Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa elää ruusuja haistellen ja niityllä makoillen?

Vierailija
09.07.2025 |

Olen liian hyvä tavantallaajien arkisiin töihin.

Minun kuuluisi olla esimerkiksi ruusupensaiden keskellä maalailemassa tauluja. Nämä taideteokset sitten myisin 🌼🌸

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene? Puskia riittää ja kyllä kai sinullakin edes joskus vapaapäiviä on.

Vierailija
2/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän tuollaista elämää. Tähän olen päätynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille että olet villi ja vapaa lehmä. Siitä sitten vaan pellolle.

Vierailija
4/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ihanalta elämältä tuo ruusujen haistelu ja niityllä makailu pilviä seuraillen, mutta perhana sentään

kun se ei elätä, ikävä kyllä!

Vierailija
5/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahden ihmistyypin yhdistelmää. Olet joko kunnianhimoinen tai laiska ja olet joko älykäs tai tyhmä.

Kunnianhimoa näyttää löytyvän, olisiko sitten älykkyydestä kiinni, että et tee mitä haluat?

Vierailija
6/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kimppi ruusuja!

Vierailija
7/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää? Tosin sun pitää muuttaa maahan, missä ruusut kukkii ympäri vuoden.

Vierailija
8/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maassa maassa ja siellä niityllä on punkkeja nykyään.

Vierailija
9/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niityllä punkki tulee ja puraisee!

Vierailija
10/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien kadehtiminen on orjuuttavaa.

Vierailija
11/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vaan,a

Vierailija
12/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun lepotuolissa terassilla. Vieressä tuoksuvat ruusut ja liljat, haapapuiden lehtien havinaa kuuntelen ja olutta nautin. Ah ihanaa, en aio hukata minuuttiakaan tästä ainoasta kesäpäivästä 

Vierailija
13/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika pitkä talvi. Voipi kylmä tulla siinä makoillessa kun se ruusupuska jää kinokseen. ;)  kyllä voit taiteijaksi ryhtyä, mutta sun täytyy olla siinä hyvä, että elät.

Vierailija
14/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla sitten jäi mainitsematta se perustelu että miksi olet muita parempi? Valaise meitä :D

Vierailija
15/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla sitten jäi mainitsematta se perustelu että miksi olet muita parempi? Valaise meitä :D

Kiva kun kysyit! Älykkyyteni on korkeampi kuin keskivertotallaajalla. Sieluni on myös enkeli. Olen 70% enkeli ja 30% ihminen 🦄

Vierailija
16/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kadehtii ihmisiä jotka käy ulkona vie roskia ja ottaa kuvia ruusuista ja haistelee niitä.  KATEUS KURJISTAA KATEELLISEN OMAN ELÄMÄN.  Ruusuista tehdään hajuvesiä ja muita tuotteita. Maaliskuuta on elin ikäisiä harrastuksia myös työssä käydessä. Niitä opiskellaan taidekursseilla. Taitetta myymällä monet elää tai saa rahaa ostaa mitä tarvitsee. Siinä kuin muusikoista saa rahaa . Moni kulkee kitara kainalossa. Ja !olen koira haistelee ruusuja. Jos tuntuu että vauva.fi sanoma yhtiöllä roikkuminen on työtä niin kyllä sitten on myös roskien vienti ja ruusujen haistelu. Niityllä ei näy ketään makoilemassa ,  mutta aurinkoa otetaan toukokuusta elokuuhun kyllä. Nuorempana mekin näimme nälkää työssä käydessä . Katsokaas kun työssäkin on kateellisia . Joku voi kadehtia juuri sinua nytkin.  Miten tolla on varaa käydä elukuvissa kun mulla ei ole kateus . Miten toi voi ostaa ruokaa kun mun rahat meni viinaan. 

Vierailija
17/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki, ei kai taas tämä sama aloitus. Nyt mielikuvitusta peliin! 

Vierailija
18/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦄 yksisarvinen on mesopotaniasta Arabiassa persiassa.  Menkää sinne sillä kukkii aina koska siellä ei jäätikköä jäätä eikä lunta !!!   Meillä kesää on pari kuukautta ja siitä NAUTIMME TÄÄLLÄ KUN EI RUUSUT KUKI ENÄÄ ELOKUUSSA EIKÄ 6 KUUKAUTEEN TÄMÄN JÄLKEEN .   JOTEN MENE OMAAN MAAHASI ILOTON TYLSÄ KATEELLINEN.  MEILLÄ KESÄ KUKKII VAIN 2-3 KUUKAUTTA VUODESSA VUODEN AIKANA JA SINÄ SITÄKIN KADEHDIT MEILTÄ POIS . HÄPEÄ. ILKEÄ TYHMÄ NOLLA. 

Vierailija
19/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEELLINEN ILKEÄ APINA MENEE OMAAN MAAHASI.   SYKSY ON TULOSSA KUKKASET KUOLEE KOHTA HAJUT LÄHTEE JA ILO VÄREISTÄ.  ENSI KUUSSA ALKAA JO SYKSY .   ET SÄ TULE TÄHÄN MAAHAN KIROAMAAN TÄÄLLÄ ASUVIA. 

Vierailija
20/20 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KATEELLINEN ILKEÄ APINA MENEE OMAAN MAAHASI.   SYKSY ON TULOSSA KUKKASET KUOLEE KOHTA HAJUT LÄHTEE JA ILO VÄREISTÄ.  ENSI KUUSSA ALKAA JO SYKSY .   ET SÄ TULE TÄHÄN MAAHAN KIROAMAAN TÄÄLLÄ ASUVIA. 

Ehei, sinä et valoani vie! 🦄 ruusujen hajua sinulle 🌹 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän