Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävän miehen käräyttäminen vaimolle

Vierailija
11.09.2019 |

Seuraan sivusta aika karseeta tilannetta. Hyvä ystäväni on alkanut salasuhteeseen varatun miehen kanssa.

Sanoo miehen kertoneen, että hänellä on vaimon lupa hakea seksiä muualta. Ystäväni uskoo tämän. Mä en olis niinkään varma.

Ystäväni on ihan hullaantunut mieheen ja mies kuulemma häneen (tätäkään en usko, kunhan liehittelee niin ku pelimiehen kuuluu). Erota ei kuitenkaan voi/aio.

Nään jo miten ystäväni roikkuu vuosia toivottomassa suhteessa ja antaa käyttää itseään hyväksi. Etsin facebookista tän miehen vaimon ja siellä näkyy i love my man-lässytyksiä jne. Eli ei kovin kuolleelta vaikuta suhde.

Nyt ajattelin, että laitan vaimolle viestiä, että oliko tietoinen ukkonsa touhusta. Tänhän ei pitäs tulla hänelle yllättäen, kun on luvan kerran antanu... kehottanu suorastaan...

Kommentit (329)

Vierailija
1/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä tuosta olisi kenellekään? Jos ei sen vertaa tunne omaa aviomiestään että tietäisi tämän olevan pelimies, ehkä sitä on vähän hölmöä yrittää kenellekään opettaa.

Vierailija
2/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole varma? Kun sinä et antaisi "lupaa" niin sellaista naista ei ole? Ja avoimet suhteet jotain urbaania legendaa, kun sellaisia ei missään näe? Itse olen ollut avoimessa suhteessa jo vuosia ja olet tottunut sen salailuun koska paheksujia riittää.

ps, aikuinen ihminen ei tarvitse "prinssiä" pelastamaan itseään pahan pahan miehen ikeen alta vaan osaa huolehtia ihan itsestään ja omasta suhteestaan, joten asia ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä tuosta olisi kenellekään? Jos ei sen vertaa tunne omaa aviomiestään että tietäisi tämän olevan pelimies, ehkä sitä on vähän hölmöä yrittää kenellekään opettaa.

No ajattelin että vaimo saa tietää, asettaa miehen valinnan eteen, mies valitsee vaimon, ystävä pääsee eroon petturista.

Ap

Vierailija
4/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut toinen nainen jo yli 13 vuotta ja uskon, että hänen tunteensa tätä toistakin naista kohtaan on ihan aidot. Miksi koet olevasi oikeutettu puuttumaan muiden elämään? Ikään kuin sinun oman pään pyhä totuus olisi se miten muidenkin pitäsi elää ja sitä pitää julistaa kuin jotain evankeliumia #jeesussyndrooma

Vierailija
5/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajattelin että vaimo saa tietää, asettaa miehen valinnan eteen, mies valitsee vaimon, ystävä pääsee eroon petturista.

Ap

Vaimo ei tunne miestään/ tiedä tämän olevan petturi, miksi vaimo uskoisi ilmiantajaa?

Miksi ystävä ei pääsisi miehestä irti, eikö hän tiedä että mies on petturi ja että hänellä on vaimo? Sen toki kertoisin ystävälle jos se on alkuhuumassa jäänyt huomaamatta. Tosin en kyllä usko että siitäkään kovin paljon hyötyä olisi ystävällekään.

Vierailija
6/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet siis ystäväsi äiti? Onko omassa elämässi niin tylsää, että pitää säätää muiden tontilla? Käyppä vaikka itsekin vähän vieraissa tai jotain että voit ottaa tuon sankariviitan harteiltasi.

Vierailija
7/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet siis ystäväsi äiti? Onko omassa elämässi niin tylsää, että pitää säätää muiden tontilla? Käyppä vaikka itsekin vähän vieraissa tai jotain että voit ottaa tuon sankariviitan harteiltasi.

Älähän nyt...maailma tarvitsee pelastajia.

Vierailija
8/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiköhän tuo ystävä saa näpeilleen ilman sinuakin.

Vierailija
9/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuosta voi kuitenkin päätellä että vaimo ei tiedä ja ole antanut mitään lupia jos iloveyoota huutaa Facessa? Siinä mielessä kyllä olisi käräytyksen paikka, mutta toisaalta ystäväsi saa tehdä omat virheensä. Anna nauttia nyt ja lohduta sitten kun pilvilinna hajoaa...

Vierailija
10/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun tulis puutua tuohon? Eikö ystäväsi ole aikuinen? Ja sitten puuttua ventovieraitten asioihin, koska et oli niinkään varma. Vihako sinua ajaa?

Vierailija
11/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle, et menetä siinä mitään. Jos kyseessä on salasuhde niin kaverisi "vapautuu", jos taas on ihan luvallista niin sinun ei tarvitse olla huolissasi kaveristasi. Mutta lähene asiassa hienovaraisesti tyyliin "olen huolissani kaveristani", eikä suoraan "miehesi pettää sinua".

Vierailija
12/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuosta voi kuitenkin päätellä että vaimo ei tiedä ja ole antanut mitään lupia jos iloveyoota huutaa Facessa? Siinä mielessä kyllä olisi käräytyksen paikka, mutta toisaalta ystäväsi saa tehdä omat virheensä. Anna nauttia nyt ja lohduta sitten kun pilvilinna hajoaa...

Päätellä aina tietenkin voi vaikka mitä. Onko sitten mitään hyötyä vaivata pientä päätään asioillla joihin sinulla ei oikein ole mahdollisuutta vaikuttaa onkin jo toinen asia. Rakastaa jos rakastaa jos liitto on pelkkä kulussi niin sitten on.

Moraalinvartijalla toki voi olla se ihanne että kaikkien tulisi elää kuten minä ja/ tai kuten minä sanon ja haluan. Ihmiset vain ei useinkaan toimi niin kuin naapurin Lissu minun haluaisi toimivan vaan kuten heille itselle parhaiten sopiin. Joku hehkuttaa olematonta rakkautta facessä vaikka ei edes itse usko siihen toinen taas ei koskaan pidä ääntä rakkaudestaan vaikka se olisi kaikkea muuta kuin kulissia.

Vierailija
13/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa vain sivusta!  Tai älä seuraa ollenkaan asiaa, joka ei kuulu sinulle mitenkään!   Mikäli haluat olla ilkeä kolmelle ihmiselle, niin mikä sinua estäisi....   Menetät jokatapauksessa ainakin "hyvän ystävän".

Vierailija
14/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä on paljon pettämisen hyväksyjiä. Toivottavasti teidän puolisonne pettää teitä ja kaikki ympärillä olevat ovat hiljaa asiasta.

Vierailija
15/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin tuo vaimo, niin haluaisin todellakin tietää.

Ainakin olet sitten asiasta maininnut, loput on vaimon, miehen ja kaverisi harteilla. Jos vaimo ei usko, niin antaa olla, ainakin hänelle on kerrottu.

Jos he ovatkin avoimessa suhteessa, niin mitä sitten? Tulipahan vauus sitten siihenkin.

Vierailija
16/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin tuo vaimo, niin haluaisin todellakin tietää.

Ainakin olet sitten asiasta maininnut, loput on vaimon, miehen ja kaverisi harteilla. Jos vaimo ei usko, niin antaa olla, ainakin hänelle on kerrottu.

Jos he ovatkin avoimessa suhteessa, niin mitä sitten? Tulipahan vauus sitten siihenkin.

Vauus=varmuus

Vierailija
17/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas täällä on paljon pettämisen hyväksyjiä. Toivottavasti teidän puolisonne pettää teitä ja kaikki ympärillä olevat ovat hiljaa asiasta.

Nyt eletään vuotta 2019, eikä kristinuskon syntymisen ajoissa :D 

Vierailija
18/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset eivät tajua sitä, että jos kyseessä tosiaan on avoin suhde (melko varmasti ei ole, mies sepusti tarinan jotta rakastajatar ei ilmottaisi itsestään vaimolle), niin vaimolle kertomisesta ei ole mitään haittaa. Hän voi vastasta viestiin että selvä juttu, mutta ollaan avoimessa suhteessa eli homma ok. Kiitos kun huolehdit.

Jos (kun) taas kyseessä on ihan perinteinen pettävä aviomies, niin kertomisesta on paljonkin hyötyä. Vaimo  voi lakata tuhlaamasta elämäänsä paskaläjän kanssa. Eli mulle on aivan sama onko asia mun bisneksiä vai ei, en katsoisi vierestä kun toista ihmistä viedään kuin pässiä narussa.

Eli kerro. Kaikki jotka toisin neuvovat ovat itse  uskottomia ja pelkäävät kiinnijäämistä.

Vierailija
19/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset täällä vastustaa ap:n aietta kertoa vaimoille suhteesta sillä perusteella, että mies puhuu kuitenkin totta ja heillä on avoin suhde? Koska mitä se sitten haittaa, jos ap kertoo vaimolle? Vaimo kohauttaa olkiaan ja sanoo "ookei", no harm done. 

Tosin, jos avoin suhde on valetta, ap saa varautua saamaan kakkaa niskaansa, koska yleensä viestintuojat "ammutaan". 

Vierailija
20/329 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sinulle esimerkin viestistä, jonka olen saanut. Hei, emme tunne mutta olen hyvin huolissani ystävästäni, joka viettää miehesi kanssa paljon aikaa ja toivottavasti olet siitä tietoinen, kuten ystäväni on minulle kertonut. Ja miksi haluan kertoa juuri tämän esimerkin johtuu siitä, että ilmeni että tämä "ystävä" oli nainen itse, joten varaudu siihen, että voit joutua itsekin juoruilun kohteeksi. Eikä viestin tuojiin muutenkaan aina suhtauduta hyvin vaikka tarkoitus on hyvä.

t. avoin suhde