Mies ei ole yli kymmenen avioliittovuoden aikana pessyt kertaakaan vessanpönttöä
Tänään jätän pöntön siivoamatta ja tulostan avioeropaperit.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, meillä on mennyt 44 vuotta. Mutta hän tekee ulkona kaikki lumityöt, pesee, tankkaa ja huoltaa autot ja korjaa talossa aina kaikenlaista. Ihana mies!
Kuka nyt mihinkin tyytyy. Lumitöitä on vain pari kuukautta vuodessa eikä silloinkaan joka päivä, ei välttis edes joka viikko. Autot hoidetaan huollossa ja useammin minä ajan pesuun kuin ukko. Renkaatkin vaihdatetaan liikkeessä joka myös säilyttää ne.
Meillä pöntön kuuraamiseen ei kulu kohtuuttomasti energiaa koska meillä molemmat osaavat käyttää harjaa jos jää jämät laidoille. Äijä joka jättää pskarantunsa muiden siivottavaksi saisi kengänkuvan ahteriinsa samoin tein.
Onpas taas hieno olettama. Tietenkin jos asut hesassa niin niitä lumitöitä ei ole, mutta ei siellä niitä kotitöitäkään voi olla kun kaikki on saatavilla 2 jalan päässä, jopa palkattava siivooja. Lisäksi siellä asutaan niin ahtaasti että ei sen 1 neliön siivoominen voi kestää minuuttia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, meillä on mennyt 44 vuotta. Mutta hän tekee ulkona kaikki lumityöt, pesee, tankkaa ja huoltaa autot ja korjaa talossa aina kaikenlaista. Ihana mies!
Kuka nyt mihinkin tyytyy. Lumitöitä on vain pari kuukautta vuodessa eikä silloinkaan joka päivä, ei välttis edes joka viikko. Autot hoidetaan huollossa ja useammin minä ajan pesuun kuin ukko. Renkaatkin vaihdatetaan liikkeessä joka myös säilyttää ne.
Meillä pöntön kuuraamiseen ei kulu kohtuuttomasti energiaa koska meillä molemmat osaavat käyttää harjaa jos jää jämät laidoille. Äijä joka jättää pskarantunsa muiden siivottavaksi saisi kengänkuvan ahteriinsa samoin tein.
Onpas taas hieno olettama. Tietenkin jos asut hesassa niin niitä lumitöitä ei ole, mutta ei siellä niitä kotitöitäkään voi olla kun kaikki on saatavilla 2 jalan päässä, jopa palkattava siivooja. Lisäksi siellä asutaan niin ahtaasti että ei sen 1 neliön siivoominen voi kestää minuuttia kauempaa.
Niissä kopeissa lakanoiden vaihto on suursiivous. Ikkuna auki niin pölytkin lähtee vaihdon aikana. Aika harvoin pönttöä tarvii harjata kun on käsisuihku. Sillä lähtee nekin mihin ureasuihku ei tehoa. Harja on niinku se viimeinen keino.
Meillä se olen minä, joka yleensä aukaisee tukkoon menneen pöntön. Oli sitten minun tai vaimon jäljiltä. Ei tulisi mieleenkään hakea avioeroa pelkkien pesuvuorojen perusteella.
M48
Se on ihan jokaisen oma valinta mihin sen aikansa käyttää. Hienoa uhriutumista, johon muuten juuri viittasin. Koneet pesee astiat ja pyykit, ja on oma valintasi jos olet neuroottinen siivoaja.
Normaalit kotityöt ei vie aikaa paskaakaan.