Onko Audi äijäauto?
Mun poikaystävä osti melkein uuden Audin, tehokkaalla moottorilla. Sano et nyt on kunnon äijäfiilis.
Aikoo viedä sen johonkin ohjelmoitavaks, ku saa lisää tehoo.
Ajaa nii ihanan sporttisesti.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset jotka ajavat Audilla ovat ihan läpeensä kusipäitä.
Hämmentävä kommentti, kun Audeja on niin monilla tavallisilla hyvin toimeentulevilla ihmisillä. Vai sekö just ärsyttää? Että hyvin toimeentulevat on kusipäitä?
Joo tää just, hyvin toimeentulevat on kusipäitä, jotka ajaa ylinopeutta aina ja joka paikassa ja niiltä puuttuu autoista vilkut, eikä niitä niitä omasta mielestään koske samat liikennesäännöt kuin muita. Eli olisko nyt aika heittää kateus-kortti kehiin ja todeta, että Toyota/Ford/Kia ym. Rupuautojen kuskit on vaan katellisia??!! 😂😘
Itäharjun lidlin parkkipaikalla lähes kaikki audit ja bmw:t ovat ma mu jen.
Suomalaiset on hirveän kateellisia autoista. Skoda on suomalaisten suosikki, ettei kukaan vaan ottaisi itseensä. Ettei kukaan vaan kadehtisi tai pitäisi nousukkaana. Kaikki pyrkii olemaan niin hiton vaatimattomia ja värittömiä, koska pelätään sitä mitä muut aattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun kokoomusta äänestävällä, de facto akateemisella pientaloalueella Hgissä. Audi on täällä yleisin automerkki.
Mutta jos tästä menee 10 km etelään eli meren rannalle, autojen merkit kallistuvat ja on enemmän vaihtelua.
Audi on ylemmän keskiluokan, ei kuitenkaan yläluokan auto.
Mikä sitten on yläluokan auto?
Jaguar, ylemmän luokan Mercedes...
Audi ei ole äijäauto. BMW on maskuliinisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun kokoomusta äänestävällä, de facto akateemisella pientaloalueella Hgissä. Audi on täällä yleisin automerkki.
Mutta jos tästä menee 10 km etelään eli meren rannalle, autojen merkit kallistuvat ja on enemmän vaihtelua.
Juu Mersut ruostuu, eikä ne Jaggetkaan nyt oikeesti ole yläluokan autoja. Bentley ja Rolls Royce on enemmänkin yläluokan autoja, samoin ne isot Audit ja Bemarit, Fefeistä ja Lamboista nyt puhumattakaan 😘😘😂😂
Vierailija kirjoitti:
Audi ei ole äijäauto. BMW on maskuliinisempi.
Samaa mieltä, Audi on enemmän naisten auto
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se Audi nainen kirjoitti:
No haloo hei täällä Audi nainen kysyy millä sitten saa/pitää/kehtaa ajaa jos ei Audilla ja ilmoitin myös että olen nainen, joka ajaa Audilla eikä halua alistaa naisia. Ja nyt on hiljaista? Mä oikeesti haluan vastauksia
No esim. Kia, siinä ei oo mitään pröystäilevää vaan sopii kaikenlaisille autoilijoille. Naiselle voisi Kia Rio olla näppärä 🤔
Muuten ihan hyvä ehdotus, mutta ihan eri kategorian auto. Edullisen idänihme vs. saksalainen laatuauto, jossa on panostettu paljon erilaisiin laadukkaisiin yksityiskohtiin ja teknologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se Audi nainen kirjoitti:
No haloo hei täällä Audi nainen kysyy millä sitten saa/pitää/kehtaa ajaa jos ei Audilla ja ilmoitin myös että olen nainen, joka ajaa Audilla eikä halua alistaa naisia. Ja nyt on hiljaista? Mä oikeesti haluan vastauksia
No esim. Kia, siinä ei oo mitään pröystäilevää vaan sopii kaikenlaisille autoilijoille. Naiselle voisi Kia Rio olla näppärä 🤔
Muuten ihan hyvä ehdotus, mutta ihan eri kategorian auto. Edullisen idänihme vs. saksalainen laatuauto, jossa on panostettu paljon erilaisiin laadukkaisiin yksityiskohtiin ja teknologiaan.
Hyvä sinä, siis mulle ei tulis mieleenkään ostaa mitään Kiaa. Joko Audi tai Bemari, joku taso täytyy toki olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Mersut ruostuu, eikä ne Jaggetkaan nyt oikeesti ole yläluokan autoja. Bentley ja Rolls Royce on enemmänkin yläluokan autoja, samoin ne isot Audit ja Bemarit, Fefeistä ja Lamboista nyt puhumattakaan 😘😘😂😂
No mietin näitä, mut kun Bentely ja Rolls on vasta todella rikkaille.
En ikinä maksaisi autosta mitä esim. uudet audit maksaa. Ajan vuodessa noin 3000km. Hyvin kelpaa 2012 vuoden Citroen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietin näitä, mut kun Bentely ja Rolls on vasta todella rikkaille.
No mut eiks ne sit ole sitä yläluokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on hirveän kateellisia autoista. Skoda on suomalaisten suosikki, ettei kukaan vaan ottaisi itseensä. Ettei kukaan vaan kadehtisi tai pitäisi nousukkaana. Kaikki pyrkii olemaan niin hiton vaatimattomia ja värittömiä, koska pelätään sitä mitä muut aattelee.
Tää on niin totta. Vaikka olis varaa muihinkin, niin silti ostetaan Skoda. Vaikka sitten reilulla varustelulla ja tehokkaalla moottorilla. Premium-merkkiä ei voi ostaa, ettei tarvitse kuunnella pelätä kateellisten kommentteja ja ajatuksia 😂
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi autosta mitä esim. uudet audit maksaa. Ajan vuodessa noin 3000km. Hyvin kelpaa 2012 vuoden Citroen.
Itse ajan suurin piirtein saman verran mutta arvaapas kummasta saa enemmän kun myyt sen eräänä päivänä pois? Oikein arvasit, Audista 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset jotka ajavat Audilla ovat ihan läpeensä kusipäitä.
Hämmentävä kommentti, kun Audeja on niin monilla tavallisilla hyvin toimeentulevilla ihmisillä. Vai sekö just ärsyttää? Että hyvin toimeentulevat on kusipäitä?
Kyllä sen huomaa tuolla liikenteessä. Ovat menneet jopa bemarikuskien edelle.
Audi on fiksujen ihmisten auto.
Se on auto niille, jotka voisivat ostaa Mersun, mutta eivät osta.
Eivät osta Mersua siitä ainoasta syystä, että Mersu on nousukkaiden auto.
Mersun ostavat ihmiset, jotka haluavat näyttää, että, katsokaas meillä on rahaa.
Mersu on maalaisten ja hiukan tyhmien ihmisten auto.
Audi ja Bemari osoittavat tyylikkyyttä ja älykkyyttä.
Tähän voi väittää vastaan, kuka tahansa ja mitä tahansa, mutta ei se asiaa miksikään muuta.
Itse yliopisto koulutuksella ajelen vanhalla Toytalla , asuntovelkaa on, ja paljon.
Mutta ajelen vastakin käytetyillä japseilla.
Mutta ajan vastakin edullisilla käytetyillä, edullisilla ja japseilla.
Mersut on mehukkaita maalaisille.
Audi nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan suurin piirtein saman verran mutta arvaapas kummasta saa enemmän kun myyt sen eräänä päivänä pois? Oikein arvasit, Audista 😊
Luuletko että 7000€ maksavasta autosta kuvittelen saavani jotain, ajan sen loppuun ja sitten siirryn taxin käyttäjäksi koska olen jo niin vanha.
Vierailija kirjoitti:
Audi on fiksujen ihmisten auto.
Se on auto niille, jotka voisivat ostaa Mersun, mutta eivät osta.
Eivät osta Mersua siitä ainoasta syystä, että Mersu on nousukkaiden auto.
Mersun ostavat ihmiset, jotka haluavat näyttää, että, katsokaas meillä on rahaa.
Mersu on maalaisten ja hiukan tyhmien ihmisten auto.Audi ja Bemari osoittavat tyylikkyyttä ja älykkyyttä.
Tähän voi väittää vastaan, kuka tahansa ja mitä tahansa, mutta ei se asiaa miksikään muuta.
Itse yliopisto koulutuksella ajelen vanhalla Toytalla , asuntovelkaa on, ja paljon.
Mutta ajelen vastakin käytetyillä japseilla.
Mutta ajan vastakin edullisilla käytetyillä, edullisilla ja japseilla.
👏🏼👏🏼Tähän on hyvä päättää tämä ilta, hyvää yötä kaikille