Löysin aivan ihanan miehen ja kävin hänen luonaan ensimmäistä kertaa. Järkytys oli suuri
kun avasin jääkaapin ja siellä oli nuuskaa! Hyi yäk.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kuulemma naisetkin nuuskaa. Ihania kielareita tiedossa.
Nuuskaapa hyvinkin. Parempi kuin tupakointi. Ja nuuskissa raikas haju, toisin kuin tupakassa.
Etipä kuva nuuskaajan suusta. Ikenistä lähinnä. On kyllä raikasta ja terveellistä :(
Teinitkö täällä kirjoittelee? luulin että jotain kamalaa ollut. Hirveä myötähäpeä lukea näitä älyttömyyksiä
Ei ihme että sinkkuja on yhä enemmän. Kaikenmaailmanasiat on järkytystä tuottavia. Suvaitsevaisuus erilaisille ilmiöille on nollan luokkaa.
Mä olin suudellutkin miesystäväni lukuisia kertoja, kun hän kertoi mulle käyttävänsä nuuskaa. En maistanut yhtään mitään. Tupakointi on 1000x etovampaa kuin nuuskan käyttö.
Eipä sitä nuuskaa kyllä juurikaan edes huomaa. Tietty nuuska huulessa pussatessa on vähän hankalampaa, mutta en huomaa sitä edes silloin. Itse en nuuskaa käytä.
Taitaa tuollainen mies löytyä jostain kuppasesta lähiöstä. Tuskin asuu missään luksusalueella ja talossa. Vaikuttaa täysin WT-tyypiltä. Etsi itselle tasokkaampaa seuraa vai ootko itsekin WT muija tatuointeineen.. Baaristako tyypin löysit.
Vantaa? Mäkin kävin yhden tyypin luona.. Onko sama mies.. Sillä myös nuuskaa ja lonkeroa jääkaapissa.
Mä tapailin hetken nuuskaavaa juristia. Ihana, fiksu ja kuuma mies. Ei paljoa kiinnostanut se nuuskaus, ei se haissut tai maistunut tai muutenkaan vaikuttanut mihinkään. :)
Tästä aloituksesta saa vaikutelman, että sitoutumiskammoinen on etsinyt ja löytänyt tekosyyn vetäytyä seurustelusuhteesta.
Hah, vai wt. Mieheni on korkeakoulutettu, tienaa erittäin hyvin, on ihana isä, älykäs, hauska, komea, sivistynyt ja urheilullinen + käyttää nuuskaa. Eipä paljon kiinnosta hänen nuuskan käyttönsä, minulla on mahtava mies ja elämämme on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hah, vai wt. Mieheni on korkeakoulutettu, tienaa erittäin hyvin, on ihana isä, älykäs, hauska, komea, sivistynyt ja urheilullinen + käyttää nuuskaa. Eipä paljon kiinnosta hänen nuuskan käyttönsä, minulla on mahtava mies ja elämämme on hyvää.
Nyt vielä mahtava mies. Ajattelitko laittaa vaihtoon kun hampaat menee vai sitten syöpä diagnoosi tulee?
Miksi teidän pyllyä kutittaa jos miehellä on 1x1cm tyyny ylähuulen alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kylässä ja jo tutkimasssa jääkaappia? Heittäisin tuollaisen naisen pihalle!
Hän kehotti ottamaan sieltä lonkeroa
Olet wt itsekin. Siveellinen nainen ei juo alkoholia ainakaan ensimmäisiä kertoja tavatessa miehen nähden. Voin kuvitella kuinka röhnötitte sohvalla söitte pizzaa, pöydälle ja lattialle kertyi tyhjiä lonkerotölkkejä täynnä rasvaisia sormenjälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kylässä ja jo tutkimasssa jääkaappia? Heittäisin tuollaisen naisen pihalle!
Hän kehotti ottamaan sieltä lonkeroa
Taidat olla melkoinen pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
"Raskaudenaikaiset komplikaatiot. Aivan äskettäinen ja hälyttävä havainto on nuuskan vaikutus raskauskomplikaatiohin. Nuorten synnytysikäisten naisten nuuskan käyttö on lisääntynyt nopeasti erityisesti Ruotsissa mutta myös Suomessa ja muualla maailmassa. Nuuska lisäsi kuolleena syntymisen riskiä jopa enemmän kuin tupakanpoltto. Kuolleena syntymisen riski oli 60 % suurempi, jos äiti oli käyttänyt nuuskaa raskauden aikana. Ennenaikaisen synnytyksen riski oli 25-38 % suurempi nuuskanneilla äideillä verrattuna niihin, jotka eivät käyttäneet tupakkatuotteita (Wikström ym. 2010a, b). Raskausmyrkytys oli yleisempi nuuskaa käyttävillä kuin tupakoivilla, ja vastaava tulos on saatu myöhemmässä tutkimuksessa (England ym. 2003, Wikström ym. 2010c). Samoin nuuskaavien äitien lapsilla oli kaksinkertainen neonataaliapnean riski, mikä on jopa suurempi kuin tupakanpolttajilla (Gunnerbeck ym. 2011). "
Duodecim-lehti
Ja miten miehen nuuskaaminen nyt sitten lisää sitä riskiä että mies saa raskausmyrkytyksen tai lisää miehen riskiä synnyttää kuolleena syntyvä vauva? Eiköhän se äidin raskaudenaikainen tupakointi ole sitä paitsi paljon vaarallisempaa sikiölle ja laillistahan sekin silti Suomessa on.
Nuuskaapa hyvinkin. Parempi kuin tupakointi. Ja nuuskissa raikas haju, toisin kuin tupakassa.