Kummat asettavat naisille nykyään kovemmat paineet: miehet vai naiset?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
https://metro.co.uk/2019/04/04/woman-receives-abuse-from-trolls-after-s…
Auta armias, jos nainen ei halua sheivata ihokarvojaan, niin johan alkaa kiusaaminen ja haukkuminen miesten taholta! Ja kyllähän ne tuntuvat usein olevan miehiä, jotka tuntevat oikeudekseen haukkua mielestään rumia naisia.
Tässä on kyllä uhriintuminen täydessä vauhdissa. Milloin nainen saa kommentteja esimerkiksi säärikarvoista? Arvelisin että lyhyessä kesämekossa ilman sukkahousuja kulkiessa? Väittäisin että harva mies edes huomaa jonkun tuntemattoman naisen säärikarvoituksen ohi kävellessään saatikka alkaa siihen kommentoimaan mitään. Sitten jos kanssakäyminen on ollut tutumpaa ja intiimimpää, niin ei ne säärikarvat ole olleet päällimmäisenä mielessä. Ja toisaalta jos nainen on mielestäni ruma, niin se on minulle aivan sama onko hänellä säärikarvat ajettu vai ei, koska ei se ole koskaan ollut vain säärikarvojen pituudesta kiinni. Yleensäkin ohi kävellessä tulee katsottua ihmisten kasvoja eikä jalkoja ja epäilen että kovin ruman naisen tapauksessa katseeni jäisi kovinkaan kauaksi aikaa kyseistä naista kohti, joten todennäköisyys karvoituksen huomaamiseen on mielestäni hyvin pieni.
Toisaalta olen kyllä kuullut naisilta kommentteja kaljustani, parrastani, selkäkarvoista, nenäkarvoista, korvakarvoista ja jopa sormissa ja varpaissa kasvavista haivenista. Osa tykkää tämmöisestä vähän karvaisemmasta miehestä, mutta kyllä moni nainen on myös kommentoinut negatiiviseen sävyyn jos eivät ole pitäneet. Silti minulla on täyskalju ja kokoparta ja olen antanut selkä- ja rintakarvojen rehottaa, osaksi laiskuuttani ja osaksi siksi kun se yhdistelmä on mielestäni itselleni sopivin. Trimmailen kyllä korva- ja nenäkarvani, mutta se tapahtuu täysin omasta halustani. Jos haluaisin joidenkin miesten tavoin ajaa kaikki karvani pois, niin joutuisin sheivaamaan otsaa, poskia, kämmeniä ja jalkapohjia lukuunottamatta koko vartaloni ja ei minulla ole koskaan riittänyt siihen motivaatiota eikä mielenkiintoa. Jos nainen kavahtaa karvoitustani, niin tuskin meidän kannattaa edes yrittää syvempää tutustumista. Yleensä ne naiset joille kokopartanikaan ei ole kauhistus eivät myöskään hätkähdä muustakaan karvoituksesta.
Näkeehän tämän jo naistenlehtien tarjonnasta. Suurin osa jutuista liittyy ulkonäköön ja muotiin.
up