Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi voi MIKSI lihoin :(

Vierailija
13.09.2019 |

Itsetunnon päälle käy ihan hirveästi nykyään kun ei saa huomiota miehiltä. Kun olin hoikka sain katseita missä ikinä meninkään, ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun hymyillessäni jäi miehet suu auki toljottamaan. En saanut olla missään "rauhassa" ja se oli ihanaa! Nyt lihavana olen ihan näkymätön. Yritän herättää huomiota kuten ennenkin, hymyilen ja pukeudu nätisti yms. mutta ei. Kukaan ei edes näe mua! Itkettää kun kuljen tuolla ja miehet vaan katsoo muita naisia. Nuoria ja nättejä ja hoikkia ja minä olen aivan näkymätön :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mutta tiedätkö mitä? Vielä on tie ulos. Mitä olet valmis tekemään sen eteen?

Vierailija
2/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. Mutta tiedätkö mitä? Vielä on tie ulos. Mitä olet valmis tekemään sen eteen?

On ihan oikeasti sairaus joka vaikeuttaa laihtumista muuten olisinkin vieläkin hoikka... Kilpirauhasongelma siis. Yritän kyllä koko ajan mutta lihon vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kirkas auttaa unohtamaan tuollaiset ajatukset. Jälleen kerran.

Vierailija
4/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kirkas auttaa unohtamaan tuollaiset ajatukset. Jälleen kerran.

Väärään ketjuun meni. :)

Vierailija
5/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat aatokset täälläkin, ap. Ei ole helppoa muuttua kaunottaresta hirviöksi.

Vierailija
6/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan ihanaa kävellä kaikessa rauhassa!

Vierailija
7/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mikä lähtöpaino ja paino nyt?

Vierailija
8/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon lihonu 15 kg 10 vuodessa, ihan pikkuhiljaa. Nyt otin kuukausi sitten vihdoin itseäni niskasta kiinni ja tein pieniä muutoksia, kun tajusin ettei tää voi enää jatkua. Kolme kiloo on nyt tippunut, toivottavasti vielä paljon lisää.

Vierailija
9/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan oikeasti sairaus joka vaikeuttaa laihtumista muuten olisinkin vieläkin hoikka... Kilpirauhasongelma siis. Yritän kyllä koko ajan mutta lihon vaan

Kilpirauhasongelma on lääkittävissä, joten sitä sairautta ei voi käyttää tekosyynä lihomiselle.

Vierailija
10/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Saan tosin edelleenkin silloin tällöin huomiota miehiltä, mutta laihana olin oikeasti seksikäs. Nykyään tunnen itseni hirviöksi. Naurettavaa kyllä, ikävöin entisestä minästäni kaikista eniten ihanaa pyllyäni. Se oli oikeasti tosi kiva pylly.

Vierailija
11/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin surullista, että määrittelet arvosi miesten huomion kautta. 

Mitä, jos vaikka alkaisit tykätä itsestäsi sellaisena kuin olet?

Vierailija
12/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laihduta? Thyroxin annostus kohdilleen vaan.

Vierailija
13/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut huomiota 165 cm/45 kg enkä nyt 165 cm/67 kg. Kun naama on ruma ja tissit aa-kuppia, aivan sama onko laiha vai läski, olet täysin ilmaa miehille. Ollaan sitten vttu läskejä.

Vierailija
14/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon lihonu 15 kg 10 vuodessa, ihan pikkuhiljaa. Nyt otin kuukausi sitten vihdoin itseäni niskasta kiinni ja tein pieniä muutoksia, kun tajusin ettei tää voi enää jatkua. Kolme kiloo on nyt tippunut, toivottavasti vielä paljon lisää.

15kg???? ei voi olla totta!!!! siis ihan hirveetä! iiiikk! mä oon ottanut painoa 80kg kymmenessä vuodessa. se näkyy ja vaikuttaa jo jonkin verran. 

Vierailija
15/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Saan tosin edelleenkin silloin tällöin huomiota miehiltä, mutta laihana olin oikeasti seksikäs. Nykyään tunnen itseni hirviöksi. Naurettavaa kyllä, ikävöin entisestä minästäni kaikista eniten ihanaa pyllyäni. Se oli oikeasti tosi kiva pylly.

Tämä muuten kuulosti siltä, että arvotan itseäni pelkästään miesten kautta. Ei ole kyse siitä. Koin positiivisen huomion kivaksi, tottakai, mutta enemmän tässä lihomisessa häiritsee se, etten näytä enää yhtään omalta itseltäni. Minulla saattaa olla ihana päivä ja todella hauskaa, kun yhtäkkiä näen heijastukseni jostain pinnasta ja muistan taas olevani ällöttävän näköinen. On hirveää katsoa peiliin ja olla tunnistamatta itseään.

Vierailija
16/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule on kilpiruahasongelma ihan oikea "tekosyy" olla lihava! Ja kun se valitettavasti ei kaikilla korjaudu sillä Thyroxinilla, noin lääkekään ei ole välttämättä mikään apu laihtumiseen tai muidenkaan oireiden poistoon.

Itsellä ainoa toimiva laihdutuskuuri koskaan on ollut vähähiilarinen, mutta sekin pehmeillä rasvoilla koska kilppariongelmaisena kovat rasvat eivät vain sovi mulle. Niin ja sitten kun toinen kilpirauhaslääke alkoi toimia niin ei todellakaan tarvinnut tehdä mitään laihtuakseen. Mulla ne kilot todellakin ovat yksistään hormonien vika

Vierailija
17/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomiseen on tietenkin useita syitä.

Ei niistä kannata itseään syyllistää.

Tietyissä elämäntilanteissa ruoka ja herkut ovat suurin apu ja lohtu, minkä ihminen voi itselleen saada.

Eikä lihominen tietenkään ole maailmanloppu. Ei missään nimessä.

Niin monet ovat pystyneet pudottamaan painoaan, ainakin jonkin verran, sitten kun monet muutkin asiat elämässä on saatu järjestykseen.

Ja mitä se loppujen lopuksi haittaa, jos onkin lihava. Itsehän jokainen kilonsa kantaa,

ei ne kilot muiden harteilla ole.

Pitää vaan rohkeasti olla, se mitä on.

Itse olen omiin kiloihin tottunut vuosikymmenien aikana, ja niin ovat muutkin tottuneet.

Vierailija
18/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset laihduta? Thyroxin annostus kohdilleen vaan.

Vedät oikein kunnolla hormonia, niin saat syödä lihomatta kuin hevonen. Siinä ohessa kyllä tulee muutama muukin "sivuoire".

Vierailija
19/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lääkkeen sait Thyroxinin tilalle? Ja miten? Onko vaikeata saada koululääketieteen puolestapuhujien takia sitä?

Vierailija
20/23 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule on kilpiruahasongelma ihan oikea "tekosyy" olla lihava! Ja kun se valitettavasti ei kaikilla korjaudu sillä Thyroxinilla, noin lääkekään ei ole välttämättä mikään apu laihtumiseen tai muidenkaan oireiden poistoon.

Itsellä ainoa toimiva laihdutuskuuri koskaan on ollut vähähiilarinen, mutta sekin pehmeillä rasvoilla koska kilppariongelmaisena kovat rasvat eivät vain sovi mulle. Niin ja sitten kun toinen kilpirauhaslääke alkoi toimia niin ei todellakaan tarvinnut tehdä mitään laihtuakseen. Mulla ne kilot todellakin ovat yksistään hormonien vika

Kyllä ne kilpirauhasarvot korjautuvat sillä thyroxinilla, mutta ei silloinkaan tekemättä mitään laihdu tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi