Mies haluaa eron kun seksi on huonoa
Mies ilmoitti että haluaa eron tai avoimen suhteen jos seksimäärät ei lisäänny ja parane.
Aikataulunkin antoi.
Kommentit (289)
Meillä mies on tuollainen kerta viikkoon seksiä antava tyyppi. Odotan kun lapsi kasvaa aikuiseksi ja häivyn.
Onko pakko antaa kerran/2kk ja silloinkin maata kuin lahna ja odottaa koska mies on valmis. Ja tietenkin pimeässä lähetyssaarnaajaa. Koskea ei saa ja hiljaa pitää olla.
Hyvä että mies pääsee irti noin estoisesta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Miehellesi terveisiä että täällä aviopari jolla ollut seksiä noin 5 kertaa 6 vuoden sisällä, pariin vuoteen ei enää lainkaan. Hänen tilanteensa voisi siis olla paljon huonompikin 😅
Miksi pihtaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset vuodet oli hyvää.Nyt hiipunut niin että ehkä kerran viikossa ja aika perinteistä seksiä.Nyt tämä ei enää miehelle riitä.Haluaa myös sellaisia juttuja mistä en itse seksissä pidä.Puoli vuotta mulla aikaa muuttua.
ApMikä yhdistää sekä sinkkumiehiä että varattuja miehiä?
Se että molemmat kuvittelevat toisella olevan seksiä säännöllisesti ja usein.
Meinaako se sun miesrukka että sinkkuna olisi seksiä useammin kuin kerran viikossa?
Tai sitten mies haluaisi löytää uuden kumppanin joka haluaisi useammin? Kyllä silloin nyt muutaman kuukauden voi ilman olla jos mahdollisesti löytää kumppanin jonka kanssa kemiat kohtaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset vuodet oli hyvää.Nyt hiipunut niin että ehkä kerran viikossa ja aika perinteistä seksiä.Nyt tämä ei enää miehelle riitä.Haluaa myös sellaisia juttuja mistä en itse seksissä pidä.Puoli vuotta mulla aikaa muuttua.
Ap
Kuulostaa sellaiselta mieheltä, joka haluaa, että puoliso on kuin aikuisviihteestä - ja siltikin mies lopulta pettää kun pitää saada vaihtelua.
En tiedä miten pitkä suhde on tai miten pitkät edelliset suhteet ovat olleet teillä. Tai edes minkä ikäisiä olette. Mutta varoituksen sana, jos teidän seksi on huonoa niin todella suurella todennäköisyydellä kumppani tulee pettämään jos eroa ei synny. Ja pahimmassa tapauksessa vaihtaa lennossa.
Ps. Itse olen nuoruudessa pettänyt ja vaihtanut lennossa. Kun seksi oli kumppanin kanssa liian huonoa. Tässä iässä ja uuden kumppanin kanssa ero tulisi nopeasti, ilman pättämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellesi terveisiä että täällä aviopari jolla ollut seksiä noin 5 kertaa 6 vuoden sisällä, pariin vuoteen ei enää lainkaan. Hänen tilanteensa voisi siis olla paljon huonompikin 😅
Todella surullista. :(
-aktiivisempi aviopari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako se sun miesrukka että sinkkuna olisi seksiä useammin kuin kerran viikossa?
Tai sitten mies haluaisi löytää uuden kumppanin joka haluaisi useammin? Kyllä silloin nyt muutaman kuukauden voi ilman olla jos mahdollisesti löytää kumppanin jonka kanssa kemiat kohtaa paremmin.
Entä jos se uusi kumppani haluaakin alkuhuuman jälkeen edellistä harvemmin?
Toki jokaisella halutessaan on oikeus tavoite vaikka kuuta taivaalta. Riski siitä, että päätyy ojasta allikkoon on syytä kuitenkin muistaa.
Eroa miehestä heti! Älä suostu tuollaiseen. Älä kuvittele että sinussa on jotain vikaa ja jos seksi ei toimi minkä sille voi, hän voi käyttää kontrollin välineenä tuollaista. Pitää toista pilkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä, että kertoi sinulle aikataulun. Nyt sinulla on aikaa varautua tulevaan eroon ja ehdit siinä sivussa katsastella uutta fiksumpaa miestä. Miehelläsi on varmasti jo joku kierroksessa. Ei hän muuten tuollaista olisi keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas seksi oli mahtavaa mutta muuten elämä perseestä miehen kanssa. 5v. kärvisteltiin ja naitiin kunnes älyttiin että tässä ei ole mitään järkeä.
Naisille yleensä riittää se seksiriippuvainen tarzan vaikka kaikki muu elämä menis päin persettä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se uusi kumppani haluaakin alkuhuuman jälkeen edellistä harvemmin?
Toki jokaisella halutessaan on oikeus tavoite vaikka kuuta taivaalta. Riski siitä, että päätyy ojasta allikkoon on syytä kuitenkin muistaa.
On kyllä olemassa naisiakin, jotka eivät uhraa seksuaalisuuttaan väljähtäneessä suhteessa vaan joko ratkaiset ongelmat tai lopettavt suhteen/etsivät uuden.
T. aiemmin kommentoinut aktiivisempi aviopari. Ei ole tullut tarvetta erota, mutta en todellakaan jäisi seksittömään tai huonoseksiseen suhteeseen lopuksi elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi sängyssä että exänsä tykkäsi niistä jutuista.Sanoin että mitä jos soitat exälle.
ApAika paha... JSS
On kyllä turn-off... en ole AP, mutta samaa olen kokenut...
Leffoista nähtyä olisi myös pitänyt tehdä ja samoilla maneereilla, kun "kaikki muut naiset"...
Lähes kaikkea hänen mieliksi kokeilin, mutta kun en siltikään kaikesta pidä, niin ei niitä asioita halua tehdä mitkä eivät tunnu hyvältä.
AP:lle sanoisin, että ala valmistautumaan muuttoon ja elämään omassa erillisessä taloudessa.
Onko joku ihme ettet halua miestä joka kohdistaa sinuun väkivaltaa? Sillä väkivaltaa tuollainen kiristäminen ja arvostelu todellakin on, ja vieläpä kohdistettuna todella henkilökohtaiseen osaan minuutta (seksuaalisuus). Tuskinpa seksikään on kovin ihmeellistä moisen empatiavajakin kanssa.
Ehdota, että meette jonnekin juttelemaan asiasta. Tai yritä ainakin miettiä miksi sulla on halut vähentyneet? Kyllä mä ymmärrän miestäkin jos halut ei kohtaa eikä oikein syytäkään ole tai ainakin ennen ne halut ovat kohdanneet ilmeisesti?
Ennen kohtasi.20 vuoden suhde.Viimeiset 3 vuotta ollut hiljaisempaa.Voisin vielä yrittää mutta vaikea taikoa haluja tämän jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kestäisi olematonta ja harvinaista, huonoa rakkauselämää loputtomiin. Varmaan se sinusta välittää, mutta elämä menee hukkaan ihmisen kanssa, jonka kanssa ei kohtaa.
Seksiin tarvitaan parhaimmillaan kaksi, joten huonoon seksiinkin voi olla syytä molemmissa.
Ihme k usipää, en ihmettele jos ei haluta tommosen kanssa 😷 vaatii, vertailee, uhkailee, valittaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista. :(
-aktiivisempi aviopari
Onnea, olette täydellinen aviopari 🎖️
Vuosikymmenien suhteissa on aikoja jolloin hiljaisempaa ja aikoja jolloin aktiivisempaa. Se on elämää.
P.S. yhdessäkö te täällä kirjoittelette?
Vedä rohkeasti överiksi ja ala ehdottaa mitä törkeämpiä temppuja, joista muka kiihotut. Pistä ukko nauttimaan tuoreeltaan ruumiin aukkojesi eritteistä ym. "kivaa". Eiköhän sitten älyä urpoutensa!