Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa, kaverimiehen ammatti karkottaa kaikki naiset deittimarkkinoilla

Vierailija
13.09.2019 |

Hän on kalmasiivooja. Eli siivoaa asuntoja joihin on kuollut ja esim. mädäntynyt jokin ruumis. Naiset kaikkoavat kuin pieru saharaan. Aika suvaitsematonta!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että tämä on syy kaikkoamiseen? Ihmisen aika herkästi etsivät jonkin sijaissyyn asioille. Mitä jos kaveri oli vain muuten ihan tylsä?

Vierailija
2/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalman haju tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, että tämä on syy kaikkoamiseen? Ihmisen aika herkästi etsivät jonkin sijaissyyn asioille. Mitä jos kaveri oli vain muuten ihan tylsä?

Haluaisitko itse seurustella kalmasiivoojan kanssa!? Helppo se on muille sanoa! Mieti omalle kohdallesi!

Vierailija
4/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ammattinsa kannattaa kertoa heti, koska...?

En minäkään kovin pian kerro tarkasti töistäni ja asemastani, mutta vähän eri syystä.

Vierailija
5/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työ miestä pahenna...

Vierailija
6/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisi käytännöllistä! Jos sattuis joku sukulainen vähän muumioitumaan, niin oma siippa hoitaisi siivon tuossa tuokiossa.

Vierailija
7/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, että tuo olisi syy kaikkoamiseen. tärkeä ja kunniallinen ammatti.

Vierailija
8/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun palkkatappajan puolisona menis oikein hyvin.

Vierailija
9/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai pahanhajuinen?

Vierailija
10/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas ihan kuumana kalmasiivoojiin. Aina olen seurustellut kalmasiivoajien kanssa ja niin tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija
11/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ei karkoita ketään.

Kuinka voit edes ajatella noin.

Jos noin päättelee, silloinhan kukaan hautaustoimisto yrittäjä ei voisi olla avioliitossa.

Hautaustoimisto laittaa, pukee ja asettelee vainajan arkkuun, muiden nähtäväksi ja hautauskuntoon.

Tuo on vain ammatti muiden joukossa.

Myös lääkärit, etenkin patologit, sairaanhoitajat, pelastushenkilökunta

ja poliisit näkevät ja joutuvat koskemaan ja ” käsittelemään ” kuolleita ihmisiä.

Vierailija
12/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas ihan perseestä jutun aloitus tällä palstalla.

Mutta niinkus aina, joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
13/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse seurustella kalmasiivoojan kanssa!? Helppo se on muille sanoa! Mieti omalle kohdallesi!

??

Jos mies on komea ja urheilullinen ja rehellinen tyyppi, joka on ihan hassuna minuun, miksi ihmeessä ei? Sinusta minun pitäisi tavoitella jotain pystyynkuollutta lakimiestä, joka voi ostaa parin tonnin viinipulloja harrastusmielessä?

Vierailija
14/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kalmasiivooja kuin asiantuntija.

Vierailija
15/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miettinyt obduktiopreparaattorin tutkintoa. En käsitä miksi kalmasiivojan ammatti karkottaisi. Siellähän on suojapuvut, tarttuuko se haju muka niiden läpi niin pahasti?

Vierailija
16/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan deittaile siivoojaa koska tienaan helvetin paljon ja on mukavaa että niin puolisokin. En alkais kustantelee mitään Polynesian reissuja siivoojalle.

Ammatissa en näe mitään negatiivista. Kyse tulotasosta jonka on sovittava elintasooni. Toistaiseksi ei ole ollut ongelma löytää mies omasta sosiaaliluokasta, sellainen johon siis aidon tulisesti rakastuu.

Ja raha tuo ihmiselle tiettyjä tapoja. Siis haluan että mieheni tuntee laadukkaita ruokia ja ruokalajeja ja ei mene snägärille syömään lihistä jahtimakkaralla. Lihistä saa syödä ei siinä mitään mutta tykkään että mulla on tiettyjä yhteisiä asioita kumppanin kanssa. Siivoojien kanssa ne eivät täyty.

Ja siis siivoamista työnä kunnioitan ja eräässä työpaikassani oli oikein mukava siivooja jonka kanssa istuttiin välillä juomassa kahvit ja keskustelemassa kaikesta.

Tämä Suomi on vähän sellainen paikka että tulkitaan kaikki tällainen puhe ylimieliseksi. Siitä ei ole nyt kyse kuitenkaan.

Vierailija
17/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalmasiivooja. Saako urakkapalkkaa vai kattaako alue koko Suomen? Hirveää jos ei kukaan kuole viikkokausiin niin mistä tulee leipä pöytään?!?

Vierailija
18/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ainakaan deittaile siivoojaa koska tienaan helvetin paljon ja on mukavaa että niin puolisokin. En alkais kustantelee mitään Polynesian reissuja siivoojalle.

Ammatissa en näe mitään negatiivista. Kyse tulotasosta jonka on sovittava elintasooni. Toistaiseksi ei ole ollut ongelma löytää mies omasta sosiaaliluokasta, sellainen johon siis aidon tulisesti rakastuu.

Ja raha tuo ihmiselle tiettyjä tapoja. Siis haluan että mieheni tuntee laadukkaita ruokia ja ruokalajeja ja ei mene snägärille syömään lihistä jahtimakkaralla. Lihistä saa syödä ei siinä mitään mutta tykkään että mulla on tiettyjä yhteisiä asioita kumppanin kanssa. Siivoojien kanssa ne eivät täyty.

Ja siis siivoamista työnä kunnioitan ja eräässä työpaikassani oli oikein mukava siivooja jonka kanssa istuttiin välillä juomassa kahvit ja keskustelemassa kaikesta.

Tämä Suomi on vähän sellainen paikka että tulkitaan kaikki tällainen puhe ylimieliseksi. Siitä ei ole nyt kyse kuitenkaan.

Täällä siivooja moi. Mulla ei ole mitään sinua vastaan. Mutta en lähtisi kanssasi Polynesiaan tai mihinkään muuallekaan vaikka maksaisit. Ja bonuksena että tunnen siivoojan, joka on onnistunut säästämään kunnon reissut noihin samoihin paikkoihin surkeasta palkastaan, enkä senkään kanssa lähtisi vaikka pyysi. Eli kannattaa OLLA substanssia jos haluaa substanssia. Rahalla on aika vähän tekemistä sen kanssa.

Vierailija
19/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalmasiivooja. Saako urakkapalkkaa vai kattaako alue koko Suomen? Hirveää jos ei kukaan kuole viikkokausiin niin mistä tulee leipä pöytään?!?

Käsittääkseni nämä tekevät muitakin ns. erikoissiivouksia. Eli nuo kalmasiivoukset ovat vain yksi osa työtä.

Vierailija
20/26 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on helvetin paljon?