Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat asettavat naisille nykyään kovemmat paineet: miehet vai naiset?

Vierailija
12.09.2019 |

Koska kovat on paineet nykyään.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä paineet? Minkä suhteen?

Vierailija
2/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kukaan asettanut ulkopuolelta mitään paineita. En ymmärrä kysymyksenasettelua; tai tavallaan ymmärrän, mutta koen myös että on paljolti oma valinta, kuinka vahvasti näistä paineistuu. Ei minua kiinnosta jonkun toisen ihmisen mielipide saati odotukset minun elämästäni elämästä. Joten vastaukseni: ei kumpikaan, jos niin päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paineita miehet asettavat naisille nykyään? 

Vierailija
4/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse asettavat itselleen kauheat paineet.

Vierailija
5/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Ei miehet juuri paineita aseta. 

Vierailija
6/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen itse itselleen, eikä hän ota tästä itse vastuuta vaan syyttää siitä muita. Ikään kun he olisivat lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja.

Vierailija
7/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Kuitenkin se on täysin oma valinta, ottaako paineita vai ei.

Vierailija
8/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että some stressaa niitä Instassa peukutuksia odottavia ja itseään toisiin naisiin vertailevia nuoria naisia ja se on aiheuttanut suuren kasvun naisten erilaisissa ahdistus- ja stressivaivoissa ihan viime vuosina.

https://www.centerkvinnorna.se/nyheter/nyhetsarkiv-2019/2019-08-15-allv…

Osaksi ainakin lienee somenkin syytä ja onhan asiaa tutkittukin. Nainen myös varmaan ottaa helpommin itseensä nettikirjoittelusta.

Vierailija
9/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti miehet asettavat naisille kovia ulkonäköpaineita omasta ulkonäöstä riippumatta. Olihan täälläkin joku aika juttuja, jossa miehet arvioivat mm. Cameron Diazin ei-kauniiksi naiseksi. Muutama nainen yritti kommentoida, että kyllä hän on kaunis nainen. Todellisuudentaju pettää, jos häntä ei pidä kauniina verrattuna muihin naisiin.

Vierailija
10/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe kyllä paineita sukupuoleni vuoksi, en tiedä millaisiin paineisiin AP viittaa?

Itsehän ihminen itselleen suurimmat paineet asettaa.

N26

Vierailija
11/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti miehet asettavat naisille kovia ulkonäköpaineita omasta ulkonäöstä riippumatta. Olihan täälläkin joku aika juttuja, jossa miehet arvioivat mm. Cameron Diazin ei-kauniiksi naiseksi. Muutama nainen yritti kommentoida, että kyllä hän on kaunis nainen. Todellisuudentaju pettää, jos häntä ei pidä kauniina verrattuna muihin naisiin.

Makuja on monia, mutta en minäkään pidä Cameronin kasvoja kauniina.

Vierailija
12/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinä olet sanomaan, minkä pitäisi olla miesten mielestä kaunista? 

Vierailija
13/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kukaan asettanut ulkopuolelta mitään paineita. En ymmärrä kysymyksenasettelua; tai tavallaan ymmärrän, mutta koen myös että on paljolti oma valinta, kuinka vahvasti näistä paineistuu. Ei minua kiinnosta jonkun toisen ihmisen mielipide saati odotukset minun elämästäni elämästä. Joten vastaukseni: ei kumpikaan, jos niin päättää.

Kukaan ei odottanut sinulta tiettyä koulutusta, tiettyä elintasoa, tiettyjä tapoja, tiettyä ulkonäköä, tietynlaisia piirteitä päästäksesi seurustelusuhteisiin?Kukaan ei ole kyseenalaistanut valintojasi, makuasi, suunnitelmiasi? Ei kotona, koulussa, opinnoissa, perhepiirissä, sukulaisten joukossa, ystäväpiirissä, miesten parissa? Kukaan ei ole ohjaillut sinua mihinkään suuntaan huomaamatta tai julkisesti?

Olet itse tyhjä kangas, johon olet yksin kirjoittanut elämäsi.

Onnittelut!

Vierailija
14/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vain miehet ovat arvostelleet ulkonäköäni (myös nuorena, hoikkana ja 10 h viikossa treenaavana) , joten minun kohdallani miehet. Kaikki ovat löytäneet aina jotain valitettavaa ja muutettavaa kehossani.

Vierailija
15/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse itselleen, eikä hän ota tästä itse vastuuta vaan syyttää siitä muita. Ikään kun he olisivat lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja.

^ Tämän "keskustelijan" me kaikki varmaankin tunnemme hänen idioottimaisesta tyylistään ja lukemattomista naisvihamielisistä avauksistaan. Hän ei koskaan lepää.

Vierailija
16/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Naiset sallivat paljon enemmän painetta miehiltä kuin toisilta naisilta. Koska useimmat naiset ovat heteroita, heidän on pakko tulla toimeen miesten kanssa ja yrittää löytää joku puoliso. Moni nainen tuntee jopa ylpeyttä, kun kelpaa "vaativalle" äijälle vaimoksi.

Miehet vaativat naisilta niin paljon kuin suinkin pystyvät. Naisten pitäisi oppia sanomaan vastaan ja vaatimaan myös miehiltä samalla mitalla.

Vierailija
17/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet. Naiset sallivat paljon enemmän painetta miehiltä kuin toisilta naisilta. Koska useimmat naiset ovat heteroita, heidän on pakko tulla toimeen miesten kanssa ja yrittää löytää joku puoliso. Moni nainen tuntee jopa ylpeyttä, kun kelpaa "vaativalle" äijälle vaimoksi.

Miehet vaativat naisilta niin paljon kuin suinkin pystyvät. Naisten pitäisi oppia sanomaan vastaan ja vaatimaan myös miehiltä samalla mitalla.

Onko tuo juuri sitä "murra naisen itsetunto, ja siitä saa alistuvan ja miellyttämisenhaluisen kumppanin" -ajattelua, jota täälläkin väläytellään?

Vierailija
18/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään esimies joka on mies kävi antamassa deadlinen vaikka tiesi että nyt on muutenkin tarpeeksi kiire ja stressiä. Pyysi anteeksi että asettaa minulle lisäpaineita.

Mitään muita paineita ei nyt tule mieleen niin siksi vastaan miehet.

Vierailija
19/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei odottanut sinulta tiettyä koulutusta, tiettyä elintasoa, tiettyjä tapoja, tiettyä ulkonäköä, tietynlaisia piirteitä päästäksesi seurustelusuhteisiin?Kukaan ei ole kyseenalaistanut valintojasi, makuasi, suunnitelmiasi? Ei kotona, koulussa, opinnoissa, perhepiirissä, sukulaisten joukossa, ystäväpiirissä, miesten parissa? Kukaan ei ole ohjaillut sinua mihinkään suuntaan huomaamatta tai julkisesti?

Olet itse tyhjä kangas, johon olet yksin kirjoittanut elämäsi.

Onnittelut!

No minulta ei oikeastikaan ole odotettu mitään, eikä valintojani ja olemistani ole kyseenalaistettu.

Ihmiset syntyy erilaisiin lähtökohtiin, ja jotkut saa oikeasti kasvaa ja elää pitkälti vapaana.

Itse olen saanut vain tukea ja kannustusta, en arvostelua ja odotuksia.

-sivusta

Vierailija
20/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat näyttää yhtä kauniilta kuin muut kauniit naiset, misseiltä, filmitähdiltä, isorintaisilta, bloggaajilta ja keneltä nyt kukakin milloinkin ottaa vaikutteita. Eli vastaukseni on naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme