Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Oman mielen linnakkeet on noissa asioissa aika vahvat joten en usko näkeväni mitään sopimatonta. En ole hetkeäkään ajatellut näkeväni. Mutta tuo asia varmaan jää hiljalleen pois.
Mihin tämä liittyi?
Twin Flame ei ole mikään Soulmatea mahtavampi elämys. Että nyt pitäisi saavuttaa entistä parempi parisuhde ja upgreidata Soulmatesta ihan Twin Flameen.
Ne ovat aivan eri asia.
Eikä tämä ole new age hölynpölyä tai mikään trendijuttu, vaan spirituaalinen kokemus ja elämys. Valveutunutta sielunelämääsi.
Twin Flame on sinun omaa sieluasi. Sinun täytyy mennä itseesi jotta heräät siihen että voit tavata henkilön, puoliskosi.
Ennen sitä kokemusta sinun täytyy olla tietoisempi siitä että me emme ole maailmassa yksin, että meillä on sielu ja sinulla sielunpuolisko. Että tunnet asioita sielullasi etkä mielelläsi. Tämä on yksi avaintekijä. Pitää hiljentyä, meditoida, olla vaatimatta universumilta asioita egoistisesta näkökulmasta. Täytyy kehittää itseään, voida hyvin, hakea tasapainoa kaikessa, olla välittämättä pienistä asioista ja konflikteista.
Twin Flamen kanssa rakkaussuhde alkaa rakkauskuplasta, se vaihe kestää 4-8 viikon verran. Tapaat henkilön joka koskettaa sieluasi monella eri tasolla.
Tuon jälkeen tapahtuu useimmiten sielujen ero, saattaa tulla takavasemmalta molemmille, yksi syy saattaa olla pelko samankaltaisen ihmisen kohtaamisesta ja huomaatte että laukaisette toisissanne asioita pelon tunteesta. Tulee se synkkä sielunvaihe joka vetää epätoivoon, saa sinussa aikaan tunteita jollaisia et tiennyt olevan. Alkaa olla lähes pakkomielteinen olo. Tuo vaihe saattaa kestää kuukausia, eikä sinulla välttämättä ole aavistusta miksi tunnet näin!
Tämän jälkeen otatte jälleen yhteyttä jossain määrin, päädyte yhteen, tai päätätte elää erillänne mutta se sielunyhteys on aina olemassa.
Tuo "dark night of the soul" vaihe ei ole depressiota vaikka se vaikuttaa siltä, vaan on merkki siitä että olet kohdannut Twin Flamen. Se on teidän herääminen uuteen valoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut että tapasin hänet unessa. Pidin siitä kun tapasin hänet. Mutta myöhemmin minulle tuli olo ettei hän enää tykännyt siitä. Siis joku asia häntä ahdistaa siinä. En tiedä mikä. Se on kuitenkin vain uni. Ei todellista. Toivon hänen vuoksi ettei enää tavata niin. Luulen että se on hyvä niin. :)
Johtuu siitä että sinä olet DF chaser ja hän DM runner.
Kun päästät hieman irti ja tunnet että luovutat, niin runner juoksee takaisin luoksesi jopa unissa :)
Chaserin energia saattaa usein olla liian päälle käyvä, ja runner parka ei tajua mistä on kyse ja miksi hän tuntee niin ja näin. Siksi vetäytyy mutta kun chaser vetäytyy ja antaa tilaa niin runnerista saattaa kehkeytyä chaser. Kokeile. Ajattele mielessäsi että irtaudut hänestä, peräännyt ja jätät tilaa ja toivot että on onnelline, mitä sitten lie valitsee tiellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen luullut että tapasin hänet unessa. Pidin siitä kun tapasin hänet. Mutta myöhemmin minulle tuli olo ettei hän enää tykännyt siitä. Siis joku asia häntä ahdistaa siinä. En tiedä mikä. Se on kuitenkin vain uni. Ei todellista. Toivon hänen vuoksi ettei enää tavata niin. Luulen että se on hyvä niin. :)
Johtuu siitä että sinä olet DF chaser ja hän DM runner.
Kun päästät hieman irti ja tunnet että luovutat, niin runner juoksee takaisin luoksesi jopa unissa :)
Chaserin energia saattaa usein olla liian päälle käyvä, ja runner parka ei tajua mistä on kyse ja miksi hän tuntee niin ja näin. Siksi vetäytyy mutta kun chaser vetäytyy ja antaa tilaa niin runnerista saattaa kehkeytyä chaser. Kokeile. Ajattele mielessäsi että irtaudut hänestä, peräännyt ja jätät tilaa ja toivot että on onnelline, mitä sitten lie valitsee tiellään.
Toivon tosiaan että se on näin yksinkertaista.
