Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron kun seksi on huonoa

Vierailija
14.09.2019 |

Mies ilmoitti että haluaa eron tai avoimen suhteen jos seksimäärät ei lisäänny ja parane.

Aikataulunkin antoi.

Kommentit (289)

Vierailija
81/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa on se, miten näyttää rakkautta ja välittämistä toiselle. Monille hyvä seksi on osa sitä. En minäkään aina nauti niin paljoa niistä asioista mitä mies haluaa, mutta koska rakastan häntä, haluan tehdä hänelle hyvää. Ja tää toimii molempiin suuntiin. Ja olen myös oppinut pitämään asioista jotka hänelle tuottaa nautintoa, koska se tekee hänet aivan hullaantuneeksi myös minuun. Se katse minkä saan ja käytös minua kohtaan on kyllä kaiken sen arvoista, vaikka hetken tekisin jotain vain hänelle miettimättä itseäni.

Onnittelut sinulle, näin se pitää mennäkin. Kun itse antaa niin loppupeleissä sitä saa enemmän kuin antaa. Ja sama koskee varmaan miestäsikin, hänkin varmasti tekee jotain asioita vuoksesi mistä ei niin kauheasti pidä, mutta kun tietää sinun tulevan iloiseksi, niin itse asiassa niiden ei niin mukavien asioiden esim. tukkeutuneen viemärin avaaminen, sinun jalkojesi ja/tainiskan hierominen ei loppupeleissä niin kurjia juttuja olekaan. Ihme juttu yleisellä tasolla miten naiset pitävät seksin harrastamista uhrauksista suurimpana mitä he joutuvat tekemään. Eikö se kuitenkin ole kahden kauppaa mistä molemmat nauttivat eikä mitään toisen (lue naisen) alistamista.

No juuri näin. Meillä molemmat nauttii seksistä, mutta on sitten lisäksi asioita, joita tehdään välillä ihan vain pelkästään toisen mieliksi. Esim. Jos mulla on kuukautiset, saatan silti yllättää miehen eroottisella hieronnalla. ( eikä se oikeastaan ole minulta mikään uhraus) Ja hän taas tekee paljonkin asioita minun hyväkseni. Esimerkiksi käy kaupassa, jos olen väsynyt tms.

Miten kaupassa käynti on asia jonka miehesi tekee ”sinun hyväksesi”? Eikö sieltä kaupasta osteta mitään yhteisiä ruokia tai miehen juttuja, sinun vain?

Sinä ilmeisesti et asu parisuhteessa ainakaan miehen kanssa ja hyvä niin. Noin ääliö kommentin jälkeen et edes ansaitse sitä mielihyvää mitä miehen läheisyydessä saa.

Ja mikä olikaan pointtisi tälle kommentille?

Vierailija
82/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet mennyt naimisiin tuollaisen kutvakkeen kanssa? Eikö hänen olemattomasta empatiakyvystään ollut merkkiäkään näkyvissä suhteen alkuaikoina? Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta, ja siksipä saa seksiäkin. Ulisijat jäävät ikävä kyllä ilman. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Eli kustannus/hyötysuhde surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelit tehdä? Pitää jalat ristissä tai olla sängyssä kuin lahna niin kuin ilmeisesti tähänkin asti olet ollut. Eikö ole reilua että miehesi nostaa kisaan pöydälle ja juttelee kanssasi asioista ennen kuin aloittaa hyppimään vieraissa. Kannattaisi sinun siis panostaa teidän seksielämään ja keskustella mitä toinen haluaisi ja samalla voit kertoa mitä sinä haluaisit seksin saralla. Vai oletko sinäkin tyypillinen suomalainen nainen niin kuin suurin osa täällä kommentoijista että miehen tuoma tilipussi, autot, asunnot ja ruoka kyllä kelpaavat mutta naisen ei tarvitse kuin istua TV:n ääressä ja katsoa hömppäohjelmia tai sitten roikkua somessa ja syödä suklaata ja lihoa muodottomaksi. Sitten jos mies vähän haluaisi seksiä niin sitten ollaan täällä itkemässä asiaa palstasiskoille että yhyy mies haluaa seksiä mutta kun minä en kauniiden ja rohkeiden tai ensitreffit alttarilla tai jonkun muun hömppä TV ohjelman takia nyt millään viitsisi.

Mieti oikeasti haluatko sinä panostaa parisuhteeseen ja teidän kummankin hyvinvointiin vai asutko mielummin yksin jossain kaupungin vuokrayksiössä alkoholistinaapureiden keskellä.

Miksi pitäisi vuokralla asua, kun on puolet yhteisestä omaisuudesta taskussa? Huom. Yhteisestä.

Vierailija
84/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kohtasi.20 vuoden suhde.Viimeiset 3 vuotta ollut hiljaisempaa.Voisin vielä yrittää mutta vaikea taikoa haluja tämän jälkeen.

Ap

Öhöm, ennen kohtasi, mut nyt, 20 vuoden jälkeen mies on alkanut haluamaan jotain mitä sai exältään?

Uskottavaa? Not.

Vierailija
85/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅😅 ja sitten ihmetellään, miksi ne miehet ei puhu ongelmistaan parisuhteessa. No, tässä näette syyn: Mies avautuu haluavansa paremman seksielämän ja nainen heti vetänyt herneet nenään. Mies jopa sanonut, että tämän ongelman vuoksi koko parisuhde on vaakalaudalla, mutta nainen ei silloinkaan ole valmis elävöittämään seksielämän.

Eri asia uhkailla erolla kuin aidosti yrittää selvittää, mikä mättää ja korjata suhdetta.

Vierailija
86/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa on se, miten näyttää rakkautta ja välittämistä toiselle. Monille hyvä seksi on osa sitä. En minäkään aina nauti niin paljoa niistä asioista mitä mies haluaa, mutta koska rakastan häntä, haluan tehdä hänelle hyvää. Ja tää toimii molempiin suuntiin. Ja olen myös oppinut pitämään asioista jotka hänelle tuottaa nautintoa, koska se tekee hänet aivan hullaantuneeksi myös minuun. Se katse minkä saan ja käytös minua kohtaan on kyllä kaiken sen arvoista, vaikka hetken tekisin jotain vain hänelle miettimättä itseäni.

Onnittelut sinulle, näin se pitää mennäkin. Kun itse antaa niin loppupeleissä sitä saa enemmän kuin antaa. Ja sama koskee varmaan miestäsikin, hänkin varmasti tekee jotain asioita vuoksesi mistä ei niin kauheasti pidä, mutta kun tietää sinun tulevan iloiseksi, niin itse asiassa niiden ei niin mukavien asioiden esim. tukkeutuneen viemärin avaaminen, sinun jalkojesi ja/tainiskan hierominen ei loppupeleissä niin kurjia juttuja olekaan. Ihme juttu yleisellä tasolla miten naiset pitävät seksin harrastamista uhrauksista suurimpana mitä he joutuvat tekemään. Eikö se kuitenkin ole kahden kauppaa mistä molemmat nauttivat eikä mitään toisen (lue naisen) alistamista.

No juuri näin. Meillä molemmat nauttii seksistä, mutta on sitten lisäksi asioita, joita tehdään välillä ihan vain pelkästään toisen mieliksi. Esim. Jos mulla on kuukautiset, saatan silti yllättää miehen eroottisella hieronnalla. ( eikä se oikeastaan ole minulta mikään uhraus) Ja hän taas tekee paljonkin asioita minun hyväkseni. Esimerkiksi käy kaupassa, jos olen väsynyt tms.

Mies saa eroottisen hieronnan ja sinä saat kaupassa käynnin. Öö..okei.

Vierailija
87/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaupassa käynti on asia jonka miehesi tekee ”sinun hyväksesi”? Eikö sieltä kaupasta osteta mitään yhteisiä ruokia tai miehen juttuja, sinun vain?

Me käydään yhdessä mut tarkoitin tilanteita, että esimerkiksi illalla haluan jotain herkkuja ja mies lähtee niitä asioikseen minulle hakemaan. Arvasin, että joku puuttuu tähän.. :D Ilmeisesti joillekin on aivan käsittämätöntä, miten voisi toista ilahduttaa. Jos parisuhteessa menee huonosti, ensimmäisenä neuvoisin miettimään mitä itse antaa kumppanille. Itseään voi muuttaa ja sitä kautta myös se toinen voi muuttua, kun yhtäkkiä alkaakin saada huomioimista.

Vierailija
88/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on naiselle tyydyttävää niin sitä harrastaa kyllä mielellään. Jos se tuntuu tukkeutuneen viemärin avaamiselta niin laadussa voi tosiaan olla parannettavaa.

Vierailija
89/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä seksiä Ap:lla varmasti olisi jos mies ei olisi tehnyt aloitteita.

Koska Ap viimeksi on tehnyt aloitteen? Koska Ap on nähnyt jotakin vaivaa seksin eteen? Jos siitä on useita kuukausia saati vuosia, ymmärrän miehen turhautumisen täysin ja ero tai avoin suhde on tosiaan ainoa ratkaisu, ellei Ap:ta ala suhteen seksielämän hoitaminen kiinnostaa.

AP on tyypillinen suomalainen nainen, mulle kaikki heti nyt ja minun ei itse tarvitse tehdä muuta kuin syödä sipsejä ja suklaata. Lihoa ja maata sohvalla ylisiuret oloasun housut pömppömahan päällä sekä tuijottaa TV:stä jotain realitysarjaa. Itsensä saatika parisuhteen panostamiseen hän on aivan liian laiska. Miehiä kyllä on helppo syyllistää. Valitettavasti tällaisia edellä kuvaamiani katkeroituneita naisia on tämä palsta täynnä.

Vierailija
90/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta ja tämän vuoksi saa seksiä..."

Et voi olla tosissasi tämän kanssa. Eli se kunnollinen mies on valmis kestämään mitä tahansa kiukuttelua primadonnalta ja toteuttamaan jokaisen mielenoikun, ja tämän jälkeen hän saa tästä koiran roolista palkkioksi seksiä. Kuulostaa todella terveeltä parisuhteelta, hei..

Miesten kiukuttelua ja mielioikkuja on kuitenkin kaikkien naisten kestettävä jos haluavat seksiä, mutta sehän on ihan ok.

Vierailija
91/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu exään, ja vertailu yleensäkin on loukkaavaa!

Vierailija
92/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kohtasi.20 vuoden suhde.Viimeiset 3 vuotta ollut hiljaisempaa.Voisin vielä yrittää mutta vaikea taikoa haluja tämän jälkeen.

Ap

Öhöm, ennen kohtasi, mut nyt, 20 vuoden jälkeen mies on alkanut haluamaan jotain mitä sai exältään?

Uskottavaa? Not.

Mä veikkaan, että ap:n miehellä on toinen nainen tai nainen josta haaveilee. Oma ankea seksielämä on alkanut ärsyttää, koska uuden muikkelin suhteen on ehkä lupauksia villistä seksistä, kuten suhteen alkupuolella usein on.

Mies yrittää win-win -diiliä itselleen. Joko nykyinen muija antaa enemmän ja useammin tai sitten pääsee jyystämään tätä uutta.

Vierailija
93/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta ja tämän vuoksi saa seksiä..."

Et voi olla tosissasi tämän kanssa. Eli se kunnollinen mies on valmis kestämään mitä tahansa kiukuttelua primadonnalta ja toteuttamaan jokaisen mielenoikun, ja tämän jälkeen hän saa tästä koiran roolista palkkioksi seksiä. Kuulostaa todella terveeltä parisuhteelta, hei..

Miesten kiukuttelua ja mielioikkuja on kuitenkin kaikkien naisten kestettävä jos haluavat seksiä, mutta sehän on ihan ok.

Eiköhän se ole tunnettu tosiasia, että naiset ne kuukautiskierron vaiheesta riippuen hormooni myrskyissään kiukuttelee ja oikuttelee. Tämän sinä naisena tiedät varmaan varsin hyvin. Vai onko vaihdevuodet jo kaukana takana päin ettet enää muista ja siksi katkerana yksin asujana mollaat täällä miehiä?

Vierailija
94/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Ap viimeksi on tehnyt aloitteen? Koska Ap on nähnyt jotakin vaivaa seksin eteen? Jos siitä on useita kuukausia saati vuosia, ymmärrän miehen turhautumisen täysin ja ero tai avoin suhde on tosiaan ainoa ratkaisu, ellei Ap:ta ala suhteen seksielämän hoitaminen kiinnostaa.

AP on tyypillinen suomalainen nainen, mulle kaikki heti nyt ja minun ei itse tarvitse tehdä muuta kuin syödä sipsejä ja suklaata. Lihoa ja maata sohvalla ylisiuret oloasun housut pömppömahan päällä sekä tuijottaa TV:stä jotain realitysarjaa. Itsensä saatika parisuhteen panostamiseen hän on aivan liian laiska. Miehiä kyllä on helppo syyllistää. Valitettavasti tällaisia edellä kuvaamiani katkeroituneita naisia on tämä palsta täynnä.

Ulkomaalaisetkin naiset löhöävät sohvalla saippuasarjoja katsellen.

Vierailija
95/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä on toinen nainen, johon hän vertaa ap:ta. Mies on eron kynnyksellä, mutta ei halua ottaa eropäätöksestä ja pettämisestä vastuuta itselleen, vaan on keksinyt oivan tavan sysätä erosta syyn ap:lle.

Kun seksiä on 20 v suhteen jälkeen edelleen kerran viikossa, niin se on hyvin keskiverto ja ok määrä.

Miehen vertsus, että "exä" oli sellainen ja tällainen on epäuskottsva 20 v liiton jälkeen. Se exä on miehen kiertoilmaus toiselle naiselle.

Tämä on niin selvä tapaus kuin olla ja voi.

Vierailija
96/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Uskottavaa? Not.

Mä veikkaan, että ap:n miehellä on toinen nainen tai nainen josta haaveilee. Oma ankea seksielämä on alkanut ärsyttää, koska uuden muikkelin suhteen on ehkä lupauksia villistä seksistä, kuten suhteen alkupuolella usein on.

Mies yrittää win-win -diiliä itselleen. Joko nykyinen muija antaa enemmän ja useammin tai sitten pääsee jyystämään tätä uutta.[/

Voihan se olla näinkin, mutta syy miksi mies on ajautunut tuohon tilanteeseen on se, että oma vaimo ei ole hoitanut aviovelvollisuuksiaan siihen malliin, että tuollainen tilanne on päässyt syntymään.

Vierailija
97/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa eroottisen hieronnan ja sinä saat kaupassa käynnin. Öö..okei.

Just. No sitähän minä tarkoitin. Halusit käsittää tahallaan väärin. Mutta eipä siinä, minun puolesta saa vapaasti olla huonoissa suhteissa naama väärinpäin tekemättä vuosikausiin mitään mukavaa toiselle. Sehän on ihan oma valinta.

Vierailija
98/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅😅 ja sitten ihmetellään, miksi ne miehet ei puhu ongelmistaan parisuhteessa. No, tässä näette syyn: Mies avautuu haluavansa paremman seksielämän ja nainen heti vetänyt herneet nenään. Mies jopa sanonut, että tämän ongelman vuoksi koko parisuhde on vaakalaudalla, mutta nainen ei silloinkaan ole valmis elävöittämään seksielämän.

Hyvin kuvaavaa että kaltaisesi mielestä kiristäminen on ongelmista puhumista. Ap:n haluttomuuteen on jokin syy eikä se kiristämällä ja uhkailemalla mihinkään katoa, pahimmassa tapauksessa tuosta seuraa seksielämä jossa toinen kokee itsensä raiskatuksi.

On todella ylireagointia kutsua tuota kiristämiseksi. Pikemminkin ongelma parisuhteessa on kasvanut huomaamatta niin suureksi, että siitä on puhuttava suoraan ja tietyllä vakavuudella.

Omassa parisuhteessanikin tyttöystävä sanoi jo alkuvaiheessa hyvinkin yiulasti, että hän ei ole mikään siivooja ja jos yhteiselämä kiinnostaa jatkossakin niin imuria vaan käteen. Tietysti tämä vaikutti aluksi itsestäni aiheettomalta, mutta päätin osallistua tulevaisuudessa enemmän siivoamiseen ( koska kuitenkin rakastan tyttöystävääni!). Lopputuloksena parisuhde parani huomattavasti ja olemme edelleen yhdessä saman katon alla.

Oikeasti vertaat omien sotkujen siivoamista omassa kodissasi seksiin? Kyllä sulla on joka tapauksessa velvollisuus osallistua oman kotisi siivoamiseen mutta seksiin kenelläkään ei ole velvollisuutta.

Hirveän paha ei edes apn ja miehensä tilanne ole jos parikymmentä vuotta kestäneessä suhteessa on kuitenkin kerta viikkoon seksiä. Mikään uhkailu, aikarajojen asettaminen ja exään vertailu ei todellakaan ole rakentava ja asiallinen tapa lähteä tilannetta korjaamaan parempaan päin. Mitä mies on luvannut aplle että apn tekisi enemmän mieli seksiä? Kyllä tuossa on käsillä tilanne johon kummankin täytyy panostaa jos meinataan saada hyvää aikaan. Omalta kohdaltani peli olisi kyllä jo pelattu jos mies alkaisi kiristää ja uhkailla. Sais mun puolesta lähteä vaikka sitä exää vikittelemään.

Niin, vertaankin. Koska molemmissa tapauksissa kumppani antoi komennon, että jos ei asiat muutu niin edessä on ero. Kuten pitääkin sanoa jämäkästi, jos ongelma vaikuttaa kohtuuttomasti parisuhteeseen.

Ja olin oppinut siivoamaan omat jälkeni jo aikoja sitten, mutta en aluksi ymmärtänyt, että ei se siivoaminen joka toinen viikko enää riitä yhteisessä asunnossa tyttöystävän kanssa ( mikä riitti oikein hyvin opiskelija-asunnossa). Samalla tavalla sinkkuna voi tyytyä tyydyttämään itsensä kerran viikossa, mutta ei tällainen seksielämä todennäköisesti riitä partnerille. Kummassakin tapauksessa on opittava ottamaan se toinen osapuoli huomioon ja tekemään kompromisseja parisuhteen eteen, vaikka se ei aina olisikaan kivaa omasta mielestä.

Vierailija
99/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tämä aikataulu ja asiat mitä mies vaatii.

Kerran viikossa a naalia.

Kotona korkkarit ja seksikkäät asut koko ajan.

Suikkareita.

Kolmen kimppaa?

Strippausta?

Onko ollut puhetta mitä ap saa?

Mitä tarkoittaa vapaa suhde? Koskeeko se myös ap:ta? Miten se hoidetaan -hienotunteisesti tai panot hierotaan toisen naamaan kostona?

Mä lähtisin aapeena tähän mukaan ja neuvottelisin itselleni myös kunnon ehdot, mitä minun pitää saada. Suuseksiä, treffejä, miehenkin pitää pukeutua pukuun kotona, olla kohtelias, avata ovi...Jos mies haluaa kimppaseksiä nainen-nainen-mies, niin tasapuolisuuden vuoksi seksiä myös mies-mies-nainen.

Nyt ap vaatimaan itsekin.

Vierailija
100/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisetkin naiset löhöävät sohvalla saippuasarjoja katsellen.

Vaikea sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta kuin suomalaisista. Mutta kun katsoo noita Amerikkalaisia valaita joiden vartaloa suomalaiset naiset rupeavat pikkuhiljaa lähestymään niin epäilemättä olet oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan