Miksi voi MIKSI lihoin :(
Itsetunnon päälle käy ihan hirveästi nykyään kun ei saa huomiota miehiltä. Kun olin hoikka sain katseita missä ikinä meninkään, ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun hymyillessäni jäi miehet suu auki toljottamaan. En saanut olla missään "rauhassa" ja se oli ihanaa! Nyt lihavana olen ihan näkymätön. Yritän herättää huomiota kuten ennenkin, hymyilen ja pukeudu nätisti yms. mutta ei. Kukaan ei edes näe mua! Itkettää kun kuljen tuolla ja miehet vaan katsoo muita naisia. Nuoria ja nättejä ja hoikkia ja minä olen aivan näkymätön :(
Kommentit (23)
Ylipainoisia syyllistetään milloin mitenkin.
Kysyn vaan, miksi?
Olen ylipainoinen, pitkään onnellisessa avioliitossa oleva nainen.
Ylipainoni ei ole milloinkaan häirinnyt miestäni, sukulaisiani eikä ystäviäni.
Ja yllätys, yllätys. Ylipainostani huolimatta olen toistaiseksi ollut täysin terve nainen.
Tietenkin käsitän, että kun ikää tulee, painoa pitää jonkin verran pudottaa, jotta välttyisi esimerkiksi diabetekselta. Emme me ylipainoiset tyhmiä ole, vaikka monet niin luulevat.
Mutta antakaa kaikkien ihmisten elää ja nauttia elämästään, sairaudet jokainen kestää yksinänsä.
Eivätkä kaikki ylipainoiset sairastu, se on niin monesta asiasta riippuvainen, kuka mihinkin sairastuu.
@21: taisin just kirjoittaa jotain muuta? Voivat arvot korjaantua mutteivät kaikilla oireet. Ja kuten sanottu, omalla kohdallani ei tarvinnut mitään laihdutusta sitten kun joku kilpirauhaslääke toimi. Se vaan ei ollut Thyroxin, ei todellakaan.
Ja ap:lle, söin ensin eläinperäistä lääkettä joka toimi mutta sitten tulin allergiseksi sille. Nyt syön erikoisluvallista Eferox-nimistä lääkettä. Oli ja on vaikeaa, etsi kilpirauhasinfosta kunnon lääkäri joka ymmärtää näiden asioiden päälle. Useimmat lääkärit eivät tajua mitään vaikka toista esittävät, väittävät ja luulevat. Ole vahva!
Yritä olla itsevarmempi. Itse olen lihoin parissa vuodessa 15kg, en ennenkään ollut alipainoinen vaan normaali, mutta silti olen nykyään itsevarmempi kuin ennen. Ja sen myös huomaa, saan miehiltä aina huomiota kun olen esim. viihteellä. Kuitenkin tietenkin olisin itseni kanssa enemmän sinut vaikka 5-10kg keveämpänä, mutta nyt mennään näillä.