Eri
Onko kukaan onnistunut keskustelemaan astraalitasolla twinflamen kanssa?
Mulla oli eilen outo hetki. Leikin lasten kanssa legoilla ja molemmat alkoivat yhtäkkiä toistella nuoruuden rakkauteni nimeä. Nimi on aika yleinen, mutta emme tunne ketään sen nimistä. Ihan yllättäen. Pienempi on papukaija, mutta mistä sen keksivät en tiedä.
Tiesittehän että Twin Flamesi saattaa lähettää sinulle alitajunnassa viestejä biisien merkeissä, biisejä joita et välttämättä ole kuullut vuosikausiin ja jotka olet unohtanut.
Näin eräänä yönä unta omastani, ja aamulla päässä soi biisi jota en ollut muistanut 15 vuoteen. Kelasin sitä säkeistöä aamusta mutten heti tunnistanut biisiä että mistä biisistä tuo oli. Piti googlettaa lyricsit.
Biisi ei ole minun ja hänen yhteinen, mutta se säkeistö kertoi sydäntäsärkevästä, raastavasta kaipuusta.
Tiedättekö mistä tajuaa tavanneensa Twin Flamensa.
Minulla on ollut suhteita, lyhyt- ja pitkäaikaisiakin, ja kun on tullut ero, niin olen suhtautunut siihen että ei voi mitään, ei kannattanut jatkaa, odotellaan tai katsellaan seuraavaa. Ei ole kamalasti itkettänyt eikä tuntunut siltä että maailmanloppu tulossa.
Kun tapaa Twin Flamen niin tajuaa että tuo ihminen on paljolti itsensä kaltainen, kaikki vaan osuu kohdalleen. Nyt puhutaan siitä romanttisesta Twin Flame-yhteydestä.
Ensimmäinen aika menee siinä kuplassa, jossa kemiat kohtaa. TF rakkauskuplaksi sitä kutsutaan. Se kestää yleensä muutaman viikon.
Tuon jälkeen molemmilla saattaa tulla tosi ristiriitaisia tunteita, sanotaan vääriä asioita toisille, saatetaan vetäytyä koska se sielujen tunneyhteys on niin voimakas, OUTO ja se pelottaa. Että miten voi tuntea näin voimakasta vetoa toiseen. Toinen perääntyy todennäköisesti nopeammin, usein Divine Masculine joka ei välttämättä ole herännyt yhtä voimakkaasti kuin Divine Feminine. (huom: nää voi olla toisin päin myös eli nainen voi olla Masculine ja mies Feminine) Tuo ei ole pelkkä yhteys toiseen vaan paljon muuta. Kuin se henkilö eläisi sinussa, ja niin elääkin, koska se henkilö olet myös sinä itse.
Kun tulee eroaminen, niin voi luoja sitä tunnetta! Ihan hirveää. Itse vollotin monta iltaa sängyssä, elämältä meni pohja, ajattelin etten enää koskaan koe rakkautta. Koskaan tuntenut tuollaista vuoristorataa sisuskaluissa. Tuo on vapaasti käännettynä se sielujen synkkä yö. Toinen tuntee samoin, ehkei ihan yhtä voimakkaana kuin DF. Tuo voi kestää kuukausia ja sen voi kokea TFn kanssa parikin kertaa.
Tuon jälkeen pitää alkaa parannella itseään ja rakastaa itseään ja pyrkiä olemaan parempi ihminen ja sielu, sitten se toinen alkaa tulla lähemmäksi ja alkaa tuntea varmuutta. Toista Twin Flameahan ei pysty häätää elämästä millään, sillä hänen sielu on aina osa sinua. Lopulta se Union tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mistä tajuaa tavanneensa Twin Flamensa.
Minulla on ollut suhteita, lyhyt- ja pitkäaikaisiakin, ja kun on tullut ero, niin olen suhtautunut siihen että ei voi mitään, ei kannattanut jatkaa, odotellaan tai katsellaan seuraavaa. Ei ole kamalasti itkettänyt eikä tuntunut siltä että maailmanloppu tulossa.
Kun tapaa Twin Flamen niin tajuaa että tuo ihminen on paljolti itsensä kaltainen, kaikki vaan osuu kohdalleen. Nyt puhutaan siitä romanttisesta Twin Flame-yhteydestä.
Ensimmäinen aika menee siinä kuplassa, jossa kemiat kohtaa. TF rakkauskuplaksi sitä kutsutaan. Se kestää yleensä muutaman viikon.
Tuon jälkeen molemmilla saattaa tulla tosi ristiriitaisia tunteita, sanotaan vääriä asioita toisille, saatetaan vetäytyä koska se sielujen tunneyhteys on niin voimakas, OUTO ja se pelottaa. Että miten voi tuntea näin voimakasta vetoa toiseen. Toinen perääntyy todennäköisesti nopeammin, usein Divine Masculine joka ei välttämättä ole herännyt yhtä voimakkaasti kuin Divine Feminine. (huom: nää voi olla toisin päin myös eli nainen voi olla Masculine ja mies Feminine) Tuo ei ole pelkkä yhteys toiseen vaan paljon muuta. Kuin se henkilö eläisi sinussa, ja niin elääkin, koska se henkilö olet myös sinä itse.
Kun tulee eroaminen, niin voi luoja sitä tunnetta! Ihan hirveää. Itse vollotin monta iltaa sängyssä, elämältä meni pohja, ajattelin etten enää koskaan koe rakkautta. Koskaan tuntenut tuollaista vuoristorataa sisuskaluissa. Tuo on vapaasti käännettynä se sielujen synkkä yö. Toinen tuntee samoin, ehkei ihan yhtä voimakkaana kuin DF. Tuo voi kestää kuukausia ja sen voi kokea TFn kanssa parikin kertaa.
Tuon jälkeen pitää alkaa parannella itseään ja rakastaa itseään ja pyrkiä olemaan parempi ihminen ja sielu, sitten se toinen alkaa tulla lähemmäksi ja alkaa tuntea varmuutta. Toista Twin Flameahan ei pysty häätää elämästä millään, sillä hänen sielu on aina osa sinua. Lopulta se Union tapahtuu.
Tuo on kuvaavasti sanottu, että kuin se henkilö eläisi sinussa. Itselläni tämä henkilö jonka ajattelen olevan TF on tuttu jo lapsuudesta. Minusta on aina tuntunut siltä, että hän ikään kuin kulkee mukanani, vaikka emme ole olleet välillä vuosiin missään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan onnistunut keskustelemaan astraalitasolla twinflamen kanssa?
Tarkoitatko jonkinlaista muuta keskustelua, kuin keskustelua unessa? Itse olen keskustellut unessa ja sen jälkeen käynyt saman keskustelun oikeassa elämässä. Mutta emme ole sellaisessa vaiheessa, että uskaltaisin kysyä onko hän kokenut samaa.
Omani herätti minut. Sai lopettamaan kaikki pahat ja epäterveelliset tapani, muutin itseni henkisesti ja fyysisesti parhaaksi versioksi itsestäni hänen ansiostaan. Ei hän mitään ole pyytänyt tai vaatinut, päinvastoin, mutta näin hänessä itseni, sillä erotuksella että hän on jo paras versio itsestään, minä en vielä ollut. Mitä hän näki/näkee minussa, en tiedä. Mutta jotain näkee, koska ei saa silmiään irti. Varmaan siksi tuli elämääni, että muuttaisin suuntaani, tarvitsin sitä. Se riittää minulle, on jo tehnyt tietämättään niin paljon hyvää etten keneltäkään voisi enempää toivoa tai pyytää.
Miksi useimmat tapaavat Twin flamensa vasta yli nelikymppisinä? Siis sellaiset jotka ovat esim. ihan viimeisen parin vuoden aikana tavanneet?
Johtuuko siitä että tuon ikäluokan ihmiset eli 60-70 -lukulaiset ovat niitä Indigo lapsia, jotka ovat valveutuneita ja mukautuvia sieluja ja tuntevat maailmankaikkeuden värätelyjä eri tavalla?
Indigon jälkeen tuli Crystal eli 80, 90 ja 00-luvun lapset ja nyt Rainbow lapset.
https://chickswithspiritualgifts.com/wp-content/uploads/2017/01/indigo…
Minun mielestä ketjussa on hyvä positiivinen energia ja tunnelma, että autamme ja tuemme toisiamme näillä sielujen henkisillä matkojen varsilla ja kerromme kokemuksia ihmissuhteista jotka olemme kokeneet maanpäällistä tavallista erikoisemmiksi. Toivottavasti useimmat meistä löytäisivät twin flamensa, joko rakkaussuhteena tai mentori/opettajana.
Meillä on nyt etäistä olemista tässä 3D-maailmassa, myös koronan takia, mutta ajattelemme telepaattisesti tf:n kanssa öisin ja joskus kun on hiljaista eli yhteys on aina olemassa 5D:nä.
Vierailija kirjoitti:
Omani herätti minut. Sai lopettamaan kaikki pahat ja epäterveelliset tapani, muutin itseni henkisesti ja fyysisesti parhaaksi versioksi itsestäni hänen ansiostaan. Ei hän mitään ole pyytänyt tai vaatinut, päinvastoin, mutta näin hänessä itseni, sillä erotuksella että hän on jo paras versio itsestään, minä en vielä ollut. Mitä hän näki/näkee minussa, en tiedä. Mutta jotain näkee, koska ei saa silmiään irti. Varmaan siksi tuli elämääni, että muuttaisin suuntaani, tarvitsin sitä. Se riittää minulle, on jo tehnyt tietämättään niin paljon hyvää etten keneltäkään voisi enempää toivoa tai pyytää.
Minulla on ihan samanlainen kokemus. Monesti mietin sitä millaisessa hukassa olisin ollut ellei hän olisi ollut elämässäni siten kuin oli. Olen todellatodellatodella kiitollinen. En tiedä tietääkö hän edes itse sitä miten kiitollinen olen kaikesta ja kuinka paljon koen hänen opettaneen ja ohjanneen oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se päämäärä, kumpikin auttaa automaattisesti toistaan tulemaan paremmaksi ihmiseksi ja sieluksi, koska ovat yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi useimmat tapaavat Twin flamensa vasta yli nelikymppisinä? Siis sellaiset jotka ovat esim. ihan viimeisen parin vuoden aikana tavanneet?
Johtuuko siitä että tuon ikäluokan ihmiset eli 60-70 -lukulaiset ovat niitä Indigo lapsia, jotka ovat valveutuneita ja mukautuvia sieluja ja tuntevat maailmankaikkeuden värätelyjä eri tavalla?
Indigon jälkeen tuli Crystal eli 80, 90 ja 00-luvun lapset ja nyt Rainbow lapset.
On ollut juttua, että liekit harvoin saavat yhteisiä lapsia. Tästä syystä ensin pitää elää elämäänsä, saada lapsia jonku muun kanssa ja vasta sitten on liekin vuoro tulla elämääsi. Biologiaa ja lapsia kuotenkin tarvitaan tähän maailmaan.
Itse tapasin liekin nuorena ja saatiin yhteiset lapset nuorina. Ilman lapsia oltais erottu tuhat kertaa, mutta lapset ovat suhteemne liima. Iltatähteä ei ole kuulunut vaikka kaikki pitäis olla ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut juttua, että liekit harvoin saavat yhteisiä lapsia. Tästä syystä ensin pitää elää elämäänsä, saada lapsia jonku muun kanssa ja vasta sitten on liekin vuoro tulla elämääsi. Biologiaa ja lapsia kuotenkin tarvitaan tähän maailmaan.
Itse tapasin liekin nuorena ja saatiin yhteiset lapset nuorina. Ilman lapsia oltais erottu tuhat kertaa, mutta lapset ovat suhteemne liima. Iltatähteä ei ole kuulunut vaikka kaikki pitäis olla ok.
Liekit saavat lapsia soul maten kanssa, usein aiemmin elämässän ja juuri tuon takia että ihmiskunta jatkuisi, mutta eivät saa lapsia toistensa kanssa koska ovat samaa "halkaistua" sielua eli kun käytännössäkään et pysty siittää ja saada lapsia itsesi kanssa :)
Minulla oli tunnelukkoja päässä ja kehossa. Kävin ihan autopilotilla ja yritin elää päivä toisensa jälkeen ahdistumatta ja masentumatta.
Tapasin False Twin Flamen. Hän avasi ne lukot, etänä ja mentoritasolla. Pystyin taas antautua elämälle ja tuntemaan asioita. Ilosta suruun.
False Twin kertoi minulle että minun täytyy aina muistaa että olen kaunis ja mielenkiintoinen ihminen. Sitten katosi, ei enää pitänyt yhteyttä. En minäkään viitsinyt panostaa. Hänessä oli Twin Flamen piirteitä mutta sisimmässäni tiesin ettei ole sitä, vaan että hänellä on jokin muu rooli, tärkeä toki. Olen tuosta hänelle kiitollinen että oli elämässäni vuoden. False Twinin ansiosta aloin kiinnostua enemmän henkisistä arvoista, universumin tilasta. Olin meditoinut aiemmin, yli vuoden verran yrittänyt poistaa sillä ahdistusoireita.
Eikä mennyt montaa viikkoa tuosta yhteydenpidon lopettamisesta, niin oikea Twin Flame ilmestyi eteeni, mielettömän vetovoiman saattelemana. Jos tuo False Twin eli niin sanottu Soul Catalyst ei olisi avannut tunnelukkojani ja saanut minua kiinnostumaan Twin Flameista (eli hänen takia menin googlettamaan ja tuo termi tuli ekan kerran vastaan!) ja tiedostamaan näitä yhteyksiä, niin en olisi herännyt uskomaan asiaan.
Johanna Kurkelan Kaikki askeleet kappale kertoo ihan selvästi tästä. Kuunnelkaapa
Oman mielen linnakkeet on noissa asioissa aika vahvat joten en usko näkeväni mitään sopimatonta. En ole hetkeäkään ajatellut näkeväni. Mutta tuo asia varmaan jää hiljalleen pois.