Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko leveälanteinen nainen jo kuollut sukupuuttoln

11.09.2019 |

Oon miettinyt et hyvin harvoin enää nkee leveälanteisia naisia tai tytöjä. Onko ruokavalio muuttunut tai genetiikka. Missä nää muut on t leveälanteinen Teija the tonnikeiju

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveä lantio ja tonnikeiju on vähän kaks eri asiaa.. ilmeisesti sä et pidä leveistä lantioista, tai oot kateellinen??? :D

suomalaisilla ei oo koskaan ollu erityisen levee lantio, vaikka moni niin väittääki. vai väitätkö ettet nää o-vartaloita paljon enemmmän?

matkusta kolumbiaan tai afrikkaan jos haluat nähdä leveä lanteisia naisia.

Vierailija
2/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen leveällä lantiolla, NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi perse, sen parempi.

Vierailija
4/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on tyypillinen suomiruho. Kapea yläpää, leveä alapää eli lantio ja reidet. Nyt on vähän pehmykettä mutta hyvin treenattunakin malli oli tuo. Pillifarkut ja saappat eivät ole koskaan mahtuneet.

Vierailija
5/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on tyypillinen suomiruho.Kapea yläpää, leveä alapää eli lantio ja reidet.

-toi ei oo mitenkään tyypillinen nimenomaan suomessa, vaan nimenomaan naisilla kerääntyy rasva reisiin ja lantiolle ku taas miehillä ja useammilla suomalaisilla mahaan ja kaksoisleukaan esim. naiseus ei tarkota mitään suomalaisuutta, eikä suomalaisella naisella ole erityisen naisellinen vartalotyyppi vaan enemmän pallomahaa.

Vierailija
6/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on tyypillinen suomiruho.Kapea yläpää, leveä alapää eli lantio ja reidet.

-toi ei oo mitenkään tyypillinen nimenomaan suomessa, vaan nimenomaan naisilla kerääntyy rasva reisiin ja lantiolle ku taas miehillä ja useammilla suomalaisilla mahaan ja kaksoisleukaan esim. naiseus ei tarkota mitään suomalaisuutta, eikä suomalaisella naisella ole erityisen naisellinen vartalotyyppi vaan enemmän pallomahaa.

No kyllähän suomalaisilla naisilla on aika sopusuhtainen vartalo eli erottuvat hartiat vyötärö ja lantio. Emmekä me ole mitään p.ersejalkaisia kuten esim monet ja keski-eurooppalaiset naiset ovat.

Vierailija
7/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käyt maailmalla niin näet kyl eron kun vertaat vaikka aasialaisiin tai hollantilaisiin. Vaikkakin perse ja reidet on se, mihin naisilla rasva ensin kerääntyy (syystä) myös heillä.

Mun ikuisuusongelma on ollut housut, jotka mahtuessaan reisistä,lantiosta on liian isot vyötäröltä. Oli jaloissa ja perseessä sitten rasvaa tai lihasta. Rasvattomaksi ja lihaksittomaksi ei ole koskaan ollut halua kuihduttaa. Omaan myös leveät hartiat sekä pitkät kädet.

Myönnän. Olen ihan vitun ruma akka.

Vierailija
8/10 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi.

T: pieni pylly/D-tissit

Vierailija
9/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseetön nainen on säälittävä.

Vierailija
10/10 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-toi ei oo mitenkään tyypillinen nimenomaan suomessa, vaan nimenomaan naisilla kerääntyy rasva reisiin ja lantiolle ku taas miehillä ja useammilla suomalaisilla mahaan ja kaksoisleukaan esim. naiseus ei tarkota mitään suomalaisuutta, eikä suomalaisella naisella ole erityisen naisellinen vartalotyyppi vaan enemmän pallomahaa.[/quote]

Kun käyt maailmalla niin näet kyl eron kun vertaat vaikka aasialaisiin tai hollantilaisiin. Vaikkakin perse ja reidet on se, mihin naisilla rasva ensin kerääntyy (syystä) myös heillä.

Mun ikuisuusongelma on ollut housut, jotka mahtuessaan reisistä,lantiosta on liian isot vyötäröltä. Oli jaloissa ja perseessä sitten rasvaa tai lihasta. Rasvattomaksi ja lihaksittomaksi ei ole koskaan ollut halua kuihduttaa. Omaan myös leveät hartiat sekä pitkät kädet.

Myönnän. Olen ihan vitun ruma akka.[/ Tätä ei voi allekirjoittaa. Vartalokuvauksesi mukaan olet nainen isolla N:llä kirjoitettuna ja meidän monen unelma. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan