Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
141/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, olkaa onnellisia jos ette ole tavanneet. Se suhde on kuin taivas ja helvetti, helvettiä suurimman osan ajasta. Hän tietää mistä narusta vetäistä, niin hyvässä kuin pahassa. Kukaan ei ole saanut tuntemaan yhtä puhdasta onnea, vihaa tai pelkoa. Ette pääse toisistanne eroon mutta ette voi olla yhdessäkään, ennen kuin opitte rakastamaan itseänne. Eikä kukaan toinen enää tunnu sen jälkeen miltään, joten jumissa ollaan.

Toisaalta on kiva, että on yksi ihminen maailmassa joka ei ikinä jätä eikä unohda, mutta suhde on niin intensiivinen että tuntuu että räjähtää.

Minä en ainakaan uskonut mihinkään twin flame-juttuihin ennen kuin sen koin itse. Pakko tässä on uskoa johonkin korkeampaan voimaan, ei tätä voi järjellä selittää.

Jokainen vähänään valistunut ihminen tajuaa että olet tavannut narsistin.

Vierailija
142/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, hyvin, hyvin harvoin tapaamme kaksoisliekkimme maan päällä, koska olemme täällä oppimassa ja kasvamassa joka elämässä. Parhaiten se tapahtuu, kun meillä on ympärillämme erilaisia ihmisiä.

Useimmissa elämissämme kumppaniksi ja perheenjäseniksi tulee sieluja samasta sielunperheestä eli sieluja, jotka ovat samassa kehitysvaiheessa kuin me. Samassa sielunperheessä saattaa olla esim. 20 sielua. Aina sielut eivät pysy tietääkseni samassa sielunperheessä, kukin kehittyy tahtiaan.

Joissakin elämissä tunnemme yksinäisyyttä; tuntuu ettei löydä paljon ketään kenen kanssa kokisi henkistä läheisyyttä. Se johtuu siitä, että joskus valitsemme yksinäisen elämän oppiaksemme siitä jotain.

Kaikkein useimmiten meillä on lähipiirissämme jonkin verran sieluja, joiden kanssa olemme eläneet jonkun verran elämiä aiemminkin. Eivät kuulu samaan sielunperheeseen mutta ovat tietyllä tavalla meille mukavia tai tarpeellisia matkakumppaneita.

Näistä aiheista voi lukea lisää esim. Michael Newtonin (Sielujen matka), Diana Cooperin, Sylvia Brownen kirjoja. Myös Lorna Byrnen kirjoja suosittelen, vaikka niissä hyvin vähän sielunvaelluksesta kerrotaankin, mutta muista tärkeistä aiheista kyllä.

Tosiaan meillä on sieluryhmiä ja sieluperheitä.

Sielunkumppani kuuluu siihen sielunperheeseen, samoin lapsesi voivat olla osa sitä perhettä tai läheinen ystävä. Osa ihmisistä tuntuu muuten vaan tutuilta ja teillä synkkaa heti kun tapaatte ja kaikki tuntuu helpolta ja vaivattomalta. Tällöin kyseessä on sielunryhmäläiset. Niitä voi olla kaverit, sukulaiset, työkaverit tms.

Soulmate eli sielunkumppani on usein se romanttinen kumppani, vakaalta tuntuva henkilö jonka kanssa koemme turvalliseksi perustaa perheen. Soulmateja voi olla useampia elämän varrella.

Karmic-sielut ovat tulleet tiellemme haastamaan meitä, ja tekevät olomme hankalaksi. Me koemme usein opetuksia heidän kauttaan. Heillä saattaa olla jotain yhteistä menneisyydessämme, jopa kaunaa. Hankala työkaveri tai ilkeä puoliso saattaa olla tämän elämän karmic. Jos mietitte että mitä juuri tuolla ihmisellä on minua vastaan ja että miksi tekee juuri minun elämän sietämättömäksi, niin todennäköisesti kohdallesi on osunut karmic-sielu.

On myös olemassa catalyst-twin flameja eli feikkikaksoisliekkejä. Välivaiheita. Minulla on kokemusta tällaisesta.

Henkilö tuntuu twin flamelta, mutta sinulla on se vatsatuntuma ettei tämä ole sitä ja että henkilössä on jotain mistä et saa selvää etkä tule saamaan selvää etkä välttämättä lopulta halua saada selvää. Nämä haihtuvat yleensä 1-2 vuoden sisään. Saattavat väistyä ja tehdä tilaa oikealle twin flamelle. Ehkä heissä on jotain synkkyyttä, jotain vastenmielistä josta et pääse ylitse, ja lopulta tunne ettei ymmärrä sinua eikä haluakaan, että parempi päästä eroon. Piirteet ovat alussa kuitenkin hyvin twin flamen kaltaiset, että voit hyvin helposti tulla huijatuksi, teillä samat elämänkokemukset, ulkonäössä jotain samaa, olette eläneet rinnakkain saman suuntaista elämää. Silti jättää kylmäksi jossain vaiheessa. Jää tunne että menkööt pois, en jää kaipaamaan. Kiva kun kävit, mutta tämä on sinänsä myös em. karmic-suhde eli opit tästäkin suhteesta jotain itsestäsi, alat tutkailla itseäsi ja keskittymään itseesi ja alat tuntea  että se oikea twin flame on todennäköisesti seuraava kohtaaminen.

Twin flame eli kaksoisliekki on se sinun toinen puoliskosi. Voi olla rakastettu, ystävä tai mentori, ei välttämättä romanttinen puoliso. Twin flamet on kuin kaksi magneettia. Miten käy magneeteille? Jos ne käännetään oikein päin vastakkain niin ne imaisee toisiinsa kiinni, mutta jos ne käännetään päinvastoin niin sinkoavat toisistaan pois, kuten monesti käy kun kaksi twin flamea kohtaavat ja saattavat pelästyä voimakkaita lähes yliluonnolliselta vaikuttava yhteyttä. Twin flamejen välillä on kuitenkin olemassa näkymätön kuminauha joka vetää ja pamauttaa heidät yhteen mitä kovempaa he juoksevat toisistaan poispäin. Koska kyseessä on puoliskosi, niin hän tietää miten saada sinut ärsyyntymään mutta rakastaa myös lujaa ja haluaa parastasi. Twin flame ei koskaan tietoisesti pahoinpitelisi toista puoliskoonsa fyysisesti eikä psyykkisesti.

Twin flame pistää sinut rakastamaan itseäsi ensisijaisesti, kun rakastat itseäsi ja luotat itseesi, niin twin flame pääsee lähellesi, ja päinvastoin. Vasta kun tunnet olevasi täynnä rakkautta ja itseluottamusta, se toinen twin alkaa hakeutumaan jollain tapaa lähellesi ja tekee itsensä tiettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö tää nyt on?

Vierailija
144/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten numeroyhdistelmät liittyvät tähän?

Ne viittaavat asteittain heräämiseen.

Kun keskityt omaan hyvinvointiin esim rentoutumisharjoituksilla, chakrapuhdistuksella tai meditoimalla (videoita löytyy Youtubesta) niin kolmas silmäsi alkaa avautumaan se on kuudes chakra, sijaitsee otsallasi. Itse aloitin niin että puoli tuntia ennen nukkumaan menoa 25-30 min chakra cleansing Youtubesta, niitä on erilaisia, kannattaa kokeilla ohjattua englanninkielistä tai pelkkää musiikkia valoefektein. Sisään- ja uloshengitystä, keskityt yksi ruumiin alue kerralla, kunnes kaikki 7 osaa ovat täynnä "uutta happea ja energiaa". Tätä tehdäkseen ei tarvitse olla mikään guru tai ommm namaste-ihminen ;) Toimii mahtavana stressinpoistajana. Itse pääsin ahdistushäiriöstä ja lievästä masennuksesta eroon tekemällä näitä rentouttamisia.

Tuon kolmannen silmän avaamisen seurauksena näet maailman eri tavalla, tajuat ettemme ole yksin, olemme pieni osa suurta kokonaisuutta ja positiivisella ajattelulla ja positiivisella energialla sekä Law of Attractionilla on todella paljon merkitystä. Jos haluat hyvää jollekin tutulle, saat itsekin hyvää. Jos lähetät positiivista energiaa mielessäsi kaikille, saat sitä monin verroin takaisin. Jos haluat vetää puoleesi rakkautta, niin sinun pitää ajatella niin että olet täynnä suurta rakkautta joka vetää rakkautta puoleesi. Se ei toimi itsekkäästi niin että "minä haluan" vaan pitää ajatella että miten voisi olla parempi ihminen jotta ansaitsisi kaikkea.

Näet numeroyhdistelmiä, kirjaimia, erikoisia tapahtumia alkaa seuraamaan sinua, yllättäen saat haluamasi opiskelupaikan, palkankorotuksen töissä, haluamasi perheenlisäystä, haluamasi talo vapautuu markkinoille ostettavaksi jne.

Vierailija
145/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko TF ilmestyä silloin jos koet vaikeita aikoja maan päällä, ja vaivut lähes epätoivoon ja synkkyyteen?

Onko se jokin kutsu, hätähuuto johon toinen TF voi reagoida ajatuksen voimalla jossain päin?

Sillä minusta tuntuu että minulle on käynyt näin. En tiennyt TFistä vasta kuin muutama kuukausi sitten, tämä tapaus on viime vuodelta. Pelottavan tutulta tuntuu hän, muistan silmänsä jostain kaukaa kuten edellisistä elämistä, yliluonnollisia tapahtumia meidän ympärillä, telepatiaa.

Minulle kävi suunnilleen näin. Hän oli Suomessa vain käymässä, avasin Tinderin juuri silloin, ja meistä tuli match. Asuu maailman toisella puolella. Meille syntyi aivan maaginen suhde, mutta se kaatui kaikenlaisiin ylipääsemättömiin vaikeuksiin. Edelleen ajattelen vain häntä, vaikka erosta on yli vuosi, ja uskon hänen tekevän samoin.

Eikö twin flame ole juuri sellainen, jonka kanssa suhde ei onnistu vaikka tuntuu että toinen on hyvin syvällä tasolla oma pari, ja yhteisymmärrys on sanoinkuvaamatonta?

Kyllä vain, ja molemmat flamet saattaa olla tahoillaan parisuhteissa, vaikka tietävät että kuuluvat yhteen kun ovat yhtä. Silti kunnioittavat toistensa suhteita, ja pysyttelevät asiallisina mutta ovat olemassa toisiaan varten ja jos jonain päivänä kohtalo ja Universumi päättää että päädytään yhteen niin se tapahtukoon eli meillä ei ole se päätös omissa käsissämme vaan Universumin hallussa.

Minulla ja omalla masculinellani on tämä tilanne. Olemme hyviä ystäviä, ajattelemme samalla tavalla, puhumme samalla tavalla ja usein yhteen ääneen ja lopettelemme toistemme lauseita, aivan samanlainen outo huumorintaju, sama maku kaikessa, meillä on aivan saman muotoiset ja saman väriset silmät ja saman tyylinen hymy ja nauru. Moni voisi luulla kaksosiksi. Ihan kuin katsoisimme itseämme toisissamme sileen että "me tiedämme keitä me ollaan" ja vaistoamme että meillä on takanamme jotain käsittämätöntä historiaa tuhansien vuosien takaa. Ensitapaaminen (kavereina) oli jotain erikoista, hämmentävää ja ihan kuin ympärillämme olisi loistanut pehmeä, rauhoittava valo ja juttelimme kuin olisimme aina tunteneet toisemme. Pystymme puhua toisillemme ihan mistä vain, emmekä tuomitse toisiamme mistään. Kannustamme toisiamme täysillä ja yritämme auttaa toisiamme olemaan parhaita versioita meistä itsestämme, usein jopa ilman sanoja.

Myönnän että kerran meillä lähti kontrolli, ikään kuin törmäsimme yhteen toisiimme kiinni jossain unen kaltaisessa tilassa (selvin päin huom) vaikka seistiin pari metriä toisistamme. Suudeltiin kiihkeästi, jonka jälkeen herättin, säikähdettiin ja peräännyttiin ja katsottiin toisiamme epäuskoisina. Se suudelma suorastaan kipinöi, veti jalat alta. Tuntui selkärangassa asti voimakkaana molemmilla. En ole koskaan kokenut tuollaista epätodellista vetovoimaa hetkessä! Ihan kuin kaksi peilikuvaa olisi sulautuneet yhteen ja syttyneet palamaan. Jos tuo ei ole twin flamen merkki, niin ei mikään. Päätimme että ehkei ole hyvä idea lähteä "leikkimään tulella" sen enempää kuin tuon hetken, ja pääasia että tiedämme että olemme olemassa toisiamme varten ja että arvostamme sitä että olemme edes jollain tapaa toistemme elämässä.

Vierailija
146/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerovinkit tulevat niin että jos esim. mietit "tapaanko soulmaten tai twinflamen kohta" ja kello, pyykkikone, tiskikone, digitaalinen lämpömittari, tietsikan kello tai ohi ajanut auto rekkareineen välähtää odottamatta jotain 111 222, 333, 444, 555...... tai 1111, 2222 jne. ilman että kyttäät ja odottelet niitä sen erityisemmin, niin tuo kertoo siitä että olet oikealla polulla.

Vierailija
147/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös odotan omani ilmestyvän jostain... hahhah, näin muutama yö sitten unta jostain tuntemattomasta miehestä joka kertoi tekevänsä vuorotyötä ( liittyi jotenkin sairaalaan) ja että hänellä on 6 (!) lasta. Meillä oli hyvin voimakas vetovoima toisiimme, mutta totesimme että emme voi tehdä mitään kun olemme kumpikin tahoillamme varattuja. Tämän ketjun höperryttämänä mietin heti aamulla että näinkö kenties kaksoisliekkini! :D

Siis tuo on hyvin mahdollista. Monien twin flamet alkavat ilmestyä unien kautta. Unien jotka ikään kuin tapahtuisivat jossain erikoisessa dimensiossa, hyvin toden tuntuisissa unissa. Sielut pystyy yhdistymään 5D:ssä eli viidennessä ulottuvuudessa. Meidän tämä normaali kolmiulotteinen jokapäiväinen elämä tapahtuu 3D:ssä.

Minun kaveri näkee unta että on jonkun ennen näkemättömän mutta aina tietyn miehen kanssa ulkomailla ja kävelee jossain kaupungilla miehen kainalossa ja heillä synkkaa ihan mielettömän hyvin ja että miehen on pakko olla twininsa. Juttelevat ja pohtivat, ja miettivät miten voisivat olla yhdessä. Telepaattisesti kommunikoivat unessa, mutta hänellä ei ole aavistustakaan missä tuo mies on ja kuka hän on! Jokseenkin raastava tilanne minun mielestä :(

Twin flames-sielut halkaistiin muinoin ja kaikki lähetettiin puolikkaina vaeltelemaan.

Viime vuosina twin flamesit ovat alkaneet etsimään toisiaan, koska maailma elää kaaottista aikaa ja luonto on pilaantumassa. Uskotaan että twin flames-liekkiparien yhteen palaaminen estäisi maailmanloppua ja edistäisi ihmiskunnan uutta nousua ja yhteiskunnan paranemista. Pareina olisimme kaikki tuplasti vahvempia yksilöinäkin.

On sanottu että jokin paha voima tai energia yrittäisi estää twin flamesien yhteen päätymisen.

Vierailija
148/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekin tavattiin vasta nelikymppisinä.

Liekit alkoivat etsimään toisiaan vasta viime vuosina. Kokivat herätyksen että se toinen puolisko joka puuttuu, on jossain tietoisuudessa.

Miten se liekki olisi sattunut osumaan juuri Suomeen ja samaan kaupunginosaan? Maailmassa on kuitenkin 6,5 miljardia ihmistä ja aika paljon lääniä.

Liekit saattaa tarkoituksella hakeutua samaan maahan tässä elämässä, joka saattaa olla monille sieluille se viimeinen elämä maan päällä. Sen jälkeen ei tarvitse enää palata maan päälle maallikoksi :)

Vierailija
149/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi josta ajattelin että olisi jotain tällaista elämää suurempaa, harrastimme viimeinkin, vuosien jahkaamisen jälkeen seksiä. Ja se oli tosi huonoa. Että en tiedä.

Oman Twin Flamen tunnistaa ekasta suudelmasta, se vetää polvet hyytelöksi ja saa kehon tärisemään. Et ole kokenut samaa romanttista ja samalla kiihkeää tuntemusta kenekään kanssa aiemmin. Semmoinen "Tätäkö se on, tältäkö sen kaiken kuuluu tuntua?" fiilistely. Nimittäin Twin Flamesi suutelee sinua juuri niin kuin haluat sinua suudeltavan, täsmälleen sillä tavalla miten suutelet häntä takaisin, huulenne ovat aivan täydellinen match toisiinsa. Te haluatte vaan ahmia toisianne lisää ja lisää. Te kumpikin aistitte ja tiedätte ilman sanoja mitä kumpikin haluaa myös seksuaalisesti. Teistä saattaa tuntua että olette yhdessä helliä, yhdessä tuhmia, yhdessä seikkailunhaluisia, ihan mitä haluatte. Tämä kaikki on suhteenne huipentuma, jos tämän elämän Twin Flame suhteenne on nimenomaan romanttinen suhde.

Vierailija
150/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksipuolisista kaksoiliekkifiilistelyistä voi tulla tuomio 😁

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bfbee26-50a0-44d9-b487-eb7480f6a933

Voi ei, tuossakin käytetty kaksoisliekkijuttua jonain tekosyynä.

Ihan sama kuin huligaanit jotka käyttää jalkapalloa tekosyynä siihen että pääsevät taas matseihin tappelemaan kaikkien kanssa.

Vierailija
151/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi josta ajattelin että olisi jotain tällaista elämää suurempaa, harrastimme viimeinkin, vuosien jahkaamisen jälkeen seksiä. Ja se oli tosi huonoa. Että en tiedä.

Jos olet minun "tf" niin se seksi oli todellakin huonoa, olen samaa mieltä. Se oli väärä paikka ja väärä aika. Harmi.

Vierailija
152/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut että tapasin hänet unessa. Pidin siitä kun tapasin hänet. Mutta myöhemmin minulle tuli olo ettei hän enää tykännyt siitä. Siis joku asia häntä ahdistaa siinä. En tiedä mikä. Se on kuitenkin vain uni. Ei todellista. Toivon hänen vuoksi ettei enää tavata niin. Luulen että se on hyvä niin. :)

Vierailija
153/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon siis ettei enää tavata niin. En kokenut sitä ahdistavana tai mitään. Unet on kuitenkin vain unia. En anna niille liikaa painoarvoa.

Vierailija
154/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet on vain alitajunnan tuotteita. Ei muuta. Periaatteessa niissä voi tapahtua mitä vain mutten ole ajatellut sitä sen enempää. Enkä oikeasti tiedä että oliko hän oikeasti niissä kaikissa unissa. Tuskin oli.

Vierailija
155/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiedostan sen että koska toisesta pitää niin periaatteessa voi nähdä mitä vain. En ole siitäkään mitenkään ahdistunut eikä se vaivaa. En silti usko näkeväni toisesta mitään sopimatonta. En ole tähänkään asti nähnyt.

Vierailija
156/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä unessa olimme vierekkäin junassa ja luulen että olin siinä penkillä ihan yksin. En usko että jaoin sitä matkaa kenenkään kanssa. Tai mistä voin olla varma...

Vierailija
157/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman Twin Flamen tunnistaa ekasta suudelmasta, se vetää polvet hyytelöksi ja saa kehon tärisemään. Et ole kokenut samaa romanttista ja samalla kiihkeää tuntemusta kenekään kanssa aiemmin. Semmoinen "Tätäkö se on, tältäkö sen kaiken kuuluu tuntua?" fiilistely. Nimittäin Twin Flamesi suutelee sinua juuri niin kuin haluat sinua suudeltavan, täsmälleen sillä tavalla miten suutelet häntä takaisin, huulenne ovat aivan täydellinen match toisiinsa. Te haluatte vaan ahmia toisianne lisää ja lisää. Te kumpikin aistitte ja tiedätte ilman sanoja mitä kumpikin haluaa myös seksuaalisesti. Teistä saattaa tuntua että olette yhdessä helliä, yhdessä tuhmia, yhdessä seikkailunhaluisia, ihan mitä haluatte. Tämä kaikki on suhteenne huipentuma, jos tämän elämän Twin Flame suhteenne on nimenomaan romanttinen suhde.

Luin jostain englanninkieliseltä sivulta että joko noin tai sitten se tunnu yhtään sinne päinkään vaan on todella omituista ja kiusallista ja huonoa ekalla kerralla.

Vierailija
158/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet minun "tf" niin se seksi oli todellakin huonoa, olen samaa mieltä. Se oli väärä paikka ja väärä aika. Harmi.

En usko että hän uskoo tähän, joten tuskin olet hän. Meidän kuvio on vain myös niin erikoinen, että en tiedä mitä se sitten on. Olen mm. kokenut tuon illan hänen kanssaan unessa etukäteen juuri niin kuin se meni, lukuun ottamatta seksiä, koska siihen asti ei koskaan unessa päästä. Muuten se ilta oli kyllä sellainen että mietin sitä vielä keinutuolissa. Aivan uskomaton. Seksi vain oli alta kaiken arvostelun.

Vierailija
159/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä termeistä, mutta tiedän mitä tarkoitetaan.

Muistan pieniä paloja.

Muistan kuinka me leikittiin lapsina yhdessä. Muistan miltä teini-ikä tuntui hänen lähellään. Muistan kun hän tuli takaisin ja näin heidät mutten nähnyt kuin hänet ja kaikki tipahti käsistäni ja hajosi kun juoksin hänen luokseen enkä halunnut irrottaa ikinä. Muistan miten aurinko paistoi meidän hääpäivänä. Muistan olleeni erilainen ihminen, vähemmän analyyttinen, välittänyt vähemmän turhista asioista ja hymyillyt enemmän. Muistan että oli jäytävä tunne, että me joudutaan eroon, jossain muualla. Muistan luvanneeni ja vannoneeni että etsin hänet aina.

Mitään tästä ei ole tapahtunut eikä me voida olla tässä elämässä yhdessä. Näen että asioille on syynsä ja hyväksyn ne. Sitä ei ole vaikea hyväksyä, mutta olen aina tuntenut vaikeasti selitettävää surua siitä ettei me voida olla yhdessä.

Vanhemmiten olen ymmärtänyt myös että meillä on joitain vastakkaisia luonteenpiirteitä ja hänen kanssaan kasvaessa olisin ollut paljon "eheämpi". Sillä tavalla kuin joku osaa tuoda esiin parhaat puolesi ja hänen omat piirteensä kompensoivat heikkouksiasi ja opettavat. Luulen että kokonaan ilman häntä olisin ollut lukossa ja hukassa. Tunnen paljon kiitollisuutta häntä kohtaan. Ei kuitenkaan voida olla me ja toivon että hän tietää etten edes osaisi unohtaa häntä mutta ajatteleminenkin on vähän vaikeaa.

Kaikelle on syynsä. Joskus luopumiset ovat suuria. Ajattelen että myös universumi tietää, että se on ollut vaikea luopuminen. Jopa omana hääpäivänäni kuulin täysin sattumalta kappaleen, joka muistutti hänestä paljon.

Luin sattumalta tämän oman kommenttini ja muistin samalla, että hääpäivänäni vahingossa kuulemani kappale oli täsmälleen sama kappale, joka soi kun näin hänet ensimmäisen kerran. Ehkä se on lohdullista. Mikään elämässä ei ole sattumaa.

Vierailija
160/651 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi oikea aika ja paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme