Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mies joustaa suhteessa?

Vierailija
12.09.2019 |

Kompromissi ei ilmeisesti koske suhteen miesosapuolta? Aika tyranneja ja itsekkäitä lehmiä miehenne ovat. Se on hauskaa miten naiset kykenevät haukkumaan muita naisia pirttihirmuiksi, jos he haluavat pitää oman nimensä. Tätä olen nähnyt PALJON. Miestä ei ole HIRMU, kun hän saa jopa pakottaa muut omalle nimelleen? Se ei ole tyranniaa? Se ei ole kohtuutonta? Se ei ole itsekästä? No miksi se sitten on naisen kohdalla itsekästä?

Mies ei vaihda nimeä, mies ei jousta seksissä, mies ei auta kotitöistä, mies ei siedä tyttölapsia, mies ei kerro miten naisen tarpeet merkitsee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lisää miesvihaa...

Sanotaanko että jos sun ukkos on tuommoinen niin olet vaan tehnyt pas kan valinnan.

Saat luvalla syyttää itseäsi.

Vierailija
2/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on isäsi nimi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iteppähän olet ukkosi valinnut. Älä täällä avaudu vaan hankkiudu ukosta eroon. Hommat ei tule muuttumaan tulevaisuudessa parempaan suuntaan.

Vierailija
4/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on isäsi nimi :D

Onko Sukunimihullu kertonut, että hänellä on isänsä nimi?

Turha näihin palkattuihin provoihin on vastata, mutta tuo on niin persoonakohtaista. Jotkut miehet ei jousta yhtään ja jotkut ei muuta teekään.

Vierailija
5/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottais mun nimen, jos sille kannalle itse päätyisin, olen kuitenkin itse sitä mieltä että pidetään omamme.

Mies tyydyttää mut seksissä täydellisesti ja tiedän että mun nautinto on sille jopa tärkeämpi kun omansa. Kuten hänen mulle.

Meillä on tyttölapsi, jota rakastaa ja ohjaa kuten isän kuuluukin.

Kotitöihinkin tuo mokoma osallistuu, kuten itsekin.

Ootko Sukkis ikinä miettinyt, mikä Sussa on mennyt vikaan kun keräät noin huonoja miehiä?

Vierailija
6/6 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai moi Sukkis, ootkin ollut pitkään poissa!

Mites menee? Miesrintamalla vieläkin hiljaista? 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä