Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron kun seksi on huonoa

Vierailija
14.09.2019 |

Mies ilmoitti että haluaa eron tai avoimen suhteen jos seksimäärät ei lisäänny ja parane.

Aikataulunkin antoi.

Kommentit (289)

Vierailija
1/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten eroatte, ei kuulosta hyvältä mieheltä. Älä suostu tuommmoiseen.

Vierailija
2/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas seksi oli mahtavaa mutta muuten elämä perseestä miehen kanssa. 5v. kärvisteltiin ja naitiin kunnes älyttiin että tässä ei ole mitään järkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kestäisi olematonta ja harvinaista, huonoa rakkauselämää loputtomiin. Varmaan se sinusta välittää, mutta elämä menee hukkaan ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kohtaa.

Vierailija
4/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä.

Vierailija
5/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas seksi oli mahtavaa mutta muuten elämä perseestä miehen kanssa. 5v. kärvisteltiin ja naitiin kunnes älyttiin että tässä ei ole mitään järkeä. 

No, joko älysit, että millään muulla ei oikeastaan ole väliä? Tältä se kuulostaa, kun keskiäkäisiä naisia kuuntelee.

Vierailija
6/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet mennyt naimisiin tuollaisen kutvakkeen kanssa? Eikö hänen olemattomasta empatiakyvystään ollut merkkiäkään näkyvissä suhteen alkuaikoina? Herrasmies kestää vaimoltaan mitä vaan valittamatta, ja siksipä saa seksiäkin. Ulisijat jäävät ikävä kyllä ilman. Seksi ei ole mikään ihmisoikeus.

Vierailija
7/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikataulun? Millaisen aikataulun sait? Avoin suhde koskee luonnollisesti suakin?

Vierailija
8/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä tavalla se on "huonoa"? Onko mies tunnekylmä suorittaja, joka ei osaa nauttia läheisyydestä vai mikä hänessä on vikana?

Vierailija
9/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten eroatte, ei kuulosta hyvältä mieheltä. Älä suostu tuommmoiseen.

Kova tuomio näin vähillä tiedoilla.

Jos halut eivät kohtaa ja etenkin jos toiselle riittää esim. kerta puoleen vuoteen, eikö aiemmat puheet aiheesta tehonneet, niin erohan se lopulta on ainoa ratkaisu.

Vierailija
10/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vuodet oli hyvää.Nyt hiipunut niin että ehkä kerran viikossa ja aika perinteistä seksiä.Nyt tämä ei enää miehelle riitä.Haluaa myös sellaisia juttuja mistä en itse seksissä pidä.Puoli vuotta mulla aikaa muuttua.

Ap

Vierailija
11/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset vuodet oli hyvää.Nyt hiipunut niin että ehkä kerran viikossa ja aika perinteistä seksiä.Nyt tämä ei enää miehelle riitä.Haluaa myös sellaisia juttuja mistä en itse seksissä pidä.Puoli vuotta mulla aikaa muuttua.

Ap

Mikä yhdistää sekä sinkkumiehiä että varattuja miehiä?

Se että molemmat kuvittelevat toisella olevan seksiä säännöllisesti ja usein.

Meinaako se sun miesrukka että sinkkuna olisi seksiä useammin kuin kerran viikossa?

Vierailija
12/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muuttua millaiseksi? Pitämään seksistä, josta et pidä?

No, puoli vuotta aikaa järjestellä käytännönjuttuja eron suhteen.

Vierailija
13/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

OIkeasti? Miten vanhoja olette? Menittekö erikoisluvalla naimisiin alaikäisinä?

Ja minkä seurakunnan kaavalla seremonia suoritettiin... lupasitte toisillenne seksiä vähintään kolme kertaa viikossa, joista perspano vähintään kerran. Ei hyvä ihme, miehesi käsitys avioliitosta kuulostaa joltain seksiorjanostosopimukselta.

Vierailija
14/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tarvii tehdä juttuja mistä et pidä. Mies kiertoon ja uusi rakastaja tilalle.

Vierailija
15/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään erikoisia juttuja ole mitä toivoo.Ihan tavallisia,mut ei vaan kiihota mua.Omat halut muutenkin kadonneet.

Ap

Vierailija
16/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todennäköisesti haluaisi kokea itsekin itsensä halutuksi/sinun olevan aloitteellinen ja sillä tuulella useammin. Kerran viikossa on aika vähän ja laimeaa jos elämäntilanne ei ole erityisesti mielenkiinnon esteenä. Ja seksi olisi hänestä hyvää jos se on molemmille vastavuoroisesti nautinnollista, rohkeaa (en tarkoita, että omia rajoja täytyy kokoajan pistää koetukselle, mutta, että uskallat heittäytyä tunteeseen ja tilanteeseen etkä häpeile). Jos seksiä on kerran viikossa ja tunnelma silloinkin että "meh..." niin seksi on huonoa. Ja jos jutut joista et pidä ovat tyyliä suuseksi niin sinulle sopii paremmin mies, joka ei myöskään halua antaa tai vastaanottaa suuseksiä. Jos et usko, että sinulla tulee olemaan haluja muuttua tuohon suuntaan kuin mies niin parempi alkaa järjestää eroa suoraan eikä yrittää miellyttää. Ette ehkä oikeasti ole ihan sopiva pari, siltä kuulostaa.

Vierailija
17/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi sängyssä että exänsä tykkäsi niistä jutuista.Sanoin että mitä jos soitat exälle.

Ap

Vierailija
18/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi sängyssä että exänsä tykkäsi niistä jutuista.Sanoin että mitä jos soitat exälle.

Ap

Aika paha... JSS

Vierailija
19/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä ihmeessä jää tuollaiseen suhteeseen. Seksistä nauttiminen ei onnistu jos toinen kiristää ja uhkaa jättämisellä. Itse lähtisin heti.

Vierailija
20/289 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi terveisiä että täällä aviopari jolla ollut seksiä noin 5 kertaa 6 vuoden sisällä, pariin vuoteen ei enää lainkaan. Hänen tilanteensa voisi siis olla paljon huonompikin 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän