Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkeläisrouvat tekevät rappukäytässä kyttäyskävelyn päivittäin

Vierailija
12.09.2019 |

Eli talossamme asuu kaksi hupsahtanutta rouvaa. Päivittäin ajavat hissillä ylös ja sitten kävellen laskeutuvat ja kerros kerrokselta käyvät asunnot läpi. Kuuntelevat postiluukun kautta mitä asunnoissa tapahtuu. Pari kertaa ovat jääneet naapurilleni rysän päältä kiinni, mutta mitään häpeän tuntoa ei ole! Myönsivät auliisti että kirjoittavat lapulle asunnosta kuuluvia ääniä ja kellonaikoja.

No, eilen tulivat mun ovelle että asunnossa soi musiikki niin kovalla että kuuluu kaksi kerrosta ylöspäin. Mulla soi läppäriltä jazz. Sanoin sitten että voin tulla sinne ylös teidän kanssa kuuntelemaan ja jännä, ei kuulunut mitään. En tiedä oliko toikin vaan tekosyy päästä vilkaisemaan mun asuntoon sisälle.

Täällä oli pitkään selkkaus, kun kolmoskerroksessa asuva koira oletettavasti ulvoi päivisin. Se kuului JOSKUS minun asuntooni neloskerrokseen, mutta hyvin vaimeana, niin että kuulin sen jos oikein keskityin ovella kuuntelemaan. Matamit kuitenkin olivat sitä mieltä, että koiran ulvonta kuuluu niin kovaa kuudenteen kerrokseen, etteivät he pysty katsomaan telkkua.

Miten pitkälle tämä oikein menee? Ovat myös uhanneet soittaa poliisin mun yöjuoksujen takia. Mä nukun öisin.

Laitoin tänään isännöitsijälle sähköpostia ja lausunnot kolmelta naapurilta, jotka kokevat häirintää. Onko teillä kokemusta naapurikyylistä, tai onko tuollaisille jaettu missään varoituksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa noudatetaan As. Oy lakia.

Mitkään nutturapäiden kehittelemät säänökset eivät tietenkään päde. Jos he tuollaisia kehittelevät, voit tehdä heistä valituksen isännöitsijälle. 

Tuossahan on ainakin kotirauhan häirintää ( salakuuntelu postiluukun kautta ).

Itse ainakin työntäisin kyrwän postiluukusta jos näin tekisivät. Ottasivat opikseen.

Tai sitten pelästyttäisi jollain hlvetin kovalla äänellä TÖÖÖÖÖÖT!

Vierailija
22/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan, kun huomaat omista vanhemmistasi ettei he käyttäydykään aina tismalleen oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan, kun huomaat omista vanhemmistasi ettei he käyttäydykään aina tismalleen oikein.

Sellaisten paikka on sitten hoitokoti, jotka eivät tiedä mitä tekevät.