Mikä kuukautissovellus androidiin? Suosittele!
Mulla ei ole aiemmin ollut menkka-appia, koska aiemmassa puhelimessa ei yksinkertaisesti ollut tilaa. Nyt hankin uuden puhelimen, ja koska unohdan nykyisin merkitä menkat aina kalenteriin, sovellus olisi varmasti hyvä. Suosituksia, kiitos!
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa muuten että perse vuotaa verta?
Kuukautiset ei ole sama asia kuin peräpukamat. Etsi vaikka googlella tietoa kuukautiskierrosta, ja jos et vieläkään tajua, voit sitten kysyä.
ApMutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Koska minä en ainakaan muista ulkoa koska niiden menkkojen pitäisi tulla. On se nyt kiva sitten töissä alkaa vuotamaan ja eipä ollut sidettä tai tamponia matkassa... ja on arjessa sata muutakin asiaa mietittävänä ulkoa kuin ne menkat. Helpottaa myös huomattavasti jos vaikka suunnittelen lomareissua, kylpylää jne. Tavallista kalenteria en omista ja vaikka omistaisin ja sinne merkkaisinkin, en jaksaisi olla koko ajan laskemassa että koska ne pirulaiset taas tulee. Sitäpaitsi sovellusta käyttäen on helppo huomata jos alkaa kierron kanssa tulla ongelmia, yhtäkkisesti lyhentynyt tai pidentynyt kierto voi kieliä jostain sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ei ole sama asia kuin peräpukamat. Etsi vaikka googlella tietoa kuukautiskierrosta, ja jos et vieläkään tajua, voit sitten kysyä.
ApVerinen perse tosin on sama kuin verinen perse, eikä siihen auta mikään appi.
Ehkä parempi, jos lainaat vitosluokan bilsan kirjan, siinä selitetään lisääntymiselimet ihsn yksinkertaisesti. Eli sinäkään et ole paskapökäle, vaikka miellyttävyytesi varmasti semmoista vastaakin.
ApEhkä parempi jos lopetat yrittämästä olla mukanokkela, koska todennäköisyys onnistua on pienempi kuin voittaa lotossa päävoitto kolmasti.
No miten sinä vastaisit todella typerään kommettiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.period.tracker.lite&h… tämä oli tutkimuksen mukaan harvoja appeja jotka eivät jaa tietoa facebookille tai muille. Helppo ja selkeä.
Tätä olen itse käyttänyt, ja olen ollut tyytyväinen. Kiva ja selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Googlaa (naisten) seksuaaliterveys, jos olet nukkunut biologiantunnit. Mä esimerkiksi olen jo siinä iässä, jossa kierto voi lähteä heittelehtimään, lyhenee ennen pitenemistä ja loppumista. Mitkään lapset eivät enää kinostele, kuten lapseni olisi vielä jokin aika sitten sanonut. - eri
No mitä väliä sillä apilla sitten on, jos kiertokin on jo sekaisin? Mitä ylipäätään tekee sillä tiedolla että näin sekaisin mun kiertoni nyt on? Eikö riitä että itse suurin piirtein tajuaa että ei ole enää säännöllistä, mitä lisäarvoa ne tarkat päivämäärät ym. härpäkkeet ja poikkeamat siihen tuovat?
Tässä ketjussa näyttäisi aika monella olevan puolukkapäivät. Tai muuten vaan joku hiekkapuhaltanut pillun.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näyttäisi aika monella olevan puolukkapäivät. Tai muuten vaan joku hiekkapuhaltanut pillun.
Kyllä ne ketjussa rölläävät ovat ihan vaan yliksen jonneja, ja ei niillä pimperoa ole vaikka siltä näyttäisikin, vaan se klitan näköinen juttu siellä alapäässä on mikropenis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa (naisten) seksuaaliterveys, jos olet nukkunut biologiantunnit. Mä esimerkiksi olen jo siinä iässä, jossa kierto voi lähteä heittelehtimään, lyhenee ennen pitenemistä ja loppumista. Mitkään lapset eivät enää kinostele, kuten lapseni olisi vielä jokin aika sitten sanonut. - eri
No mitä väliä sillä apilla sitten on, jos kiertokin on jo sekaisin? Mitä ylipäätään tekee sillä tiedolla että näin sekaisin mun kiertoni nyt on? Eikö riitä että itse suurin piirtein tajuaa että ei ole enää säännöllistä, mitä lisäarvoa ne tarkat päivämäärät ym. härpäkkeet ja poikkeamat siihen tuovat?
No voisin kuvitella, että esim. gynekologia kiinnostaa kuukautiskierron häiriöt, jotka voivat olla vakavienkien sairauksien oire. Samoin menopaussin hormonikorvaushoitoa suunnitellessa kysellään kierrosta. On kätevää saada esim. vuosi taaksepäin kierron keskimääräinen pituus, ja seuraavat kuukautiset on mukava ennakoida, että on tamponeja mukana. Mulla on eräs sairaus, eräs lääkitys ja klipsit; kolme tekijää, jotka saattavat aikaistaa menopaussia, siksi seuranta. Ovatko naiset muutenkin vieraita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset muutenkin vieraita?
Eivät, mutta teidän kuukautishulluutenne on. Oletko muuten niitä naisia, joiden mielestä yksinäinen tai homoseksuaali mies on maailman noloin juttu?
Eikö sulla oo parempaa tekemistä kuin inistä jossain kuulautisketjussa? Aihehan käy ihan selkeästi ilmi otsikosta, miksi koet, että sinun on tultava vinkumaan juuri tänne? Yritä selittää, että olisi jotenkin mahdollista ymmärtää tuota häkelllyttävää tarvetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät, mutta teidän kuukautishulluutenne on. Oletko muuten niitä naisia, joiden mielestä yksinäinen tai homoseksuaali mies on maailman noloin juttu?
Eikö sulla oo parempaa tekemistä kuin inistä jossain kuulautisketjussa? Aihehan käy ihan selkeästi ilmi otsikosta, miksi koet, että sinun on tultava vinkumaan juuri tänne? Yritä selittää, että olisi jotenkin mahdollista ymmärtää tuota häkelllyttävää tarvetta.
Ap
Kunhan satuin törmäämään ketjuun, jossa puhuttiin asiasta jossa ei ole mielestäni järkeä. Saa kai sitä mielipiteensä ilmaista, onhan tämä sentään AV?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ko. sovelluksen kanssa koko asiaa ei tarvitse ajatella kuin sen kirjaamisen ajan, joten hulluus lienee muualla. Kuten joku jo totesikin, normaalia terveydenhoitoa.
En ole. Kysyin siksi, että jopa perinteisille, keski-ikäisille miehenjörriköille, jollaisia tunnen enemmänkin, naisten kuukautiskierto ei ole mikään mysteeri. Edes niille homoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKunhan satuin törmäämään ketjuun, jossa puhuttiin asiasta jossa ei ole mielestäni järkeä. Saa kai sitä mielipiteensä ilmaista, onhan tämä sentään AV?
Millä tavalla asiassa ei mielestäsi ole järkeä? Ei ole tärkeää tietää, koska luukaitiset tulevat, ei ole tärkeää seurata kiertoa, vaikka gynekologit näin suosittelevat? Miksi ei ole?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Käytän Clueta ja merkkaan vuotopäivät, vuodon määrän, kuukautiskipujen laadun sekä yhdynnät. Itselleni suurin hyöty sovelluksesta on ehkäisy - hedelmälliseen aikaan vältetään seksiä tai käytetään kumia. Lisäksi kärsin pahoista kuukautiskivuista niin sovelluksen avulla pystyn ennakoimaan kierron alkamisen ja ottamaan särkylääkkeet hyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKunhan satuin törmäämään ketjuun, jossa puhuttiin asiasta jossa ei ole mielestäni järkeä. Saa kai sitä mielipiteensä ilmaista, onhan tämä sentään AV?
Millä tavalla asiassa ei mielestäsi ole järkeä? Ei ole tärkeää tietää, koska luukaitiset tulevat, ei ole tärkeää seurata kiertoa, vaikka gynekologit näin suosittelevat? Miksi ei ole?
Ap
No ehkä kysymyksen voisi muotoilla niinkin päin, että miksi ne gynekologit suosittelevat niin kauheasti sitä römpsän tutkimista ja ronkkimista? Eihän miestenkään vehkeistä mittailla joka päivä aamuerektioita tai siemennesteen määriä, vaikka se hyvin tärkeää seksuaaliterveyden kannalta onkin. Huvittaa vaan että naisten juuri täytyy niin kovasti keskittyä alapäihinsä, vaikka ei olisi mitään sairautta, aietta tehdä lapsia tms. Noh, ihan sama...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ehkä kysymyksen voisi muotoilla niinkin päin, että miksi ne gynekologit suosittelevat niin kauheasti sitä römpsän tutkimista ja ronkkimista? Eihän miestenkään vehkeistä mittailla joka päivä aamuerektioita tai siemennesteen määriä, vaikka se hyvin tärkeää seksuaaliterveyden kannalta onkin. Huvittaa vaan että naisten juuri täytyy niin kovasti keskittyä alapäihinsä, vaikka ei olisi mitään sairautta, aietta tehdä lapsia tms. Noh, ihan sama...
Voi vittu mikä urpo 😂 Kokeilepa pari kertaa vuotaa veret töissä vaaleiden vaatteiden läpi tuoliin tai yökylässä sänkyyn, tai varata romanttinen pariskuntamatka ja huomata perillä että jes, menkat alkoi. Alkaa kummasti se jonkinlainen kirjanpito kiinnostaa.
Ai niin mutta sähän olet mies, ja sulle on täysin mahdoton ajatus edes yrittää kuvitella itseäsi jonkun toisen ihmisen asemaan. Ei riitä putkiaivossa kapasiteetti mihinkään niin monimutkaiseen.
Luuletteko te miehet, että ne menkat ilmoittaa tulostaan viikkoa etukäteen kuiskaamalla korvaan että "pssst! Menkat täällä, terve! Oltaisiin viikon päästä torstaina tulossa taas käymään klo 13:42?"
Monet naiset pystyy arvioimaan menkkojen alun tarkkaankin eri "oireiden" perusteella, mutta kaikilla niitä oireita ei tule, tai ne tulee satunnaisesti. Ja kuten sulle aiemmin jo ystävällisesti yritettiin selittää niin gynetkin yleensä kyselee kierrosta, ja jos nyt jostakin syystä sattuisit ymmärtämään edes alkeet naisen fysiologiasta, niin tiedät että raskautta tavoitellessa tai raskaaksi tultua se kierto saattaa kiinnostaa ihan erityisesti.
Kuinka helvetin idiootti pitää olla että rupeaa kyseenalaistamaan jotakin sellaista asiaa, josta itsellä ei ole pienintäkään käryä?? Toivottavasti kukaan nainen ei ikinä haksahda ottamaan sua riesakseen. Ja ei, ei ole mulla juuri nyt menkat tulossa tai menossa - riepoo vaan tuollaiset vatipäät joiden käsityskykyyn ei mahdu mitään muuta kuin se oman navan ja (pienen) pippelin väli, ja sitten huudellaan sieltä sissijuuston hajuisesta mieskuplasta kaikkitietävänä asioita joista ei mitään tiedetä. Voi yrjö.
Etkö ilman appia tiedä koska kuukautiset tai ovulaatio on? Kysyn nyt ihan uteliaisuudesta, en veetuillakseni.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ilman appia tiedä koska kuukautiset tai ovulaatio on? Kysyn nyt ihan uteliaisuudesta, en veetuillakseni.
Ja olen nainen 44v. 30 vuotta kuukautisia, enkä koskaan ole "yllättäen" vuotanut minnekään, toisaalta ehkä joku saakin jonkin hirveän verisyöksyn???
Flo on loistava app, olen tykännyt siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen nainen 44v. 30 vuotta kuukautisia, enkä koskaan ole "yllättäen" vuotanut minnekään, toisaalta ehkä joku saakin jonkin hirveän verisyöksyn???
Ite pystyn tuntemusten perusteella arvioimaan menkkojen alkamisen yleensä 2-3 päivää etukäteen, mutta ei se tarkoita että kaikki pystyy. Ja kyllä, kun mulla alkaa menkat niin se on nimenomaan se syöksy.
No mulla ainakin on todella vuolaat menkat ja sovelluksen avulla voin helposti tsekata, että koska mulla on tulossa menkat. Toki voisin ite merkata paperikalenteriin tai vaikka kännykän kalenteriin menkkapäivät ja laskea itse tulevat menkat, mutta idea tossa sovelluksessa on just se ettei tarvi ite laskea.
Kätevää eikä yhtään hysteeristä tai pakonomaista!