Surettaa, kaverimiehen ammatti karkottaa kaikki naiset deittimarkkinoilla
Hän on kalmasiivooja. Eli siivoaa asuntoja joihin on kuollut ja esim. mädäntynyt jokin ruumis. Naiset kaikkoavat kuin pieru saharaan. Aika suvaitsematonta!
Kommentit (26)
Itse voisin kyllä siivota kalmasiivoojan kanssa. Ammatti on vain ammatti.
Oma mieheni on lääkäri, ja voin sanoa, että minua hiukan kammotti opintojen aikaiset kurssit, joissa käsiteltiin ihmisruumiita. Jotenkin inhotti ajatus, että samoilla käsillä, joilla hän silitteli minua, hän oli myös leikellyt kuolleita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan deittaile siivoojaa koska tienaan helvetin paljon ja on mukavaa että niin puolisokin. En alkais kustantelee mitään Polynesian reissuja siivoojalle.
Ammatissa en näe mitään negatiivista. Kyse tulotasosta jonka on sovittava elintasooni. Toistaiseksi ei ole ollut ongelma löytää mies omasta sosiaaliluokasta, sellainen johon siis aidon tulisesti rakastuu.
Ja raha tuo ihmiselle tiettyjä tapoja. Siis haluan että mieheni tuntee laadukkaita ruokia ja ruokalajeja ja ei mene snägärille syömään lihistä jahtimakkaralla. Lihistä saa syödä ei siinä mitään mutta tykkään että mulla on tiettyjä yhteisiä asioita kumppanin kanssa. Siivoojien kanssa ne eivät täyty.
Ja siis siivoamista työnä kunnioitan ja eräässä työpaikassani oli oikein mukava siivooja jonka kanssa istuttiin välillä juomassa kahvit ja keskustelemassa kaikesta.
Tämä Suomi on vähän sellainen paikka että tulkitaan kaikki tällainen puhe ylimieliseksi. Siitä ei ole nyt kyse kuitenkaan.
Mikä on helvetin paljon?
Joo, kerro, muakin kiinnostaa miten paljon on htin paljon Suomessa.
Mahtaako olla niin paljon kuin mulla aikoinaan oli kun tein duunia. Nyt vaan matkustelen.
Joku gootti tai muu mustis voi pitää vetoavana. Itse en pitäisi esteenä.
Olen itse pessyt ja laittanut kuntoon tuonilmaisia varten useita vainajia hoitajana. Ei se tartu, ja me kaikki kuollaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan deittaile siivoojaa koska tienaan helvetin paljon ja on mukavaa että niin puolisokin. En alkais kustantelee mitään Polynesian reissuja siivoojalle.
Ammatissa en näe mitään negatiivista. Kyse tulotasosta jonka on sovittava elintasooni. Toistaiseksi ei ole ollut ongelma löytää mies omasta sosiaaliluokasta, sellainen johon siis aidon tulisesti rakastuu.
Ja raha tuo ihmiselle tiettyjä tapoja. Siis haluan että mieheni tuntee laadukkaita ruokia ja ruokalajeja ja ei mene snägärille syömään lihistä jahtimakkaralla. Lihistä saa syödä ei siinä mitään mutta tykkään että mulla on tiettyjä yhteisiä asioita kumppanin kanssa. Siivoojien kanssa ne eivät täyty.
Ja siis siivoamista työnä kunnioitan ja eräässä työpaikassani oli oikein mukava siivooja jonka kanssa istuttiin välillä juomassa kahvit ja keskustelemassa kaikesta.
Tämä Suomi on vähän sellainen paikka että tulkitaan kaikki tällainen puhe ylimieliseksi. Siitä ei ole nyt kyse kuitenkaan.
Mikä on helvetin paljon?
Vähän vähemmän kuin vtun paljon.
Ei järkevä aikuinen ihminen kategorisoi ihmisiä ammatin ja työn mukaan.
Kalmasiivouksessa on asialliset suojavarusteet.
Itse tutustun ihmisiin, en ala tehdä heidän työtään, joten mikään ammatti ei ole mahdottomuus lähemmälle tutustumiselle.