Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, melko tuore tyttöystäväni haluaa aina jonkun pantin, kun hän lähtee kotiinsa/minä kotiini

Vierailija
10.09.2019 |

Olen siis tavannut ihanan tytön netin kautta. En ole koskaan aiemmin seurustellut joten en tiedä onko tämä yleistäkin seurustelusuhteissa. Tyttö haluaa että jätän hänelle aina jonkun tavarani pantiksi, tietenkin sellaisen jolla on minulle arvoa kuten kaulakoruni tai sormukseni. Tämä on ollut tähän asti sympaattista mutta eilen ollessani hänen luonaan hän oli yön aikana ottanut sormukseni sormestani ja piilottanut sen. Kysyin siis aamulla lähtiessäni töihin, että onko hän nähnyt sormustani että en mielestäni ole sitä missään vaiheessa ottanut pois, omituista. Tyttöystäväni vastasi että otti sen varmuuden vuoksi minulta jos hän ei vaikka heräisikään ennen kuin minä lähden töihin. Yleensä minusta tytön käytös on ollut söpöä, mutta tänään töissä tuli ensimmäistä kertaa tunne, etten halua jatkaa hänen kanssaan.
Olenko vain vainoharhainen vai pitäisikö oikeasti uskoa tähän tunteeseen?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Ihan pimee muija.

Vierailija
2/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa seurustelua, ellei hän itse tajua sairauttaan ja hanki apua. Muuten tuo tulee vain pahenemaan. Eli vakava keskustelu aiheesta on paikallaan yhden kerran, ja sen mukaan sitten johtopäätökset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tunteeseen.

Vierailija
4/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes kuullut tuollaisesta. Todella ahdistavan kuuloista käytöstä. Mikä lie ylisuuri epävarmuus taustalla, ei kyllä povaa hyvää tulevaisuudelle. Vakavan keskustelun paikka, jos siis enää edes kiinnostusta jatkaa mitään.

Vierailija
5/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti. Ihan kuin sinulla ei olisi oikeutta olla tapaamatta häntä. Hrr.

Vierailija
6/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa on tuollainen pantin ottaminen. Eikö hän osaa ajatella, että jos et hänestä tykkää, et pelkän pantin takia jatka seurustelua. Keskustelu ensin ja sitten päätös. Tuollainen on kuitenkin vähän pelottavaa.

Vierailija
7/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä sinä et ottaisi pantiksi hänen läppäriään? Siis sellai ihanan söpöä.

Vierailija
8/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei usko itseensa sen vertaa, etta luottaisi sun tulevan takaisin ilman panttia o_0

Sano sille etta panttia ei talla kertaa tule ja katso miten reagoi. 

Jos kilahtaa niin juokse.

Ja ei, ei todellakaan ole yleista. 

Itse olen joskus pyytanyt etta mies jattaisi vaikka t-paitansa mutta tama on lahinna siksi etta saisin nuuskutella sita miehen poissaollessa :D 

Vierailija
9/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi jättää häntä, koska hänellä on jotain arvokasta sinulta? Eihän tuo nyt millään tasolla ole söpöä vaan ahdistavaa manipulointia.

Vierailija
10/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna kiveksesi pantiksi.

Vierailija
11/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen ei ainakaan onnistu pantin kanssa. Se oli ensimmäinen assosiaatio.

Vierailija
12/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sinä häneltä jotain vastavaa panttia ja jätä palaamatta. 

Vierailija
13/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitiota kannattaa aina kuunnella! Jos jätät sen huomioimatta, asia kostautuu aina myöhemmin, koska joudut tekemään asiat vaikeamman kautta. 

Vierailija
14/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset tuppaavat olemaan just tuollaisia.

Vierailija
15/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä tulee hetki, kun hän ottaa sinun pankkikorttisi ja pankkitunnukset "pantiksi". Ja jos yhtään laitat vastaan niin hän suuttuu ja sitten shoppailee tonnien edestä sinun rahoillasi, etkä mahda mitään ellet sitten fyysisellä voimalla ota niitä pois häneltä. Se vain johtaa sinulle linnakeikkaan.

Niin, no jos olisin tilanteessasi niin minä yrittäisin lopetuttaa tuon panttijutun ja että ei enää pantteja ja pidät omista tavaroistasi huolen. Jos tuo panttihomma ei lopu, niin suhde loppuu.

Vierailija
16/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo on tapa.

Vierailija
17/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mun mielestä tosi söpö tapa, ihana:)

Vierailija
18/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa seurustelua, ellei hän itse tajua sairauttaan ja hanki apua. Muuten tuo tulee vain pahenemaan. Eli vakava keskustelu aiheesta on paikallaan yhden kerran, ja sen mukaan sitten johtopäätökset.

Ei tuo mikään sairaus ole, vaan kiva tapa:) Tästä lähtien aion itsekin toimia noin. Olet Ap tosi tyhmä, jos jätät sen tytön ihan tyhjän takia:(

Vierailija
19/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän varastaa sinulta esineitä (ilmeisen arvokkaitakin), jopa kajoten kehoosi kun olet unessa ja tiedostamaton tilanteesta ja sinusta tämä on söpöä. No ei siinä sitten mitään. Jatkakaa.

Nainen on omatunnoton varas. Toista tätä peilin edessä itsellesi kunnes tajuat lähteä.

Vierailija
20/58 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja äkkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan