Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vierailija
12.09.2019 |

testi löytyy täältä : https://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti

Mikä persoonallisuustyyppi olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (401)

Vierailija
121/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniaton paskiainen. Mutta niin ihana.

Vierailija
122/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä -A ja -T testikirjaimien perässä tarkoittavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acting and thinking

Vierailija
124/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP. Löytyispä samanluonteisia ystäviä.

Vierailija
125/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän persoonallisuustyyppiä edustavat miesvihaiset palstafeministit, jotka haluavat pelkkää pahaa tavallisille epäseksikkäille miehille?

Vierailija
126/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse INTJ, ja tunnistan nuo nipot INFJ-tyypit palstalla. Vähän kuin joku kirjastotäti - useimmat ihmiset ovat täysiä torveja paitsi minä ja joku toinen INTJ.

Mistä tunnistat INFJ:t palstalla?

Vierailija
127/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Acting and thinking

Kiitos.

Aika osuva tulos saatiin.

Äiti: Väittelijä ENTP-a

Isä: Johtaja ESTJ-a

Tytär: Viihdyttäjä ESFP-t

Pikkusisko: Virtuoosi ISTP-t

Vierailija
128/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä sanotaan että noi INFJ ja INTJ olisi harvinaisimpia tyyppejä, mutta en kyllä jaksa uskoa että Suomen harvinaisin olisi mikään introvertti. Että sinänsä en yhtään ihmettele että ne on täällä palstallakin yleisiä. 

t: INTJ

Muistan(?) lukeneeni, että maailmanlaajuisesti introvertit ovat vähemmistö, mutta suomalaisissa enemmistönä.

Kyllä ekstrovertit ovat myös Suomessa enemmistö, vaikkei välttämättä yhtä suuri enemmistö kuin muualla. Se että tässä kyselyssä introvertit ovat enemmistö, johtuu kahdesta asiasta. Ensinnäkin introvertit tykkäävät keskustelupalstoista enemmän kuin ekstrovertit. Ekstrovertit tykkäävät facebookista, snapchatista ja reaalielämästä. Toiseksi, nämä MBTI-jutut tuntuvat myös kiinnostavan enemmän introverttejä. Ehkä vaatii hiukan introverttiä mielenlaatua, jotta haluaa sisäisesti reflektoida omaa itseään ja toimintaansa riittävästi.

Vierailija
129/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Acting and thinking

Kiitos.

Oikeasti nuo a ja t tarkoittavat assertive ja turbulent. Merkitys on kai sen suuntainen, että assertivella on elämässä enemmän "homma hallussa", kun taas turbulent säätää enemmän ja on hukassa.

t. turbulent

Vierailija
130/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Acting and thinking

Kiitos.

Oikeasti nuo a ja t tarkoittavat assertive ja turbulent. Merkitys on kai sen suuntainen, että assertivella on elämässä enemmän "homma hallussa", kun taas turbulent säätää enemmän ja on hukassa.

t. turbulent

No ei paha tämäkään. Kiitos Turbulent

T. Assertive

Vierailija
131/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten, että ESTP on nimetty "yrittäjä". Käsittääkseni yrittäjälle tärkeää olisi, että toinen kirjain olisi N. Ellei sitten puhuta joistain franchisingista.

Donald Trumpia pidetään arkkityyppisenä ESTP:nä, joten aika hyvin tuo "yrittäjä" kuvaa. Se on enemmän symbolinen kuin kirjaimellisesti otettava nimi. Jos ajatellaan stereotyyppistä yrittäjähahmoa, jotain kauppiasta, niin kyseessä on opportunisti, joka havaitsee haukantarkasti kaiken mitä ympärillä tapahtuu, ja hyödyntää tilanteet nopeasti, usein tehden ristiriitaisia asioita verrattuna aiempaan linjaansa, koska tärkeää on hyödyntää havaitut tilanteet, ei miettiä sitä mitä jonkun säännöistä paasaajan mielestä kuuluisi tehdä, tai mitä sääntöjä noudattavat muurahaiset ympärillä tekevät. Eli vähän niinkuin Trump (mielestäni Trump ei ole niin paha kuin mitä monet siitä ajattelevat, Putin on paljon saatanallisempi ja aidosti pahempi hahmo).

Vierailija
132/401 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intj t

Vierailija
133/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti

Vierailija
134/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin niin että pistin päinvastoin kaikki vastaukset ja sain tulokseksi ESTJ - johtaja , onko tämä minun pimeä puoleni?

Vierailija
135/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä sanotaan että noi INFJ ja INTJ olisi harvinaisimpia tyyppejä, mutta en kyllä jaksa uskoa että Suomen harvinaisin olisi mikään introvertti. Että sinänsä en yhtään ihmettele että ne on täällä palstallakin yleisiä. 

t: INTJ

Muistan(?) lukeneeni, että maailmanlaajuisesti introvertit ovat vähemmistö, mutta suomalaisissa enemmistönä.

Kyllä ekstrovertit ovat myös Suomessa enemmistö, vaikkei välttämättä yhtä suuri enemmistö kuin muualla. Se että tässä kyselyssä introvertit ovat enemmistö, johtuu kahdesta asiasta. Ensinnäkin introvertit tykkäävät keskustelupalstoista enemmän kuin ekstrovertit. Ekstrovertit tykkäävät facebookista, snapchatista ja reaalielämästä. Toiseksi, nämä MBTI-jutut tuntuvat myös kiinnostavan enemmän introverttejä. Ehkä vaatii hiukan introverttiä mielenlaatua, jotta haluaa sisäisesti reflektoida omaa itseään ja toimintaansa riittävästi.

Totta. Ekstrovertti ei jaksa piitata omasta käytöksestään tai muiden luonteista. Hän jaottelu ihmisiä enintään ”hyviin tyyppeihin” ja ”milkvisteihin” yrittämättäkään tajuta ajattelun ja kommunikoinnin monisyisiä eroja. Jos vähän karrikoidaan.

Vierailija
136/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma tuo yrittäjä ES.. luulin että yrittäjäluonteilla tokan kirjaimen pitäisi olla vahva N, ainakin menestyäkseen muuttuvassa maailmassa. Ainakin käsittääkseni suurten yritysten perustajilla on yleensä se N. Tietenkin putkifirmakin on yritys.

Nuo nimet ovat viitteellisiä ja osin hupia. Ne vaihtelevat käännöksestä ja lähteestä riippuen. Varsinainen yrittäjyys enemmän onkin ammatinharjoittajan toimen tai muutaman hlön arkisen pienyrityksen pyörittämistä, ei niinkään menestyvän start-upin kautta maailman mullistamista taikka myöskään ison firman johtamista. ENTP on jossain toisissa lähtiessä nimetty innovaattoriksi tai keksijäksi ja on tosiaan ehkä verraten yleinen yritysten perustaja ja uuden luoja, ei kuitenkaan välttämättä johtaja. Näkisin stereotyypillisesti nikn, että ENTP keksii loistoidean, perustaa firman ja tekee puolivalmiin tuotteen, myy firman kyllästyttyään ja siirtyy seuraavan idean pariin. Joku bisnesorientoitunut eri tyyppi tahkoaa miljardeja sillä keksinnöllä viilattuaan siitä keskeneräisyyden särmät pois ja keskittymlllä markkinointiin tuotekehityksen sijaan.

Vierailija
137/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIT** vahvasti itsetuhoinen

Vierailija
138/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö tietysti. Ja mä oon niin kova Päällikkö että ette edes arvaa.

139/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tästä testistä tulokseksi aina INFJ - asianajajan. Olen tehnyt testin monta kertaa vuosien aikana ja aina on sama tulos. Tunnistan itseni kyllä tekstistä, mutta en koe olevani mikään maailmanparantaja tai idealisti. Minulla on vahvat mielipiteet jostain asioista, mutta en juurikaan tuo niitä esille julkisesti. En taistele minulle tärkeiden asioiden puolesta tai toimi intohimoisesti vakaumuksen puolesta. Mutta olen luonteeltani vähän vetäytyvämpi enkä tykkää olla esillä. Tunnistan itsestäni myös herkkyyden ja konfliktien ja kritiikin pelon. Oli mielenkiintoista lukea kuvaukset ihmissuhteista ja työelämästäkin. Tunnistin tekstistä itseni ainakin osittain. 

Vierailija
140/401 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väittelijä. Tunnistan itseni oikein hyvin. Sacha Baron Cohen on idolini, ja näköjään siksi, että muistutan häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän