Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi paras tapa pitää uloste pehmeänä?

Vierailija
30.05.2006 |

Minulla on vastikään leikattu peräpukamat, joten kipuja vielä on. Enkä haluaisi loppuelämääni taistella vessanpöntöllä.

Levolac saa aikaan oksennuksen, sitä en voi käyttää.

Ja toinen juttu, inhoan luumuja.

Mitä konsteja, aineita tms. lääkkeitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät maistu miltään ja ovat helppoja annostella sekä toimivat hyvin (minusta paremmin kuin Levolac)

Vierailija
2/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kuituja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberon (tipat tai pikkupillerit) on hyvä. Ei löysytä turhaan suolistoa ja on tehokas. Kokeilemalla määrän, löydät sopivan itsellesi. Ihan pari-kolme tippaa päivässä voi riittää.

Vierailija
4/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sitä tänään muuhun tarkoitukseen. Mutta että se auttaisi tähän vatsantoimintaankin?

ap

Vierailija
5/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ei mitään mutta nyt taas nostavat päätään, perkule!

ihan ehdottoman hyvä mulla oli melkein aina kun jotain söi ni otti huikan lasista jossa oli pellavansiemenrouhetta ja vettä...tai että joi koko paskan aamulla...

Vierailija
6/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan aliarvostettu aine. hyvä että olet ostanut, mene nyt ottamaan sitä. se vaikuttaa paremmin kun otat illalla.

Vierailija
7/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli minulle kiva tieto. Just äsken pureskelin mg-tabletin.

=)

Vierailija
8/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät laxoberonia niin älä ota tavaksi jotta suoli ei totu. Apteekista löytyy PALJON muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
9/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laxoberon stimuloi suolen toimintaa, eli pitkäaikaiskäyttöön sitä ei kannata ottaa.

Oletko kokeillu seuraavia: Agiocur (kuituja), pellavansiemenrouhe (alussa 3 rkl/pv, jatkossa 2 rkl/pv), Levolacia vastaavasta valmisteesta (Duphalac) löytyy myös jauhe, jota voit sekoittaa ruokaan, esim. jugurttiin. Ymmärrän hyvin että Levolac-nesteen juonti ällöttää, olen itsekin sitä maistanut eikä päivittäinen käyttö houkuttelisi. Olen ymmärtänyt että Duphalac-jauheen maun saa peitettyä aika hyvin. Itse syön pellavansiemenrouhetta, puuron seassa ei maistu miltään. Apteekeista löytyy myös Linus-pellavansiemen" pellettejä" , mutta perinteinen rouhe on huomattavasti edullisempaa. Kokonaisia pellavansiemeniä en suosittele, niillä ei ole vaikutusta ellet pureskele niitä rikki, ihmiselimistö ei niitä pysty pilkkomaan.

Agiocur on myös jauhemaista, sitäkin kannattaa kokeilla.

Duphalacista 10 annospussin (á 10g) pakkauksen hinta on muistaakseni 6 euron tienoilla (isommissa pakkauksissa halvempaa), Agiocurin 250 g pakkaus on jossain 7-8 euron tietämillä. Kumpaakin saa apteekeista. Pellavansiemenrouhetta olen itse löytänyt mm.

Citymarketista.

Olkaa ihmiset tarkkoja ettette käytä lyhytaikaisen ummetuksen hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä pitkäaikaisesti. Suoli tottuu niihin eikä suostu enää toimimaan ilman niitä. Kuitu- (Agiocur, pellavansiemen) ja laktuloosivalmisteet (Duphalac, Levolac, Lactulos-Ratiopharm) ovat turvallisia pitkässäkin käytössä.

t: farmaseutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi