Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa pelimiesteoriaa opetelleen miehen?

Vierailija
14.09.2019 |

Mitkä on ne maneerit ja ohjeet, joita soveltaa?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoaopetellut repliikit, jäykkä käytös, spontaaniuden puute. Yleensäkin jos ei ole kehittänyt itseään vaan uskoo johonkin pelimiespotaskaan ja on tuhlannut aikansa sellaisen parissa, niin ei voi olla yhtä aikaa sivistynyt, kulturelli. Pelimiespojat eivät kiinnostunut maailmasta ja sen ilmiöistä tai ihmisistä vaan pelkästään pil lusta ja juuri sen takia he epäonnistuvat.

Tuosta tunnistaa siis huonon pelimiehen. Teoriat sisäistänyt sen sijaan on juuri se spontaani, aito naistennaurattaja joka osaa vetää oikeista nappuloista ja saa pöksysi märäksi. Se joka vielä opettelee on jäykkä, opetellun oloinen jne. Näinhän se on kaikessa.

Siinäpä sinulle unelmoitavaa. Nappuloista ei yleensä vedetä, mutta kai tämä on jotain pelimiesslangia.

Vierailija
82/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus treffeillä miehen kanssa, joka sanoi minulle, ettei haittaa, vaikka olenkin pluskokoinen. (Olen siis 163 senttiä pitkä ja painan 50 kg).. Hän kertoi jalosti, että minunkaltaisen isokokoinen nainen tuntuu hänestä pehmoiselta ja turvalliselta. 

Juu, se sai kyllä ajattelemaan. Lähinnä ihan ensinnä mietin sitä, että apua, mulla on varmaan tosi epäimartelevat vaatteet päällä, jos näytän pluskokoiselta. Sitten tajusin, että se oli jotain sairasta peliä. Hyh. Mies oli itse 170 senttiä sulka päässä :D.  (pituus ei minua haitannut, mutta käytös kyllä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloittaa neggaamalla eli haukkumalla sinua.

"You gotta neg the target" on niin ajettu niiden päähän. Siksipä ne aloittaakin avauksella "Hey you fat chunky bitch".

Paras ja helpoin tunniste. Ikävä vain, että se toimii erittäin hyvin vaikka kaikki naiset tietävät siitä. Koska niin harva heti alkaa v-ttuilemaan, päinvastoin suurin osa kehuskelee.

Aika amatöörimäistä ja junttia. Ei neggaus välttämättä ole aloitus vaan kekseliäitä piikkeja siellä täällä.

Eli annat olettaa olevasi nainen, joka nauttii tulevansa piikitellyksi? Sehän todistaa tuon neg-teorian toimivuuden.

Jos siis olet nainen.

En usko, että piikittely toimii kuin tietynlaisiin naisiin.

Se toimii lähinnä naisiin, jotka ovat hyvännäköisiä ja tottuneet saamaan huomiota, mutta joilla on heikko itsetunto. He kaipaavat hyväksyntää ja validaatiota ulkopuolelta, ja taitava pelaaja osaa vedellä oikeista naruista.

Suurin osa näistä pelimiesoppaita lukevista tyypeistä ei kuitenkaan ole taitavia, eikä tämä menetelmä juurikaan toimi Suomessa aiemmin mainittujen syiden takia.

Epäilen kyllä tuota itsetunto-osuutta. Oman kokemukseni mukaan negailu tehosi niihin naisiin, jotka pitävät itseään kohtuu hyvännäköisenä ja joilla on melko hyvä itsetunto. Jos vihjaat liikakiloista naiselle joka pitää itseään läskinä, hän lähtee itkien kotiin. Piikkittelevänä flirttailuna sen pystyy ottamaan vain nainen, joka tietää olevansa hoikka. Noin esimerkiksi.

Olen siis itse nainen. Tuttavapiirissä nuorena ollut muutamia naisia, jotka myönsivät ääneen kiihottuvansa pienestä v*ttuilusta ja joskus itsekin tykkäsin tällaisesta särmikkäästä sanailusta.

"Särmikäs sanailu" joka on toisen negaamista voi toimia jos ajattelukyky ei oikein riitä. Älykäs nainen nauttii aivan toisenlaisesta sanailusta. Mutta toki mies mieluummin ottaa tyhmän naisen, sehän on fakta.

Jaha, ja sitten kun oikeat argumentit loppuu aletaan haukkumaan kanssakeskustelijoita tyhmiksi. Onpa omaperäistä ja yllättävää. Voihan joku tuollaistakin ajatuksenkulkua älykkäänä pitää, mutta sillä jollakulla lienee silloin aika persoonallinen määritelmä käsitteelle älykkyys.

Vierailija
84/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Päinvastoin suominaisilla on helpon maine ja ulkomaiset pelimiehet uppoaa heihin kuin kuuma veitsi voihin, etenkin kun suomimiehet on itse niin arkoja etteivät uskalla lähestyä kuin tuhannen kännissä.[/quote]

Ne ulkomaiset miehet saavat suominaisia niin helposti, KOSKA HE KEHUVAT NAISIA. Suomessa miehet rivät koskaan kehu, joten kun tulee eteen mies, joka kehuu kauniiksi ja ihanaksi, niin tottakai siitä miehestä tykätään.

Sitten nämä suomimiehet vielä kuvittelevat, että heidän naisonnensa kohenisi, jos slkavat haukkua naisia vieläkin enemmän. Ovat aika taukkeja.

Vierailija
85/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pahuus on sisäsyntyistä, ei ole tarvinnut mitään opetella

Vierailija
86/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"You gotta neg the target" on niin ajettu niiden päähän. Siksipä ne aloittaakin avauksella "Hey you fat chunky bitch".

Paras ja helpoin tunniste. Ikävä vain, että se toimii erittäin hyvin vaikka kaikki naiset tietävät siitä. Koska niin harva heti alkaa v-ttuilemaan, päinvastoin suurin osa kehuskelee.

Yyh.

Kerran olen tuommoisen törmännyt. Oli todella vastenmielinen tyyppi.

Juuri se nega avausrepliikki sai tyypin tuntumaan ällöttävältä.

Sanoinkin hänelle, että kannattaa keksiä mieluummin joku kohtelias juttu jos haluaa seuraa löytää.

Vieläkin puistattaa jos ajattelenkin tilannetta.

Olen kuullut kun nainen valittaa "ärsyttävästä miehestä" joka sanoi että oletko sä raskaana kun sulla on tollanen pallomaha.

Hän puhui siitä miehestä paljon, juuri sillä intohimoisella tavalla kuinka "ärsyttävä" se mies oli. Yllätys yllätys se nainen oli erittäin kiinnostunut tästä miehestä.

Näin se negaaminen vaan toimii. Ikävä kyllä. Maailmassa jossa kaunista naista palvotaan kuin jumalattarena instagramissa, silloin kun joku laittaa vastapalloon ja kohtelee sinua kuin ärsyttävänä pikkusiskona saa hänet pauloihinsa.

Jokaisen miehen kannattaa huolestua, jos tyttöystävänsä tulee ja alkaa puhua "ärsyttävästä" miehestä työpaikalla tai salilla.

Siinä on jotain. Tavallinen kiltti mies kun ei ole ärsyttävä, sellainen ei herätä mitään tunteita.

Tämä "ärsyttävä" mies taas herättää tunteita. Se on tainnut myös herättää hänen haarojen välinsä.

Varmin tapa tietää, että nainen on jopa kiihottunut toisesta miehestä kun kuulee tällaista. Negaamisen voima esiintyy näissä tapauksissa hyvin.

Mä voin naisnäkökulmasta kertoa, että ärsyttävä on ihan vaan ärsyttävä. On perskärpäs-ärsyttäviä (liimautujat), tuolilla naamaan -ärsyttäviä (jankuttajat) ja pidätelty murhanhimo -ärsyttäviä (vittuilijat). Kiihottava mies on ihan erilainen. Kukkoilu on kukkopoikien juttu, sen alfan ei enää tarvitse päteä. Vrt. rikkaat tai huippuälykkäät, ne mulkut ovat niitä joiden pitää vielä epävarmoina leuhottaa.

Vierailija
87/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
88/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika amatöörimäistä ja junttia. Ei neggaus välttämättä ole aloitus vaan kekseliäitä piikkeja siellä täällä.

Eli annat olettaa olevasi nainen, joka nauttii tulevansa piikitellyksi? Sehän todistaa tuon neg-teorian toimivuuden.

Jos siis olet nainen.

En usko, että piikittely toimii kuin tietynlaisiin naisiin.

Se toimii lähinnä naisiin, jotka ovat hyvännäköisiä ja tottuneet saamaan huomiota, mutta joilla on heikko itsetunto. He kaipaavat hyväksyntää ja validaatiota ulkopuolelta, ja taitava pelaaja osaa vedellä oikeista naruista.

Suurin osa näistä pelimiesoppaita lukevista tyypeistä ei kuitenkaan ole taitavia, eikä tämä menetelmä juurikaan toimi Suomessa aiemmin mainittujen syiden takia.

Liikuttavaa lapsenuskoa vittuilun voimaan seuranhaussa.

Ei kai sen Juuri Sinuun tarvitsekaan tehota, riittää kun tehoaa riittävän moneen muuhun naiseen. Sama pätee kaikkiin pelimiestaktiikoihin. Ei sillä ole väliä näyttääkö se jonkun silmään naurettavalta, kunhan sillä saa riittävän usein riittävän hyvännäköisiltä naisilta pesää.

Se pelimiesteorian suuri guru on testannut teorioitaan eri maissa ja kirjoittanut kokemuksistaan oppaita.

Pohjoismaista hän sanoo, että niitä kannattaa välttää, sillä naiset ovat niin itsenäisiä ettei pelumiestaktiikat toimi niissä 😆

Päinvastoin suominaisilla on helpon maine ja ulkomaiset pelimiehet uppoaa heihin kuin kuuma veitsi voihin, etenkin kun suomimiehet on itse niin arkoja etteivät uskalla lähestyä kuin tuhannen kännissä.

Sekoitat nyt kaksi asiaa keskenään:

1. suominaiset nauttivat seksistä eivätkä turhia arkaile

2. suominaiset lämpenisivät haukkumiselle ja öykkäröivälle kohtelulle vaikka haukkujalla kuinka olisi pilkettä silmäkulmassa

Luulen että useimmilla suominaisilla on liiankin paljon kokemusta siitä, kuinka muut ovat töykeitä heitä kohtaan. Hyvänen aika, koko kulttuurihistoriamme on täynnä sellaisia kommentteja, kuin "akka tieltä kääntyköön", itsensä laittaminen nätiksi taas menee sarjaan "rumat ne vaatteilla koreilee", "neitimäisyys" = itsensä alentamista jne. jne.

Minustakin tuntui pienenä, että isäni mielestä kaikki mitä tein, oli jotenkin huonosti ja väärin. Kehuja ja kiitoksia en saanut häneltä juuri koskaan. Päätin jo silloin, että jos joskus menen naimisiin, en ikinä ota niin vähättelevää ja negatiivista ihmistä. Joten jos joku pelimies joskus yrittäisi minua (tuskin yrittää, olen heille jo liian vanha ja kyyninen) ja lähtisi liikkeelle negaamisella, en lämpenisi hänelle lainkaan. Olen saanut jo kuulla tarpeeksi dissaamista. Mutta jos joku mies yrittäisi pokata minua käyttäytymällä ystävällisesti ja kohteliaasti, niin tottakai suhtautuisin häneen myötämielisemmin. Minusta on mukavaa olla sellaisten ihmisten seurassa, jotka saavat mieleni hyväksi, ja yritän vastavuoroisesti saada heille yhtäläisen kivat fiilikset.

Toki on myös ihmisiä, jotka saavat kiksinsä kynnysmattona toimimisesta, mutta luulen että tuollainen lyttäämistaktiikka ei yleisesti ottaen tomi kovin hyvin kulttuureissa, joissa sitä ei käytännössä mitenkään erota tavanomaisesta tunnekylmyyden ja vähättelyn perinteestä.

Vierailija
89/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siomalaiset naiset ovat hwlppoja ulkomaisille miehille, kun suomipoika ei koskaan kehu. Kyllä minuun ainakin tekee vaikutuksen, jos mies kehuu kauniiksi.

Luulevatkl nämä la ss ukat mula, että ulkomainen mies haukkuu naista iskiessään? Kovin ovat pihalla sitten... Kyllä se on pikemminkin hello you beutiful lady ja you are so beutiful, joka tehoaa. Vert. suomimies vieressä, joka haukkuu rumaksi ja läskiksi. Kumpikohan tosiaan vetoaa...

Vierailija
90/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin, että miksi ap haluaa sitten tunnistaa tällaiset miehet?

Selitätkö miksi haluat tietää tämän ja oppia tunnistamaan moiset? Onko se jotenkin negatiivinen asia, että mies on opiskellut ihmispsykologiaa?

Ihmispsykologian osaaminen on positiivinen asia, mutta sen käyttäminen huijaamiseen on negtiivinen asia.

Pelimieshän esittää, että on kiinnostunut naisesta ihan tosissaan (eikä vain seksivalloitukseksi), mutta tarkoitus on vain saada nainen ihastumaan ja käyttää hyväkseen.

91/91 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

Noinhan se taitaa olla. Aftercarea ei ole täällä näköjään mainittu mikä on aika oleellinen, eli vastapuolelle jää tosi hyvä kuva, vähän kuin kaipaus. Muutaman tunnen noita jotka osaavat ja yhteistä on heidän touhuilulleen se että naiset pitävät tosi ihanina näitä ja päät on pyöritelty siten että "pelimiehet" ovat syöttäneet jonkin seikan miksi ei ole jatkoedellytyksiä vakavampaan, eli naiselle jää haavekuva jostain miltei täydellisestä mutta jonkin pikkuseikan vuoksi "meistä ei voi tulla meitä."

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi