Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa työtön joka tulee toimeen...

Vierailija
10.09.2019 |

...omillaan, niin ettei naisen tarvitse kustantaa tälle mitään.

Työpaikat katoavat automatisoinnin tieltä, ja tarpeellisen työn absoluuttinen määrä tulee pienenemään.

Työttömiä tulee siis olemaan vaikka päällääm seisoisi. Jos yksi työllistyy, nii joku toinen ei saa työpaikkaa.
Miksi siis ei sellaisen henkilön kannattaisi pysyä työttömänä joka siihen hyvin sopeutuu?

Naiset vain tuntuvat syrjivän työttömiä deittimarkkinoilla. Jos toisin päin, niin ei tunnu haittaavan

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on pienemmät aivot ja varmaan siksi eivät oikein hahmonta parisuhdemarkkinoita? Laskemalla tämäkin selviää:

Mikäli miehen pitää olla:

- normaalipainoinen tai laiha, kaikista miehistä jäljelle jää 1/3 (koska 2/3 on ylipainoisia tai lihavia).

- näistä 1/3 miehistä pitää olla vielä iso muna, eli 1/3 x 1/3 = 1/6

- näistä 1/6 pitää olla töissä ja mielellään rikkaat vanhemmat noin 1% miehistä eli 1/6 x 1/10

jolloin todennäköisyys löytää mies on 1/60 eli naisen pitää käydä 60 miestä läpi ja silloin voi flaksi käydä.

Tässä oli hienosti lyöty faktat pöytään, 5/5. Kun tuohon lisää vielä muita naisten asettamia kriteerejä, (kuten pituus yli 180cm), niin mennään jo helposti 1/200 lukemiin. Miehille sopivia kumppaneita on ehkä 1/5.

Jos mies on sitä mieltä että joka viides vastaan tuleva ihminen on hänelle sopiva kumppani, se kertoo karua kieltään persoonallisuuden ongelmista ja/tai neurologisista ongelmista. Joiden vaikutusta tilanteeseen mies ei tule ikinä itse ymmärtämään. Tough luck.

Vierailija
22/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on pienemmät aivot ja varmaan siksi eivät oikein hahmonta parisuhdemarkkinoita? Laskemalla tämäkin selviää:

- normaalipainoinen tai laiha, kaikista miehistä jäljelle jää 1/3 (koska 2/3 on ylipainoisia tai lihavia).

- näistä 1/6 pitää olla töissä ja mielellään rikkaat vanhemmat noin 1% miehistä eli 1/6 x 1/10

jolloin todennäköisyys löytää mies on 1/60 eli naisen pitää käydä 60 miestä läpi ja silloin voi flaksi käydä.

Tässä oli hienosti lyöty faktat pöytään, 5/5. Kun tuohon lisää vielä muita naisten asettamia kriteerejä, (kuten pituus yli 180cm), niin mennään jo helposti 1/200 lukemiin. Miehille sopivia kumppaneita on ehkä 1/5.

Edelleen lukemat ovat ihan huuhaata. Tuollakin todennäköisyydellä kumppani löytyisi isosta yökerhosta. Minä (n) voin ihan suoraan sanoa, että vielä sen jälkeen, kun kohderyhmä on rajattu iällisesti (sitäkään tuossa ei ollut vielä tehty!) niin todennäköisyys "sen oikean" kohtaamiseen edellyttää muutaman tuhannen miehen joukkoa.

Tuota miehille sopivaa 1/5 en vaivaudu edes kommentoimaan, jokainen tietää että on äärimmäisen epätodennäköistä, että jos ihminen kohtaa viisi ihmistä niin yhteen niistä hän rakastuisi silmittömästi.

Mutta jos joku palstamies istuu mieluummin kotona uskotellen, ettei mitään kannata yrittää koska ei ole isoa munaa, niin se on vain voitto niille miehille jotka eivät tuollaista huuhaata kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on työtön miljonääri ja laittaa aina deitti-ilmoituksiin työtön.

Vierailija
24/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen lukemat ovat ihan huuhaata. Tuollakin todennäköisyydellä kumppani löytyisi isosta yökerhosta. Minä (n) voin ihan suoraan sanoa, että vielä sen jälkeen, kun kohderyhmä on rajattu iällisesti (sitäkään tuossa ei ollut vielä tehty!) niin todennäköisyys "sen oikean" kohtaamiseen edellyttää muutaman tuhannen miehen joukkoa.

Tuota miehille sopivaa 1/5 en vaivaudu edes kommentoimaan, jokainen tietää että on äärimmäisen epätodennäköistä, että jos ihminen kohtaa viisi ihmistä niin yhteen niistä hän rakastuisi silmittömästi.

Mutta jos joku palstamies istuu mieluummin kotona uskotellen, ettei mitään kannata yrittää koska ei ole isoa munaa, niin se on vain voitto niille miehille jotka eivät tuollaista huuhaata kuuntele.

Tämä viimeinen lause. Siinä ihan oikeat geenit pääsee jatkamaan sukua.

Vierailija
25/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan laittamaan, mikä estää.

Vierailija
26/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömät kerran tulevat toimeen, niin miksi ne aina kitisee ja vinkuu köyhyydestään? Kukaan ei halua kiviriippaa elämäänsä eikä laskea elintasoaan jonkun luuserin takia.

Vierailija
27/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies profiloituu ensisijaisesti työttömäksi niin silloin se kannattaa laittaa. Jos itse olisin miljonääri ja jostain kumman syystä etsisin seuraa deitti-ilmoituksilla, niin kertoisin kyllä ajankäytöstäni, harrastuksistani yms. löytääkseni kumppanin, jolla on aikaa ja varaa osallistua samanlaiseen elämään.

Vierailija
28/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi työtöntä miestä koska olen perinteisiä arvoja kannattava nainen. Nainen kuitenkin joutuu kärsimään esim. lastenhankkinnasta niin paljon miestä enemmän että mielestäni on oikein vaatia mieheltä jotain panostusta yhteisen hyvän teen. Hoidan mielelläni kodin, lapset ja haluan olla kaikin puolin hyvä vaimo mutta myös miehen tulee olla hyvä aviomies hoitaa velvollisuutensa. Työttömästä miehestä ei olisi mitään hyötyä perheen eteen, kun vielä tutkimuksissakin jatkuvasti osoitetaan miten miehet eivät kykene yleisesti olemaan tasapuolisia kumppaneita vaan se kodin- ja lastenhoito jää naisen vastuulle.

N24

Se että kodin ja lasten hoito jää naisen vastuulle saattaa monesti olla myös ihan naisen omaa syytä. Mies voi yrittää ottaa vastuuta kodista ja lapsista mutta naisen oma asenne tyyliin "Ei miehistä ole mihinkään" ajaa miehen pois siltä tontilta. Toisin sanoen naiselle ei kelpaa mikään mitä mies tekee perheensä ja kotinsa eteen. Useimmat miehet haluaa tehdä naisensa onnelliseksi ja jos usein saa kokea että parempi pysyä pois kuin provosoida oma-aloitteisuudellaan niin valinta on että nainen hoitakoon lapset ja kodin.

Vierailija
29/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tähän ketjuun vastannut ettei työtön kumppani haitannut. Olisi hauska tietää mikä on ollut se oma tilanne tuolloin, työttömän kun on helpompi hyväksyä toinen työtön.

Olin itse työtön vaikken sitä ilmoittanutkaan deittiprofiilissani ja minua lähestyi ihana ja komea mies, yliopiston käynyt. Olikin sillä hetkellä työtön ja niin helposti ajauduimme yhteen ja olimme pian jo molemmat töissäkin.

Vierailija
30/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se työtön ei voi kustantaa kaikkia kivoja juttuja, kuten matkoja, illallisia, elokuvia, teattereita jne.

Vierailija
31/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on tähän ketjuun vastannut ettei työtön kumppani haitannut. Olisi hauska tietää mikä on ollut se oma tilanne tuolloin, työttömän kun on helpompi hyväksyä toinen työtön.

Olin itse työtön vaikken sitä ilmoittanutkaan deittiprofiilissani ja minua lähestyi ihana ja komea mies, yliopiston käynyt. Olikin sillä hetkellä työtön ja niin helposti ajauduimme yhteen ja olimme pian jo molemmat töissäkin.

Olin toistaiseksi jatkuvassa eli vakituisessa työsuhteessa asiantuntija-ammatissa kun kohtasin työkyvyttömyyseläkkeellä olevan pienyrittäjäpuolisoni. Tilanne on sama edelleen.

Vierailija
32/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se työtön ei voi kustantaa kaikkia kivoja juttuja, kuten matkoja, illallisia, elokuvia, teattereita jne.

Illallisia... hyvin harva suomalainen pariskunta käy säännöllisesti illallisilla. Ulkona syömässä kyllä, mutta illallinen on edelleen eri asia. Ja jos sinun kuplassasi miehet kustantavat illalliset sun muut niin tiedoksesi, että omassa kuplassani pariskunnat maksavat lähes aina menonsa puoliksi/molemmat omansa.

Vierailija
33/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön voi tosiaan olla mitä vaan. Päivät pitkät sohvalla makoileva ja pleikkaa hakkaava kaljamaha tuskin on kuumaa kamaa deittimarkkinoilla, mutta normaalisi edes jotain puuhaava mies varmasti kelpaa. Ellei sitten ole hakemassa varakasta naista vaan vastaavaa...

Vierailija
34/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi työtöntä miestä koska olen perinteisiä arvoja kannattava nainen. Nainen kuitenkin joutuu kärsimään esim. lastenhankkinnasta niin paljon miestä enemmän että mielestäni on oikein vaatia mieheltä jotain panostusta yhteisen hyvän teen. Hoidan mielelläni kodin, lapset ja haluan olla kaikin puolin hyvä vaimo mutta myös miehen tulee olla hyvä aviomies hoitaa velvollisuutensa. Työttömästä miehestä ei olisi mitään hyötyä perheen eteen, kun vielä tutkimuksissakin jatkuvasti osoitetaan miten miehet eivät kykene yleisesti olemaan tasapuolisia kumppaneita vaan se kodin- ja lastenhoito jää naisen vastuulle.

N24

Se että kodin ja lasten hoito jää naisen vastuulle saattaa monesti olla myös ihan naisen omaa syytä. Mies voi yrittää ottaa vastuuta kodista ja lapsista mutta naisen oma asenne tyyliin "Ei miehistä ole mihinkään" ajaa miehen pois siltä tontilta. Toisin sanoen naiselle ei kelpaa mikään mitä mies tekee perheensä ja kotinsa eteen. Useimmat miehet haluaa tehdä naisensa onnelliseksi ja jos usein saa kokea että parempi pysyä pois kuin provosoida oma-aloitteisuudellaan niin valinta on että nainen hoitakoon lapset ja kodin.

Varmasti joissain tapauksissa on näin. Monesti miehellä ja naisella saattaa olla melko erilaiset käsitykset siisteydestä ja ruuan terveydestä. Joku p*skaläävässä eineksia puputtava mies ei edes tajua että miksi pitäisi siivota tai miksi lapsille tarjottava ruoka ei voi olla pelkkää epäterveellistä prosessoitua mutta helppotekoista moskaa. Itse näen nämät miehet melko hyödyttöminä ja ymmärrän kyllä miksi naiset valitsevat ottavansa ohjat kokonaan omiin käsiinsä.

Sekin on tutkittu fakta että yksin eläminen vaikuttaa negatiivisesti miehen elinajanodotteeseen, varmaan juuri niistä epäterveellisistä elintavoista johtuen. Jotkut miehet tarvitsevat äitiä pitämään heistä huolta kun ovat itse niin saamattomia vätyksiä.

N24

Vierailija
35/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan että osa ilmoittaa jo heti olevansa työtön, mutta en lähde tutustumaan. Tilanne minulle olisi jostain syystä täysin eri jos spontaanisti tulisi tavattua esim yhteisten tuttavien kautta tms ja pääsisi heti tutustumaan henkilöön joka sattuisi olemaan työtön. Jos kolahtaa niin ei ongelmaa.

Vierailija
36/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa, että mies elättää tai vähintään kustantaa suurimman osan elämisestä.

Vierailija
37/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan elättinä tarkoituksenmukaisesti eläminen ei ole mitään omillaan toimeen tulemista.

Juuri näin olin tulossa itse kirjoittamaan. Elät meidän kaikkien pussilla nostaessasi tukia. En hyväksy vapaamatkustajia jotka eivät edes yritä muuttaa tilannettaan.

Vierailija
38/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa, että mies elättää tai vähintään kustantaa suurimman osan elämisestä.

Kerro lisää. Miten nainen tämän sinulle ilmaisi ja miksi kiinnostuit juuri sellaisesta naisesta?

Vierailija
39/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei haittaa, mutta päämäärätön möllöttäminen haittaa. Eli jotain intohimoja, tavoitteita ja harrastuksia tulisi työttömälläkin olla, vaikka vapaaehtoistyötä. Raha ei ole ongelma, olen seurustellut myös freelancerin kansss jonka tulot olivat usein 500-1500e kuukaudessa, eli jopa pienemmät kuin työttömällä.

Vierailija
40/142 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi