Ruman naisen avautuminen
Kukaan ei koskaan kiinnitä minuun mitään huomiota. Edes miehet eivät koskaan katso minuun päin, paitsi jos olen yksin Jos vieressäni kävelee joku toinen nainen, niin joka ikinen mies katsoo aina sitä toista. En osaa ottaa kohteliaisuutena, jos olen vain yksin ja silloin mies sattuu katsomaan minuun päin ja hymyilee tms. Usein on käynyt niinkin, että mies on jopa tullut puhumaan minulle, mutta jättääkin lauseen kesken nähdessään jonkun muun naisen ja meneekin juttelemaan hänelle. Kun olin parisuhteessa, kaupassa käyminen miehen kanssa oli yhtä helvettiä. Aina sai pelätä hänen katsovan muita naisia. Ja niin hän katsoikin. Minulle jutteli aina kun ei ollut muita nuoria naisia näköpiirissä. Heti kun näki nuoren naisen, hän siirsi huomionsa häneen.
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3
En edes itse pidä itseäni rumana. Vaan kaikki miehet pitävät minua vähäpätöisenä eli minua ei kiinnosta edes katsoa. Voisitko auttaa minua ja kertoa, miten saisin miehet katsomaan minua eikä muita naisia? Rakastuminen ei nyt kiinnosta.
Ap
Otsikkosi ”Ruman naisen avautuminen” ei kerrokaan, että pitäisit itseäsi rumana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te "rumat" naiset että jos oikea mies teihin rakastuu, niin hän ei tosiaankaan näe teitä niin rumina kuin te itsellenne uskottelette? <3
En edes itse pidä itseäni rumana. Vaan kaikki miehet pitävät minua vähäpätöisenä eli minua ei kiinnosta edes katsoa. Voisitko auttaa minua ja kertoa, miten saisin miehet katsomaan minua eikä muita naisia? Rakastuminen ei nyt kiinnosta.
Ap
Juttelet mukavia ja olet positiivinen ja iloinen. Miehet rakastuu luonteeseen.
Pelkkää huomiohuo rausta koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että etenkin baareissa ne kaikkein vähimmän tyrkyt hiljaiset naiset ja "ei-niin-näyttävät" on niitä kaikista mukavimpia ja ihanimpia naisia. Niihin rakastutaan ja niiden kanssa perustetaan perhe.
Olin tällainen "harmaahiiri" joka otetaan paremman puutteessa. Eli minun kanssani perustettiin perhe jne. Mutta se nyt on laiha lohtu kun tietää kuitenkin, että miehet kuitenkin mieluiten haluavat niitä parempia eikä hiljaisia seinäruusuja.
Ap
Sun pitää sit muuttua hiljaisesta puheliaaksi. Lainaa joku aiheeseen liittyvä kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOtsikkosi ”Ruman naisen avautuminen” ei kerrokaan, että pitäisit itseäsi rumana?
Joo eli ongelma on se kun miehillä on niin huono maku, että eivät näe minun kauneutta. Ainoastaan muut naiset saavat kaikki katseet. Eli minun pitäisi muuttua enemmän yleistä kauneusihannetta vastaavaksi.
Ap
Laitat päälle stringit, stay-upit, rintaliivit ja alat pyöritellä itseäsi niin kyllä miehiä alkaa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOtsikkosi ”Ruman naisen avautuminen” ei kerrokaan, että pitäisit itseäsi rumana?
Joo eli ongelma on se kun miehillä on niin huono maku, että eivät näe minun kauneutta. Ainoastaan muut naiset saavat kaikki katseet. Eli minun pitäisi muuttua enemmän yleistä kauneusihannetta vastaavaksi.
Ap
Jaah. Tämä olikin provo..once again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kauneus ja estetiikka on kyllä ihmisten keskuudessa erittäin universaalia. Eli jos sun kauneutta ei muka huomata niin sitten et todellakaan ole kaunis. Mutta kaikista eniten miehiä kiinnostaa vagina. Nyt ja aina.
Teitä ei sentään tämän lisäksi pelätä. Iso ruma mies.
Minä olen mielestäni ruma ja, kun hoen sitä päivät pitkät, niin on alkanut tuntua vieläkin rumemmalta. Nyt kun luin tätä rumaa naista, niin tulibyhtäkkiä mieleen etten olekaan niin ruma. Olen nähnyt tosi rumua naisia ja harvoin nyt niin rumia näkyy. Ja uskonpa ettei sen rumempia voi ollakaan, mutta silti heilläkin on ollut miesystäviä. Eli oikeasti se rumuus on siinä miten itsensä kantaa. Jos olet reilusti ruma häpeilemättä itseäsi, niin yllätys yllätys sinusta on tullutkin cool ja mystinen. Kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKauneus ja estetiikka on kyllä ihmisten keskuudessa erittäin universaalia. Eli jos sun kauneutta ei muka huomata niin sitten et todellakaan ole kaunis. Mutta kaikista eniten miehiä kiinnostaa vagina. Nyt ja aina.
En olekaan kaunis kuin vain omasta mielestäni. Siis tiedän olevani ihmisten mielestä ruma, koska kuulen rumuudesta haukkuja päivittäin.
Ap
Älkää miehet tulko tänne itkemään. Haluan vain olla naisten kesken korkeammalla hierarkiassa. Miehille se onkin tavallista, että naiset kohtelevat kuin ilmaa. Naisille se ei ole tavallista, ettei saa miehiltä mitään huomiota.
Ja pliis älkää myöskään sanoko mitään luonteen kehittämisestä.
Ap
Voi tsiisus tätä keskustelua!! Katso Maisa Torpan kuvia ja ota mallia, johan alkaa äijät kiinnittämään huomiota
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet tulko tänne itkemään. Haluan vain olla naisten kesken korkeammalla hierarkiassa. Miehille se onkin tavallista, että naiset kohtelevat kuin ilmaa. Naisille se ei ole tavallista, ettei saa miehiltä mitään huomiota.
Ap
No ala sitten meikkaamaan. Meikkaamalla saa petolinnun perseestäkin kuuman seksipimatsun.
Oletko kokeillut, että huomio olisi siinä että ajattelisit vaihteeksi itsesi ulkoisia asioita? Jos pälyilet ympäriinsä sen näköisenä että odotat muilta jotain, niin ei siinä ole mitään järkeä.
https://areena.yle.fi/1-50089326
Yle areenan dokumentti, "miksi olen niin ruma"
Paljon samanlaista puhetta kuin täällä. Aivan normaalin näköisiltä ihmisiltä
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus tätä keskustelua!! Katso Maisa Torpan kuvia ja ota mallia, johan alkaa äijät kiinnittämään huomiota
Jos olisi rahaa, niin ottaisin mallia. Silikonit olisi ehdottomat ja nenäleikkaus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ala sitten meikkaamaan. Meikkaamalla saa petolinnun perseestäkin kuuman seksipimatsun.
Ei auta mitään. Minua haukutaan senkin takia, että meikkaan liikaa. Vaikka käytän yleensä korkeintaan vain meikkivoidetta, kulmakynää, luomiväriä ja huulipunaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut, että huomio olisi siinä että ajattelisit vaihteeksi itsesi ulkoisia asioita? Jos pälyilet ympäriinsä sen näköisenä että odotat muilta jotain, niin ei siinä ole mitään järkeä.
Joo olen varmaan ollut tuollainen pälyilijä. Nykyään en enää katso keneenkään päin, tai yritän ainakin olla katsomatta.
Ap
Olin tällainen "harmaahiiri" joka otetaan paremman puutteessa. Eli minun kanssani perustettiin perhe jne. Mutta se nyt on laiha lohtu kun tietää kuitenkin, että miehet kuitenkin mieluiten haluavat niitä parempia eikä hiljaisia seinäruusuja.
Ap