Mikä kuukautissovellus androidiin? Suosittele!
Mulla ei ole aiemmin ollut menkka-appia, koska aiemmassa puhelimessa ei yksinkertaisesti ollut tilaa. Nyt hankin uuden puhelimen, ja koska unohdan nykyisin merkitä menkat aina kalenteriin, sovellus olisi varmasti hyvä. Suosituksia, kiitos!
Kommentit (75)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.period.tracker.lite&h… tämä oli tutkimuksen mukaan harvoja appeja jotka eivät jaa tietoa facebookille tai muille. Helppo ja selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa muuten että perse vuotaa verta?
Kuukautiset ei ole sama asia kuin peräpukamat. Etsi vaikka googlella tietoa kuukautiskierrosta, ja jos et vieläkään tajua, voit sitten kysyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunge android v-ttuusi niin siinä on sovellusta tarpeeksi
Mitä jos sä vetäisit sen vitun pääsi ja samalla koko vartalosi yli, ja jäisit sinne koko loppuiäksesi, kun elämäsi selvästi on erittäin vaikeaa?
Ap
provosoiduitko todella noin pienestä? ettei vaan olisi puolukkapäivät? elämäni on itse asiassa aika helppoa ja mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset ei ole sama asia kuin peräpukamat. Etsi vaikka googlella tietoa kuukautiskierrosta, ja jos et vieläkään tajua, voit sitten kysyä.
Ap
Verinen perse tosin on sama kuin verinen perse, eikä siihen auta mikään appi.
Vierailija kirjoitti:
"Kuukautiskiertoa seuraavat sovellukset vuotavat järjestön mukaan Facebookille tietoja käyttäjien seksielämästä."
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/76fe18be-cd87-41c1-a90c-23ef4a1c…
Siitä vaan käyttämään tällaista turhimmasta turhinta sovellusta :) bää bää
Mm. Clue nimenomaan ei ole luovuttanut tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sä vetäisit sen vitun pääsi ja samalla koko vartalosi yli, ja jäisit sinne koko loppuiäksesi, kun elämäsi selvästi on erittäin vaikeaa?
Approvosoiduitko todella noin pienestä? ettei vaan olisi puolukkapäivät? elämäni on itse asiassa aika helppoa ja mukavaa
Provosoiduinko mä? Mähän vain vastasin samassa hengessä. Miten siihen sun viestiin olis sun mielestä pitänyt vastata? Anna joku esimerkki.
Ap
Mulla on sellainen kuin "Oma kalenteri". Syötän sinne vain kuukautisten alkamis- ja päättymispäivät, en muuta. Sovellus on ollut mulla käytössä jo monta vuotta ja toimii tosi hyvin. Varoittaa alkavista kuukautisista aina pari päivää ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Approvosoiduitko todella noin pienestä? ettei vaan olisi puolukkapäivät? elämäni on itse asiassa aika helppoa ja mukavaa
Provosoiduinko mä? Mähän vain vastasin samassa hengessä. Miten siihen sun viestiin olis sun mielestä pitänyt vastata? Anna joku esimerkki.
Ap
Tuskin tunnistaisit henkeä vaikka se haisisi vasten kasvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVerinen perse tosin on sama kuin verinen perse, eikä siihen auta mikään appi.
Ehkä parempi, jos lainaat vitosluokan bilsan kirjan, siinä selitetään lisääntymiselimet ihsn yksinkertaisesti. Eli sinäkään et ole paskapökäle, vaikka miellyttävyytesi varmasti semmoista vastaakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä merkkaan ainakin alkamispäivät, että tiedän varmasti milloin alkaneet viimeksi. Osaan varautua seuraaviin menkkoihin menojakin suunnitellen ja huomaan jos kierrossa jotain poikkeuksellista. Ei tarvi arvuutella alkoko edelliset nyt sen ja sen viikon lauantaina vaiko maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuskin tunnistaisit henkeä vaikka se haisisi vasten kasvojasi.
Jatketaan juttua sitten, kun kerrot, mitä siihen viestisi olisi mielestäsi pitänyt vastata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Googlaa (naisten) seksuaaliterveys, jos olet nukkunut biologiantunnit. Mä esimerkiksi olen jo siinä iässä, jossa kierto voi lähteä heittelehtimään, lyhenee ennen pitenemistä ja loppumista. Mitkään lapset eivät enää kinostele, kuten lapseni olisi vielä jokin aika sitten sanonut. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta mihin tuollaisia appeja ihan oikeasti muka tarvitsee? Ellei siis yritä jotain lasta. Miksi naisten täytyy vahtia omia kuukautisiaan niin hysteerisesti ja pakonomaisesti?
Ei siinä ole mitään hysteeristä ja pakonomaista, että seuraa kuukautiskiertoaan. Ihan normaalia terveydenhoitoa, jolla voidaan ennakoida vaihdevuosia ja erilaisia sairauksia. Ei kuukautisten pitäisi olla tänä päivänä edes palstaröllille tuollainen tabu. Ihan normaali asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVerinen perse tosin on sama kuin verinen perse, eikä siihen auta mikään appi.
Ehkä parempi, jos lainaat vitosluokan bilsan kirjan, siinä selitetään lisääntymiselimet ihsn yksinkertaisesti. Eli sinäkään et ole paskapökäle, vaikka miellyttävyytesi varmasti semmoista vastaakin.
Ap
Ehkä parempi jos lopetat yrittämästä olla mukanokkela, koska todennäköisyys onnistua on pienempi kuin voittaa lotossa päävoitto kolmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTuskin tunnistaisit henkeä vaikka se haisisi vasten kasvojasi.
Jatketaan juttua sitten, kun kerrot, mitä siihen viestisi olisi mielestäsi pitänyt vastata.
Ap
en kirjoittanut edellistä kommenttia, enkä aio enää vastata sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, ihan vaikka siihen, että tietää, koska ne menkat tulee. Ja myös siihen, että jos kierrossa on jotain poikkeavaa, sen panee merkille, koska ae voi olla merkki sairaudesta tai vaikka menopaussin alkamisesta.
Ap
Ap