Hei, melko tuore tyttöystäväni haluaa aina jonkun pantin, kun hän lähtee kotiinsa/minä kotiini
Olen siis tavannut ihanan tytön netin kautta. En ole koskaan aiemmin seurustellut joten en tiedä onko tämä yleistäkin seurustelusuhteissa. Tyttö haluaa että jätän hänelle aina jonkun tavarani pantiksi, tietenkin sellaisen jolla on minulle arvoa kuten kaulakoruni tai sormukseni. Tämä on ollut tähän asti sympaattista mutta eilen ollessani hänen luonaan hän oli yön aikana ottanut sormukseni sormestani ja piilottanut sen. Kysyin siis aamulla lähtiessäni töihin, että onko hän nähnyt sormustani että en mielestäni ole sitä missään vaiheessa ottanut pois, omituista. Tyttöystäväni vastasi että otti sen varmuuden vuoksi minulta jos hän ei vaikka heräisikään ennen kuin minä lähden töihin. Yleensä minusta tytön käytös on ollut söpöä, mutta tänään töissä tuli ensimmäistä kertaa tunne, etten halua jatkaa hänen kanssaan.
Olenko vain vainoharhainen vai pitäisikö oikeasti uskoa tähän tunteeseen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Niin trolli sen takia, koska todellisuudessa se nainen tunnistaisi tästä itsensä ja mies antaisi aika oudon kuvan itsestään av-palstailijana.
Kaikki naisethan lukee tätä palstaa, joten siksi trolli. Mies ei ikinä oikeasti kirjoittaisi näin tunnistettavaa.
Täytyy sanoa, että ite ainakin muuttelen automaattisesti henkilökohtaisten tarinoiden juttuja hiukan, ettei niitä tunnistettaisi. Eli jos tämä tarina olisi minun elämästä olisin vaihtanut tyttöystävän tilalle miesystävän ja panttitavaran ihan johonkin muuhun. Saattanut vielä lisäissä muita itselleni epätyypillisiä juttuja. Niin, että tarina kuitenkin pysyy samanlaisena ilman lisämausteita.
Ihmettelen miten kukaan uskaltaa kirjoittaa tänne omia kokemuksia, koska ketjuthan nousee usein Ilta-Sanomien otsikoihin. Vaikka joukossa on ihan varmasti paljon keksittyä soopaa, niin jonkun oikea ja tunnistettava tapahtuma voi olla yhtäkkiä otsikossa. Mua ainakin nolottaisi ja pelottaisi, jonkun läheisen tunnistavan. Siksi mietin todella monta kertaa mitä tänne kirjotan.
Vierailija kirjoitti:
Niin trolli sen takia, koska todellisuudessa se nainen tunnistaisi tästä itsensä ja mies antaisi aika oudon kuvan itsestään av-palstailijana.
Kaikki naisethan lukee tätä palstaa, joten siksi trolli. Mies ei ikinä oikeasti kirjoittaisi näin tunnistettavaa.
Missä kohtaa AP ilmoitti edes olevansa mies?
Mitä ihmettä, luulin että av:lla käsketään vain naisia eroamaan miehistään mitättömästä syistä, mutta nyt näköjään tasa-arvo on edennyt jo siihen pisteeseen, että JSSAP sanotaan ihan tosissaan heti jo miehillekin 😮
Nukutte jo yhdessä ja varmaan seksiäkin jo on. Nyt ei enää erota vain siksi, että tuli yhtäkkiä vähän outo tunne.
Teillä on muodostunut jo tavaksi, että nainen pitää sormusta päivän aikana, siksi hän otti sen nyt kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, luulin että av:lla käsketään vain naisia eroamaan miehistään mitättömästä syistä, mutta nyt näköjään tasa-arvo on edennyt jo siihen pisteeseen, että JSSAP sanotaan ihan tosissaan heti jo miehillekin 😮
Nukutte jo yhdessä ja varmaan seksiäkin jo on. Nyt ei enää erota vain siksi, että tuli yhtäkkiä vähän outo tunne.
Teillä on muodostunut jo tavaksi, että nainen pitää sormusta päivän aikana, siksi hän otti sen nyt kysymättä.
Nimenomaan nyt kuunnellaan intuitiota ennen kuin mahdollinen eroaminen on vielä hankalampaa.
Ja onhan tuo todella outoa käytöstä.
Joskus miesystävä piilotti farkut etten pääsisi lähtemään hänen yöllä nukkuessaan.
Otin hänen housunsa ja hiivin ulos.
Kyllä tuo jotain ihmeellistä painostusta on.
Sinun on siis pakko ottaa yhteys jos haluaisitkin erota? Ettei voi vain lähteä puhumatta mitään.
Kyllä on taas varsinaisia " suhdeterapeutteja" täällä antamassa neuvojaan!! Heti pitää koko suhde lopettaa jos yksikin erikoinen piirre/ tapa ilmenee toisrssa. Ei ihne että olette yksin, mitään ei muka kannata korjata, keskustella, sopia uusista pelisäännöistä, vaikka tyttö on nuori ja kokematon, vaan heti pois!! Muuten hyväkin suhde.
Ap, lopeta heti tuollaisten väärien neuvojen kuuntelu ne ei sinun parasta ajattele. Täydellistä, hiomTonta kumppania ei kukaan tule koskaan löytämään.
Jatka seurustelua mutta sovittte ettei nuo panttihpmmat sovi sinullr, ja se siitä!
Kumma kun näin yksinkertaista neuvoa ei akkalauma osaa antaa.
Ei ihme, eronneota yh:tä kun palsta täynnä, katkeroituneita omaan yksinäisyyteensä.
Sairasta touhua. Ota seuraavalla kerralla mukaan jotain ”muka tärkeää ja arvokasta” ja anna se pantiksi. Sen jälkeen kaikki yhteydet poikki. En ole ikinä kuullut tuollaisesta ”pantista” ja ikää jo yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas varsinaisia " suhdeterapeutteja" täällä antamassa neuvojaan!! Heti pitää koko suhde lopettaa jos yksikin erikoinen piirre/ tapa ilmenee toisrssa. Ei ihne että olette yksin, mitään ei muka kannata korjata, keskustella, sopia uusista pelisäännöistä, vaikka tyttö on nuori ja kokematon, vaan heti pois!! Muuten hyväkin suhde.
Ap, lopeta heti tuollaisten väärien neuvojen kuuntelu ne ei sinun parasta ajattele. Täydellistä, hiomTonta kumppania ei kukaan tule koskaan löytämään.
Jatka seurustelua mutta sovittte ettei nuo panttihpmmat sovi sinullr, ja se siitä!
Ei ihme, eronneota yh:tä kun palsta täynnä, katkeroituneita omaan yksinäisyyteensä.
Omistushalu ja kontrollointi ei ole mikään "erikoinen piirre" vaan vakava ongelma. Tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä. Itse pitäisin naisena todella ahdistavana ja pelottavana, jos mies yrittäisi kontrolloida liikkumistani tuolla tavalla. Tuossa on ains se riski, että tuo käytäs vain pahenee suhteen edetessä.
Vasta tavattu, ei siis sidottu vielä avioliitolla, pankkilainalla tai lapsilla. Nyt voi vielä lähteä ilman isompaa ongelmaa, jos ei tunnu hyvältä.
Poikaystäväni jättää yleensä pyytämättä likaisia vaatteitaan minun luokse jotka sitten pesen pesukoneessa.
Minun mielenterveysongelmainen eksäni teki aluksi samaa.
Myöhemmin se eskaloitui siihen että onnistui saamaan minut menettämään työpaikkani ja eristi minut sukulaisista ja ystävistäni. Lopulta alkoi lukitsemaan minua asuntoon työpäiviensä ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, eronneota yh:tä kun palsta täynnä, katkeroituneita omaan yksinäisyyteensä.Omistushalu ja kontrollointi ei ole mikään "erikoinen piirre" vaan vakava ongelma. Tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä. Itse pitäisin naisena todella ahdistavana ja pelottavana, jos mies yrittäisi kontrolloida liikkumistani tuolla tavalla. Tuossa on ains se riski, että tuo käytäs vain pahenee suhteen edetessä.
Minusta tuo pantti on LOISTAVA ja NEROKAS idea, nykyisen GHOSTAUS-ilmiön johdosta. Kun olet ensin panostanut kuukausikaupalla-jopa vuosia johonkin suhteeseen, ja sitten joku vaan katoaa, ei enää vastaa viesteihisi, ilman mitään selitystä, niin tämä panttihomma toimii sen estämiseksi, ainakin kumppani joutuu itse henkilökohtaisesti tulemaan selvittämään tilanteen tai eron jos haluaa pantin takaisin! Ja en siis ole tuo ap:n tytöystävä.
Jos se ei mielltyä niin asiasta voi keskustella niin kuin aikuiset. Se, että jonkun poikakaveri oli psykopaatti, ei tarkoita että tämä tyttö on. DAA!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielenterveysongelmainen eksäni teki aluksi samaa.
Myöhemmin se eskaloitui siihen että onnistui saamaan minut menettämään työpaikkani ja eristi minut sukulaisista ja ystävistäni. Lopulta alkoi lukitsemaan minua asuntoon työpäiviensä ajaksi.
niin ja sullahan ei ollu asiaan mitään syytä...muuten vaan annoit jonkun lukita itsesi ja menettää työsikin (??)... Eipä tietenkään, uhrimenttaliteetilla mennään vahvasti eteenpäin edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, eronneota yh:tä kun palsta täynnä, katkeroituneita omaan yksinäisyyteensä.Omistushalu ja kontrollointi ei ole mikään "erikoinen piirre" vaan vakava ongelma. Tuo ei todellakaan ole normaalia käytöstä. Itse pitäisin naisena todella ahdistavana ja pelottavana, jos mies yrittäisi kontrolloida liikkumistani tuolla tavalla. Tuossa on ains se riski, että tuo käytäs vain pahenee suhteen edetessä.
Minusta tuo pantti on LOISTAVA ja NEROKAS idea, nykyisen GHOSTAUS-ilmiön johdosta. Kun olet ensin panostanut kuukausikaupalla-jopa vuosia johonkin suhteeseen, ja sitten joku vaan katoaa, ei enää vastaa viesteihisi, ilman mitään selitystä, niin tämä panttihomma toimii sen estämiseksi, ainakin kumppani joutuu itse henkilökohtaisesti tulemaan selvittämään tilanteen tai eron jos haluaa pantin takaisin! Ja en siis ole tuo ap:n tytöystävä.
Jos se ei mielltyä niin asiasta voi keskustella niin kuin aikuiset. Se, että jonkun poikakaveri oli psykopaatti, ei tarkoita että tämä tyttö on. DAA!
Vai loistava..Mutta kun ap pohtii eroa tuon TAKIA. Muuten kaikki olisi hyvin, mutta tuo tapa ärsyttää. No siitä vain kokeilemaan sitten sinäkin. Tuskin parisuhteesi kauaa kestää, mutta et ainakaan joudu ghostatuksi.