Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, oletko tehnyt aivan KAIKKESI päästäksesi töihin

Vierailija
08.05.2025 |

esim. hakenut vartija kurssille 500 km kotipaikkakunnaltasi, hyllyttäjäksi Rovaniemelle yms. Vastaa rehellisesti.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻

Vierailija
2/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen vain töitä jotka on 2km tai vähemmän kodistani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pilluva en oo vielä kellekkään antanut siitä hyvästä, että saisin työpaikan.

Vierailija
4/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei tarvitse hakeutua tontuksi.

Vierailija
5/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön hullu se jaksaa ! Mitä luulet tästäkin hyötyväsi? On jokaisen oma asia mitä hakee ja mistä

Vierailija
6/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa olisi nyt 27 koulutukseen haku, eli ei pidä lähteä 500 kilometrin päähän, mutta epäilen ettei ole riittävästi hakijoita varsinkaan perustutkintoihin. Täällä oli joku vuosi sitten bussikuskien rekry koulutus, hakijoita oli vähemmän kuin paikkoja, mutta kaikki koulutuksen suorittaneet ovat olleet siitä asti töissä 

Vierailija
7/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN JA LEIPÄ PYSYY SILTI PÖYDÄSSÄNI 😡

Vierailija
8/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisia vartijakursseja järjestetään lähempänäkin kuin 500km ja tod.näk. hyllytyshommiakin löytyy jostain vähän lähempää. Ja pitäähän rovaniemeläisilläkin hyllyttäjillä olla töitä.

Mutta jos olisi jotain erikoisempaa ja tavoiteltavampaa, niin 500 km on lyhyt matka!!!

Vierailija
9/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hakea kauampaa ja muuttakin jos saisin tämän asunnon ensin myytyä, Muuten pitää olla aika reilu palkka, että saisi kaksi asuntoa maksettua. Nyt olen hakenut noin 50 km säteellä kotoa. Kaksi hakemusta päivässä.

Vierailija
10/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen 4 sellaista hakemusta kuukaudessa, joilla en varmasti pääse töihin. Kerron ensimmäisenä ikäni ym. negatiivista. Varon antamasta innokasta vaikutelmaa. CV:ni on vanha, ja siinä on kirjoitusvirheitä.

Vierailija
11/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä teekkään enää mitään tämän pas... maan eteen.

Vierailija
12/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun porauksen ammattilaiseksi hakenu jo monta kertaa. Otitko?

Vierailija
13/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Töi" ei ota vastaan, ja väkisinkään ei pääse.

Vierailija
14/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen kouluttautunut sellaiselle alalle, että olisi riski oikeasti päästä kokoaikatöihin jos ihan tosissaan töitä hakisi. 

Kahta vakipaikipaikkaa on edelliset pomot tarjonneetkin mutta en halua mennä. Ei olisi mielestäni reiluakaan työnantajaa kohtaan että ottaisin työn jota en pystyisi hoitamaan niin hyvin kuin pystyisin jos elämäntilanteeni olisi vähän ihanteellisempi kokoaikaiseen työhön.

Vierailija
15/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hakea kauampaa ja muuttakin jos saisin tämän asunnon ensin myytyä, Muuten pitää olla aika reilu palkka, että saisi kaksi asuntoa maksettua. Nyt olen hakenut noin 50 km säteellä kotoa. Kaksi hakemusta päivässä.

Miksi et laita sitä asuntoasi vuokralle? Itse jään sillä systeemillä plussalle asumisesta vaikka asun paljon mukavammin kuin omassa kämpässäni.

Vierailija
16/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80km säteellä haettu kaikkea. Ei oo napannut onkeen työpaikkaa 3 vuoteen.

Vierailija
17/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!!! Suostun hakemaan töitä vai  kävelysäteltä kodistani joka on Vantaalla ja niistäkin töistä vain biitä mistä maksetaan vähintään 4000€/kk. Miksi ihmeessä muuttaisin jonkun tuönperässä tai alkaisin näkemään vaivaan työn eteen kun saan veronmaksajien maksaman asunnon missä vuokra vähän alle tonni ja veronmaksajat maksaa minun laskuni samalla kun antaa minulle käyttörahaa

Vierailija
18/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi hakea kaikkeen, on oma asunto, jossa on muutakin perhettä. Muualla olevan työn palkan pitäisi siis riittää asuntoon ja elämiskuluihin siellä ja täällä olevan asunnon menoihin. 

Vierailija
19/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kirosin osaamiskeskusjohtajan ja sain sen jättämään virkatehtävänsä hoitamatta. On vetänyt lonkkaa jo useamman viikon. Kun se saa fudut, haen sen duunia.

Vierailija
20/56 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan!!! Suostun hakemaan töitä vai  kävelysäteltä kodistani joka on Vantaalla ja niistäkin töistä vain biitä mistä maksetaan vähintään 4000€/kk. Miksi ihmeessä muuttaisin jonkun tuönperässä tai alkaisin näkemään vaivaan työn eteen kun saan veronmaksajien maksaman asunnon missä vuokra vähän alle tonni ja veronmaksajat maksaa minun laskuni samalla kun antaa minulle käyttörahaa

T. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi