavista.
Ei se katsominen silti mitään muuta tarkoita useimmiten.
ihan normaalia niin katsovat minunkin poikkista, mutta kyllä minuakin katsotaan välillä. Luulen että sitä kuvittelee asian ihmeellisemmäksi kuin se onkaan eikä kyse ole mistään kuollauksesta, vaan normaalista katsomisesta.
Mullakin on kivannäköinen mies. Jos joku katsoo niin hyvä vaan:) en haluaisikaan seinäruusua. Olen itsekin kaunis.