Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan tarpeeksi hyvä Pullipin omistajaksi?

Nina
11.09.2019 |

Hei! Olen 13- vuotias tyttö (täytän parin kuukauden päästä 14), ja haluasin Pullip- nuken (malli on Pullip Bouquetin, näin lisäyksenä). Olen lukenut niistä paljon ja unelmoinut jo vuosia. Teidän, että ne ei ole leluja ja on herkkiä, ja juuri kuvaus- ja keräilytarkoitukseen haluaisin sen.
Olenko teistä liian nuori?
Ja mitä jos vanhemmat sanovat ei? He eivät tiedä nukeista yhtikäs mitään, joten miten heille kannattaisi selittää, jos satun sellasta pyytämään?

Anteeksi jos tämä vaikuttaa jotenkin typerältä kysymykseltä, mutta pakko kysyä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietenkin tarpeeksi hyvä, ei nuken omistamiseen ole mitään hyvyysvaatimuksia. Olet varmasti kiva, hyvä ja mukava nuori tyttö. Kerro vanhemmillesi sama mitä kirjoitit tänne. Aika hintavia nuo nuket ovat, jos se sitten vaikuttaa asiaan. Voi olla että vanhempasi tyrmistelevät juurikin tuota hintaa, tai sitten ei. Kysymällähän asia selviää. Halaus sinulle.

Vierailija
2/5 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullip = Vetäähuulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi paljon <3

Tuli ihan hymy huulille ^^

Vierailija
4/5 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla näiden nukkien kauppias, joka aina silloin tällöin aloittelee keskustelua juuri näistä kyseisistä nukeista. Aloituksessa on aina enemmän tai vähemmän sama sisältö, kerrotaan etteivät ole leluja jne. Miksi 13-vuotias tyttö oikeasti kyselisi tällaista palstalla? Ei myöskään vaikuta 13-vuotiaan tyyliseltä kielenkäytöltä tämä "tuli hymy huulille" jne.

Vierailija
5/5 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan 13- vuotias, kun sitä tunnut epäilevän. En tiiä, miksi sitä just täältä kysyn, oli vaan ensimmäinen paikka mikä tuli mieleen...

Ja en nyt tiiä miltä kolmetoista vuotiaan kielenkäyttö sitten pitäis kuulostaa, en tuohon nyt parempaakaan keksinyt... Tai sitten mulle tarttuu tollaset 'kielenkäytöt' kun kirjottelen aika paljon omia tarinoita jne...

Mutta öö sori jos en kuulostanut 13--vuotiaalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän