Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron kun seksi on huonoa

Vierailija
14.09.2019 |

Mies ilmoitti että haluaa eron tai avoimen suhteen jos seksimäärät ei lisäänny ja parane.

Aikataulunkin antoi.

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pitkä suhde on tai miten pitkät edelliset suhteet ovat olleet teillä. Tai edes minkä ikäisiä olette. Mutta varoituksen sana, jos teidän seksi on huonoa niin todella suurella todennäköisyydellä kumppani tulee pettämään jos eroa ei synny. Ja pahimmassa tapauksessa vaihtaa lennossa.

Ps. Itse olen nuoruudessa pettänyt ja vaihtanut lennossa. Kun seksi oli kumppanin kanssa liian huonoa. Tässä iässä ja uuden kumppanin kanssa ero tulisi nopeasti, ilman pättämisiä.

Sinä katsotkin asiaa oman menneisyytesi valossa. Pettäminen laskee kynnystä pettää uudelleen. Eroaminen laskee kynnystä erota uudelleen. Joten ei ihme, että sinulla on kynnys matalalla.

Vierailija
42/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi sängyssä että exänsä tykkäsi niistä jutuista.Sanoin että mitä jos soitat exälle.

Ap

Hyvä heitto sinulta!

Itse olisin viimeistään tuon kommentin jälkeen lähtenyt kävelemään. Luultavasti olisin kyllä tehnyt sen jo avoimen suhteen ehdottamisen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Olette olleet 20 vuotta yhdessä ja nyt mies vertaa sinua exään? 🤔

Vierailija
44/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Täytynyt olla äärimmäisen hyvä exä kun noin pitkän ajan jälkeen vielä muistelee.

Vierailija
45/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kysynyt ihan samaa...

Ap, pistä mies sinänsä sivuun hetkeksi, ja keskity itsesi vuoksi miettimään miksi sinua ei enää haluta. Haluaisiko haluttaa, siis jonkun kanssa?

Pillerit esim. vähentää haluja monellakin, voisiko pillerittömyyttä kokeilla vaihtamalla muihin ehkäusytapoihin? Voisiko olla vaihdevuodet alkamassa ja esim. siitä johtuvasta kuivuudesta johtuen seksistä et enää nauti jolloin ei halutakaan? Voisiko olla joku muu hormonihäiriö meneillään, esim pitkäaikainen stressi? Osaako mies seksissä ottamisen lisäksi myös antaa ja sytyttää sut?

Joka tapauksessa puoli vuotta tulee olemaan liian lyhyt aika tällaisten syiden korjaamiseen. Miehesi ei juuri kuulosta haluavan sun parastasi tuollaisten aikataulujen antamisella, vaan enemmänkin on jo alkanut pohjustella eroa omassa päässään.

Vierailija
46/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein

Onkohan näillä miehillä itsellään käynyt mielessä, mikä heidän oma seksiosaamisensa on? Haluavat sitä huonoa seksiä enemmän muiden kanssa?

Vierailija
47/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet mennyt naimisiin tuollaisen kutvakkeen kanssa? Eikö hänen olemattomasta empatiakyvystään ollut merkkiäkään näkyvissä suhteen alkuaikoina? Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta, ja siksipä saa seksiäkin. Ulisijat jäävät ikävä kyllä ilman. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Kyllä seksi on parisuhdeoikeus. Minulle se on ainakin itse suoritteen lisäksi bondautumista ja tunteiden ilmaisua. Olen lähtenyt kahdesta suhteesta seksin laadun tai määrän vuoksi ja olen nainen.

Vierailija
48/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅😅 ja sitten ihmetellään, miksi ne miehet ei puhu ongelmistaan parisuhteessa. No, tässä näette syyn: Mies avautuu haluavansa paremman seksielämän ja nainen heti vetänyt herneet nenään. Mies jopa sanonut, että tämän ongelman vuoksi koko parisuhde on vaakalaudalla, mutta nainen ei silloinkaan ole valmis elävöittämään seksielämän.

Vierailija
49/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelit tehdä? Pitää jalat ristissä tai olla sängyssä kuin lahna niin kuin ilmeisesti tähänkin asti olet ollut. Eikö ole reilua että miehesi nostaa kisaan pöydälle ja juttelee kanssasi asioista ennen kuin aloittaa hyppimään vieraissa. Kannattaisi sinun siis panostaa teidän seksielämään ja keskustella mitä toinen haluaisi ja samalla voit kertoa mitä sinä haluaisit seksin saralla. Vai oletko sinäkin tyypillinen suomalainen nainen niin kuin suurin osa täällä kommentoijista että miehen tuoma tilipussi, autot, asunnot ja ruoka kyllä kelpaavat mutta naisen ei tarvitse kuin istua TV:n ääressä ja katsoa hömppäohjelmia tai sitten roikkua somessa ja syödä suklaata ja lihoa muodottomaksi. Sitten jos mies vähän haluaisi seksiä niin sitten ollaan täällä itkemässä asiaa palstasiskoille että yhyy mies haluaa seksiä mutta kun minä en kauniiden ja rohkeiden tai ensitreffit alttarilla tai jonkun muun hömppä TV ohjelman takia nyt millään viitsisi.

Mieti oikeasti haluatko sinä panostaa parisuhteeseen ja teidän kummankin hyvinvointiin vai asutko mielummin yksin jossain kaupungin vuokrayksiössä alkoholistinaapureiden keskellä.

Tietysti on hyvä että nostaa kissan pödälle. Mutta sen voi tehdä myös rakentavammalla tavalla kuin tämä ap:n mies.

Vierailija
50/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta ja tämän vuoksi saa seksiä..."

Et voi olla tosissasi tämän kanssa. Eli se kunnollinen mies on valmis kestämään mitä tahansa kiukuttelua primadonnalta ja toteuttamaan jokaisen mielenoikun, ja tämän jälkeen hän saa tästä koiran roolista palkkioksi seksiä. Kuulostaa todella terveeltä parisuhteelta, hei..

Vierailija
51/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa on se, miten näyttää rakkautta ja välittämistä toiselle. Monille hyvä seksi on osa sitä. En minäkään aina nauti niin paljoa niistä asioista mitä mies haluaa, mutta koska rakastan häntä, haluan tehdä hänelle hyvää. Ja tää toimii molempiin suuntiin. Ja olen myös oppinut pitämään asioista jotka hänelle tuottaa nautintoa, koska se tekee hänet aivan hullaantuneeksi myös minuun. Se katse minkä saan ja käytös minua kohtaan on kyllä kaiken sen arvoista, vaikka hetken tekisin jotain vain hänelle miettimättä itseäni.

Vierailija
52/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelit tehdä? Pitää jalat ristissä tai olla sängyssä kuin lahna niin kuin ilmeisesti tähänkin asti olet ollut. Eikö ole reilua että miehesi nostaa kisaan pöydälle ja juttelee kanssasi asioista ennen kuin aloittaa hyppimään vieraissa. Kannattaisi sinun siis panostaa teidän seksielämään ja keskustella mitä toinen haluaisi ja samalla voit kertoa mitä sinä haluaisit seksin saralla. Vai oletko sinäkin tyypillinen suomalainen nainen niin kuin suurin osa täällä kommentoijista että miehen tuoma tilipussi, autot, asunnot ja ruoka kyllä kelpaavat mutta naisen ei tarvitse kuin istua TV:n ääressä ja katsoa hömppäohjelmia tai sitten roikkua somessa ja syödä suklaata ja lihoa muodottomaksi. Sitten jos mies vähän haluaisi seksiä niin sitten ollaan täällä itkemässä asiaa palstasiskoille että yhyy mies haluaa seksiä mutta kun minä en kauniiden ja rohkeiden tai ensitreffit alttarilla tai jonkun muun hömppä TV ohjelman takia nyt millään viitsisi.

Mieti oikeasti haluatko sinä panostaa parisuhteeseen ja teidän kummankin hyvinvointiin vai asutko mielummin yksin jossain kaupungin vuokrayksiössä alkoholistinaapureiden keskellä.

Ei ap ole kertonut tekstissään heidän asumismuotoaan tai siitä, kuka tuo rahat perheeseen. He voivat jo nyt asua kaupungin vuokrayksiössä.

Vierailija
53/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nää olis ne vaihtoehdot? Käviskö vaihtoehdoksi esim asua yksin pk-seudun kehyskunnassa isolla ihanalla tontilla omassa ihanassa omalla palkalla ostetussa talossa mukavien naapureiden keskellä, kun sellaistakin on tapahtunut, voin vahvistaa.

Kiva tuollainen uhkailu, että jos et siedä mahdollisesti kuspäätä miestä niin joudut syvään kurjuuteen, että parempi olis vaan unohtaa oma itsesi ja sopeutua tekemään mitä mies tahtoo. Ei eroamisessa naiselle tarvitse tapahtua mitään karmeaa, ihan hyvin siitä selviää.

Vierailija
54/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki sinkkunaiset asu vuokrayksiössä. Minullakin yli 200 000 e omistusasunto, ihan omalla työllä hankittu.

Vierailija
55/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅😅 ja sitten ihmetellään, miksi ne miehet ei puhu ongelmistaan parisuhteessa. No, tässä näette syyn: Mies avautuu haluavansa paremman seksielämän ja nainen heti vetänyt herneet nenään. Mies jopa sanonut, että tämän ongelman vuoksi koko parisuhde on vaakalaudalla, mutta nainen ei silloinkaan ole valmis elävöittämään seksielämän.

Hyvin kuvaavaa että kaltaisesi mielestä kiristäminen on ongelmista puhumista. Ap:n haluttomuuteen on jokin syy eikä se kiristämällä ja uhkailemalla mihinkään katoa, pahimmassa tapauksessa tuosta seuraa seksielämä jossa toinen kokee itsensä raiskatuksi.

Vierailija
56/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies toimi aika suoraselkäisesti kun kertoi mistä kiikastaa (eikä vaan eräänä päivänä lähde). Tarvitsisi ehkä vähän lisätietoja että mitä se mies oikein haluaisi, jos kyse on jotain normijutuista esim suuseksi tai alusasut niin ymmärrän kyllä että saattaa olla aika laimeaa jos noita ei ole.

Seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta. Oliko teillä riettaampaa seksiä aiemmin, onko se vasta viime aikoina laantunut?

Vierailija
57/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa on se, miten näyttää rakkautta ja välittämistä toiselle. Monille hyvä seksi on osa sitä. En minäkään aina nauti niin paljoa niistä asioista mitä mies haluaa, mutta koska rakastan häntä, haluan tehdä hänelle hyvää. Ja tää toimii molempiin suuntiin. Ja olen myös oppinut pitämään asioista jotka hänelle tuottaa nautintoa, koska se tekee hänet aivan hullaantuneeksi myös minuun. Se katse minkä saan ja käytös minua kohtaan on kyllä kaiken sen arvoista, vaikka hetken tekisin jotain vain hänelle miettimättä itseäni.

Ja tää ei missään nimessä tarkoita että mitä tahansa pitää sietää, mutta ap sanoi, että ne ovat ihan tavallisia juttuja mitä mies haluaa. Jokaisen perustarpeisiin kuuluu saada tuntea olevansa haluttu ja rakastettu. Senhän takia parisuhteessa ollaan. Ihmettelen alapeukkuja, oliko viestini asiaton. Miehen käytös taas ap;n tilanteessa on asia erikseen.

Vierailija
58/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvaavaa että kaltaisesi mielestä kiristäminen on ongelmista puhumista. Ap:n haluttomuuteen on jokin syy eikä se kiristämällä ja uhkailemalla mihinkään katoa, pahimmassa tapauksessa tuosta seuraa seksielämä jossa toinen kokee itsensä raiskatuksi.

On todella ylireagointia kutsua tuota kiristämiseksi. Pikemminkin ongelma parisuhteessa on kasvanut huomaamatta niin suureksi, että siitä on puhuttava suoraan ja tietyllä vakavuudella.

Omassa parisuhteessanikin tyttöystävä sanoi jo alkuvaiheessa hyvinkin yiulasti, että hän ei ole mikään siivooja ja jos yhteiselämä kiinnostaa jatkossakin niin imuria vaan käteen. Tietysti tämä vaikutti aluksi itsestäni aiheettomalta, mutta päätin osallistua tulevaisuudessa enemmän siivoamiseen ( koska kuitenkin rakastan tyttöystävääni!). Lopputuloksena parisuhde parani huomattavasti ja olemme edelleen yhdessä saman katon alla.

Vierailija
59/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut sinulle, näin se pitää mennäkin. Kun itse antaa niin loppupeleissä sitä saa enemmän kuin antaa. Ja sama koskee varmaan miestäsikin, hänkin varmasti tekee jotain asioita vuoksesi mistä ei niin kauheasti pidä, mutta kun tietää sinun tulevan iloiseksi, niin itse asiassa niiden ei niin mukavien asioiden esim. tukkeutuneen viemärin avaaminen, sinun jalkojesi ja/tainiskan hierominen ei loppupeleissä niin kurjia juttuja olekaan. Ihme juttu yleisellä tasolla miten naiset pitävät seksin harrastamista uhrauksista suurimpana mitä he joutuvat tekemään. Eikö se kuitenkin ole kahden kauppaa mistä molemmat nauttivat eikä mitään toisen (lue naisen) alistamista.

Vierailija
60/289 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on surutta syyllistetty ja tuomittu mies, vaikkei AP:n aloituksessa ole käytännössä mitään taustatietoja. Pelkkää miesvihaoksennusta lähes koko ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi