Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat asettavat naisille nykyään kovemmat paineet: miehet vai naiset?

Vierailija
12.09.2019 |

Koska kovat on paineet nykyään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen itse itselleen, eikä hän ota tästä itse vastuuta vaan syyttää siitä muita. Ikään kun he olisivat lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja.

^ Tämän "keskustelijan" me kaikki varmaankin tunnemme hänen idioottimaisesta tyylistään ja lukemattomista naisvihamielisistä avauksistaan. Hän ei koskaan lepää.

Ok :D

Vierailija
22/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vain miehet ovat arvostelleet ulkonäköäni (myös nuorena, hoikkana ja 10 h viikossa treenaavana) , joten minun kohdallani miehet. Kaikki ovat löytäneet aina jotain valitettavaa ja muutettavaa kehossani.

Minun kohdallani juuri päin vastoin. Naisilta olen saanut negatiiviset kommentit ulkonäöstäni, miehiltä yhtä vihjailua lukuun ottamatta pelkkää positiivista. Huomioiden siis vain ne kommentit jotka on ääneen sanottu. Eipä sillä että olisin noista mitään paineita ottanut, suurimmat paineet tulevat ihan oman pään sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.

Miehet toki ovat visuaalisia, pitävät kauniista naisista sekä osa preferoi esim. karvatonta pillua. Mutta kun miehille kelpaa nainen varsin vähillä vaatimuksilla, kunhan on mukava ja jakaa pesää niin kyllä naiset luovat paineet itselleen ja toisilleen. Kuinka moni on törmännyt mieheen joka kieltäytyy panosta syynä se, että naisella on karvoja pillun ympärillä?

Vierailija
24/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineita? Eivätkö melkein kaikki naiset tahdo olla kauniita ja haluttavan näköisiä?

Vierailija
25/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kukaan asettanut ulkopuolelta mitään paineita. En ymmärrä kysymyksenasettelua; tai tavallaan ymmärrän, mutta koen myös että on paljolti oma valinta, kuinka vahvasti näistä paineistuu. Ei minua kiinnosta jonkun toisen ihmisen mielipide saati odotukset minun elämästäni elämästä. Joten vastaukseni: ei kumpikaan, jos niin päättää.

Kukaan ei odottanut sinulta tiettyä koulutusta, tiettyä elintasoa, tiettyjä tapoja, tiettyä ulkonäköä, tietynlaisia piirteitä päästäksesi seurustelusuhteisiin?Kukaan ei ole kyseenalaistanut valintojasi, makuasi, suunnitelmiasi? Ei kotona, koulussa, opinnoissa, perhepiirissä, sukulaisten joukossa, ystäväpiirissä, miesten parissa? Kukaan ei ole ohjaillut sinua mihinkään suuntaan huomaamatta tai julkisesti?

Olet itse tyhjä kangas, johon olet yksin kirjoittanut elämäsi.

Onnittelut!

No siis, ei. Kuten yksi sanoi, synnymme erilaisiin lähtökohtiin. En sano, että lähtökohtani olivat parhaat; synnyin köyhälle yh-äidille, joten ei ole ollut mitään suuria paineita ja odotuksia, rakkautta ja hyväksyntää sen edestä. Minun ei ole tarvinnut pärjätä koulussa aina vaan paremmin, olen tavallinen kasin oppilas eikä minulta ole sen enempää vaadittu. 

On kai valintojani "kyseenalaistettu", mutta en minä sitä koe paineena. Joku ei pidä jostain mitä teen, ei se minua liikauta. Minulla on hyvä olla elämässäni, monelle muulle nämä minun pienet kuvioni eivät riittäisi mutta se juuri minua ei kiinnosta.

Vierailija
26/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole kukaan asettanut ulkopuolelta mitään paineita. En ymmärrä kysymyksenasettelua; tai tavallaan ymmärrän, mutta koen myös että on paljolti oma valinta, kuinka vahvasti näistä paineistuu. Ei minua kiinnosta jonkun toisen ihmisen mielipide saati odotukset minun elämästäni elämästä. Joten vastaukseni: ei kumpikaan, jos niin päättää.

Kukaan ei odottanut sinulta tiettyä koulutusta, tiettyä elintasoa, tiettyjä tapoja, tiettyä ulkonäköä, tietynlaisia piirteitä päästäksesi seurustelusuhteisiin?Kukaan ei ole kyseenalaistanut valintojasi, makuasi, suunnitelmiasi? Ei kotona, koulussa, opinnoissa, perhepiirissä, sukulaisten joukossa, ystäväpiirissä, miesten parissa? Kukaan ei ole ohjaillut sinua mihinkään suuntaan huomaamatta tai julkisesti?

Onnittelut!

No minulta ei oikeastikaan ole odotettu mitään, eikä valintojani ja olemistani ole kyseenalaistettu.

Ihmiset syntyy erilaisiin lähtökohtiin, ja jotkut saa oikeasti kasvaa ja elää pitkälti vapaana.

Itse olen saanut vain tukea ja kannustusta, en arvostelua ja odotuksia.

-sivusta

Yleisen elämänkokemuksen perusteella tämä ei voi olla totta, mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi.

Vierailija
27/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vain miehet ovat arvostelleet ulkonäköäni (myös nuorena, hoikkana ja 10 h viikossa treenaavana) , joten minun kohdallani miehet. Kaikki ovat löytäneet aina jotain valitettavaa ja muutettavaa kehossani.

Minun kohdallani juuri päin vastoin. Naisilta olen saanut negatiiviset kommentit ulkonäöstäni, miehiltä yhtä vihjailua lukuun ottamatta pelkkää positiivista. Huomioiden siis vain ne kommentit jotka on ääneen sanottu. Eipä sillä että olisin noista mitään paineita ottanut, suurimmat paineet tulevat ihan oman pään sisältä.

Samoin. Naiset minua ovat arvostelleet. Ulkonäköä varsinkin. Miehiltä olen saanut enimmäkseen kehuja. Naiset työkavereina ovat asettaneet paineita. Äitini, anoppipuoleni, luokkakaverini. Päivähoidon työntekijänaiset, naispuoliset opettajat. Puhumattakaan median naisista.

Vierailija
28/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut!

No minulta ei oikeastikaan ole odotettu mitään, eikä valintojani ja olemistani ole kyseenalaistettu.

Ihmiset syntyy erilaisiin lähtökohtiin, ja jotkut saa oikeasti kasvaa ja elää pitkälti vapaana.

-sivusta

Yleisen elämänkokemuksen perusteella tämä ei voi olla totta, mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi.

Ei tarvitse uskoa, ei sillä ole minulle mitään merkitystä uskooko joku random anonyymillä keskustelupalstalla kokemukseni todeksi vai ei.

Enkä tietenkään ole yksin tyhjälle kankaalle kirjoittanut elämääni, sillä sitä on tottakai määrittäneet asiat joita en ole valinnut, jotka ovat olleet olemassa jo syntymässä ja monet muut, mutta paineita tai odotuksia en ole kokenut eikä valintojani ole arvosteltu.

Vanhempani ja lähipiirini uskovat hyvin vahvasti jokaisen polulla olevan joku tarkoitus ja jokaisen valitsevan elämässä sen mikä hänelle on tarkoitettu, eivätkä yritä ohjailla näitä polkuja. Tukevat vain.

Itsekin uskon, että lasten pitää kasvaa sellaiseksi kuin he kasvavat eikä puuttua liiaksi.

Vierailija
29/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä lisään sen, että naisiltakin silti suurin osa kommenteista on ollut positiivisia, mutta negatiivista verrattuna miesten kommentteihin huomattavasti enemmän. Pääasiassa kommentteja ovat heitelleet pari tuttua naista, jotka eivät muutenkaan jostain syystä ole erityisemmin tainneet pitää minusta.

Vierailija
30/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut!

-sivusta

Ei tarvitse uskoa, ei sillä ole minulle mitään merkitystä uskooko joku random anonyymillä keskustelupalstalla kokemukseni todeksi vai ei.

Enkä tietenkään ole yksin tyhjälle kankaalle kirjoittanut elämääni, sillä sitä on tottakai määrittäneet asiat joita en ole valinnut, jotka ovat olleet olemassa jo syntymässä ja monet muut, mutta paineita tai odotuksia en ole kokenut eikä valintojani ole arvosteltu.

Vanhempani ja lähipiirini uskovat hyvin vahvasti jokaisen polulla olevan joku tarkoitus ja jokaisen valitsevan elämässä sen mikä hänelle on tarkoitettu, eivätkä yritä ohjailla näitä polkuja. Tukevat vain.

Itsekin uskon, että lasten pitää kasvaa sellaiseksi kuin he kasvavat eikä puuttua liiaksi.

Okei, kyseessä olikin joku hippikultti, missä ei voi toimia väärin, koska kaikella on oma tarkoituksensa. Asia kunnossa.

Vierailija
31/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

Miehet toki ovat visuaalisia, pitävät kauniista naisista sekä osa preferoi esim. karvatonta pillua. Mutta kun miehille kelpaa nainen varsin vähillä vaatimuksilla, kunhan on mukava ja jakaa pesää niin kyllä naiset luovat paineet itselleen ja toisilleen. Kuinka moni on törmännyt mieheen joka kieltäytyy panosta syynä se, että naisella on karvoja pillun ympärillä?

Voisiko alapeukuttajat perustella? Yleinen fakta on, että miehet yrittävät naisia enemmän kuin miehet naisia, mutta yhtäkkiä asia olisikin niin, että naiset eivät kelpaa ja miehet aiheuttavat naisille paineita tason nostolle?

Vierailija
32/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina uhri, byhyy!! Kantakaa vastuu omasta elämästänne, ja lopettakaa ruikutus

Vierailija
33/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfektionismi, joka luuraa kopan sisällä on pahin paineiden aiheuttaja. Lienee yleisempää naisilla, vai?

Vierailija
34/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehenä ainoat todelliset paineet elämässä tulevat siitä, saanko seksiä ja parisuhteen. Kaikki muu on omien korvien välissä ja itsestä lähtevää.

Naisilla seksin ja suhteiden saaminen ei ole ongelma, joten en heti keksi, mitä todellisia paineita naisilla voisi olla.

Vierailija
35/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla miehenä ainoat todelliset paineet elämässä tulevat siitä, saanko seksiä ja parisuhteen. Kaikki muu on omien korvien välissä ja itsestä lähtevää.

Naisilla seksin ja suhteiden saaminen ei ole ongelma, joten en heti keksi, mitä todellisia paineita naisilla voisi olla.

Jos et ota vaimon paineita ja tärkeyksiä tosissasi olet pian exä. Kannattaa ainakin muodollisesti, mutta hienovaraisesti olla mukana niissä paineissa. Ainakin pimpulan saanti on hieman todennäköisempää, jollei ole aivan neuroottinen yksilö.

Vierailija
36/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Noista mainitsemistasi kaksinaismoralismi jyllää siinä määrin, että seksin saamista useammalta mieheltä arvostellaan. Totesit itse haluavasi parisuhteen, ja naisten suhteiden saamisen olevan helppoa. Moniko haluaa useita suhteita, tai moniko haluaa huomata, että mies on epäsopiva. Toimivan parisuhteen saaminen ei naisena ole mitenkään helppoa.

Jos omat paineesi kohdistuvat pelkästään parisuhteisiin, niin onneksi olkoon. Naiset saavat kokea niitä mm. työelämässä ihan riittävästi. Ilmeisesti miehenä sinulla ei ole yhteiskunnallisia paineita lainkaan.

Vierailija
37/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset.

Voisiko alapeukuttajat perustella? Yleinen fakta on, että miehet yrittävät naisia enemmän kuin miehet naisia, mutta yhtäkkiä asia olisikin niin, että naiset eivät kelpaa ja miehet aiheuttavat naisille paineita tason nostolle?

Ehkäpä osa muista kirjoittajista näki kysymyksen laajemmin, eikä naiseen kohdistuvia paineita vain paineina kelvata jollekin miehelle reiäksi.

Vierailija
38/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Noista mainitsemistasi kaksinaismoralismi jyllää siinä määrin, että seksin saamista useammalta mieheltä arvostellaan. Totesit itse haluavasi parisuhteen, ja naisten suhteiden saamisen olevan helppoa. Moniko haluaa useita suhteita, tai moniko haluaa huomata, että mies on epäsopiva. Toimivan parisuhteen saaminen ei naisena ole mitenkään helppoa.

Jos omat paineesi kohdistuvat pelkästään parisuhteisiin, niin onneksi olkoon. Naiset saavat kokea niitä mm. työelämässä ihan riittävästi. Ilmeisesti miehenä sinulla ei ole yhteiskunnallisia paineita lainkaan.

Mitä sitten, jos arvostellaan? En minä koe mitään paineita siitä, että jossain Vauva-palstalla ei pidetä minun elämäntyylistäni.

Työelämässäkään ei kummempia paineita ole. Minulla on pieni yritys, joka pyörii ihan jees. Varmaan kukaan ei pidä minua menestyjänä, mutta mitä se minua liikuttaisi.

Vierailija
39/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos arvostellaan? En minä koe mitään paineita siitä, että jossain Vauva-palstalla ei pidetä minun elämäntyylistäni.

Työelämässäkään ei kummempia paineita ole. Minulla on pieni yritys, joka pyörii ihan jees. Varmaan kukaan ei pidä minua menestyjänä, mutta mitä se minua liikuttaisi.

Missä kohtaa nämä rajoittuivat vain vauva-palstalle?

Jos sinulla ei ole todellisia paineita työelämässä, niin se ei tarkoita etteikö naisilla voisi olla.

Vierailija
40/43 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://metro.co.uk/2019/04/04/woman-receives-abuse-from-trolls-after-s…

Auta armias, jos nainen ei halua sheivata ihokarvojaan, niin johan alkaa kiusaaminen ja haukkuminen miesten taholta! Ja kyllähän ne tuntuvat usein olevan miehiä, jotka tuntevat oikeudekseen haukkua mielestään rumia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi