Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti varatulle keski-ikäiselle miehelle

Vierailija
14.09.2019 |

Tähän asti olen saanut hillittyä itseni mutta nyt meinaa tehdä tiukkaa.. taustalla silmäpeliä työpaikalla itseäni reilusti vanhemman miehen kanssa ja alkukesällä hän hiukan hämmentyi ja perääntyi kun tajusi että olen kiinnostunut, kunnes selvisi hämmennyksestään ja ehkä nyt itsekin kiinnostunut. Vaikuttaa lähelläni välillä hermostuneelta, katselee, tervehtii hymyillen.. Asiaa vain monimutkaistaa se että hän on firmamme yksi johtoryhmän jäsen ja toimii erään alueen johtajana. Itse olen toimihenkilönä eri osastolla.

En ole nähnyt häntä viikkoon ja on aivan ikävä niitä hymyileviä silmiä. Nyt on lähellä että olisin lähettämässä hänelle viestiä: "Moi, on ehkä sopimatonta lähestyä viestillä ja saatan joutua katumaan tätä viimeistään töissä, mutta on vain liian pitkä aika siitä, kun viimeksi näin hymyilevät silmäsi. T. *****"

Teenkö ison virheen jos tämän nyt toteutan..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vtun i. diootti.

Vierailija
2/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet, jos kerran tiedät hänen olevan varattu. Kaivat verta nenästäsi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita, että "Rakas Hopeakettu saat torttuni märäksi ja en pysty ajattelemaan muuta kuin sitä, että ottaisit minut rajusti seinää vasten, uuh"

Vierailija
4/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Paras ruveta etsimään töitä muualta, koska sekoilusi tulos on joka tapauksessa työpaikan menetys.

Vierailija
5/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Paras ruveta etsimään töitä muualta, koska sekoilusi tulos on joka tapauksessa työpaikan menetys.

Miksi tuloksena olisi mielestäsi automaattisesti työpaikan menetys?

Vierailija
6/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?

Kun kerran tiedät, että mies on varattu, niin miksi ihmeessä viestittelisit hänelle?

Vaikka mies olisikin hymyillyt sinulle, ei se varmaankaan sitä tarkoita, että haluaa sinulta seksiä, tai suhteeseen kanssasi.

Vastakkaiselle sukupuolelle voi hymyillä ihan vaan kohteliaisuuttaankin, varsinki työpaikalla.

Varattu on varattu, eli jonkun toisen oma, miksi et etsi vapaata miestä?

Säälittävimpiä henkilöitä ovat sellaiset, jotka vonkaavat varattua.

Vierailija
7/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää sinne väliin vielä "ihanan" hymyilevät, niin hän on sun oma.

Vierailija
8/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista mainita märkä tortilla.

Vierailija
9/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama ihastuja.  Varmaan sadas kerta samaa shittiä. Lopeta jo.

Vierailija
10/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itsesi miehen vaimon paikalle. Haluaisitko itse olla vastaavassa tilanteessa, että joku naikkonen vonkaa miestäsi ? Ja se toinen kysymys, joka kannattaa esittää itselleen: huolinko oikeasti miehen, joka on valmis pelehtimään toisen kanssa varattuna ollessaan ? 

Vierailija
11/11 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tänne avauduinkin että saan hillittyä itseni. Kiitos ja anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan