Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsesi joskus joutunut sairaalaan? Pystyitkö välillä poistumaan sieltä

Vierailija
10.09.2019 |

Luottaen, että lastasi hoidetaan siellä?
Minä en pystynyt poistumaan huoneesta ilman, että isä tai mummo tuli siksi aikaa lapsen kanssa. Eu puhettakaan, että henkilökunta olisi hoitanut 3v erityislasta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt käymään edes vessassa ilman että joku muu otti lapsen siksi aikaa syliin, repi muuten kanyylit kädestä ja kerran repikin. Aika kauan sai aina odotella, että joku hoitaja ehti paikalle.

Vierailija
22/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli kyllä AINA vapaita hoitajia kansliassa, olisi sieltä joku halutessaan irtautunut siksi aikaa. Päiväsaikaan (jolloin se kanttiinikin auki) on osastolla myös lastenhoitajia sairaanhoitajien lisäksi.[/quote]

Kansliassa tehdään töitä, ei siellä huvin vuoksi norkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit itse ratkaissut tilanteen? Ollut syömättä neljä päivää? Vanhemman läsnäoloa vaadittiin eikä lasta saanut viedä pois huoneesta.[/quote]

Olisin hakenut syömistä lapsen päiväunien aikaan. Jos lapseni olisi ollut niin iso, ettei hän olisi enää nukkunut päiväunia, olisi hän kyllä totellut minua ja pysynyt huoneessaan hakiessani ruokaa. Toki  poistuessani olisin kertonut asiasta hoitajille, jotta he olisivat olleet tietoisia tilanteesta.

Vierailija
24/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit itse ratkaissut tilanteen? Ollut syömättä neljä päivää? Vanhemman läsnäoloa vaadittiin eikä lasta saanut viedä pois huoneesta.

Olisin hakenut syömistä lapsen päiväunien aikaan. Jos lapseni olisi ollut niin iso, ettei hän olisi enää nukkunut päiväunia, olisi hän kyllä totellut minua ja pysynyt huoneessaan hakiessani ruokaa. Toki  poistuessani olisin kertonut asiasta hoitajille, jotta he olisivat olleet tietoisia tilanteesta.

Mun lapsi oli sen verran kivulias ja sekava, ettei voinut luottaa mihinkään tottelemiseen

Vierailija
25/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsen kanssa sairaalassa n. viikon.

Hoitaja tuli lapsen vierelle siksi aikaa että pääsin käymään syömässä.

Muuten olin koko ajan lapsen vierellä.

Hänen oireensa olivat sellaisia ettei häntä saanut jättää hetkeksikään yksin.

Ja koska hän oli eristyksessä, ei häntä saanut viedä pois huoneesta.

Vierailija
26/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni oli lomalla äkillisen saiorastumisen vuoksi Mikkelin keskussairaalassa ja siellä oli kyllä omaiselle vuode ja ruokaa sai tilata sairaalan keittiöstä. Hoitaja kysyi joka päivä, halusiko tilata lounaan tai päivällisen.

Aina myös hoitaja tuli paikalle, kun oli tarvis.

Ihana sairaala ja ihana henkilökunta.

Kokemuksia myös Kotkasta, Hyvinkäältä ka Lastenklinikalta ja Mikkeli voittaa.

Vierailija
27/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin esikoiseni kanssa vatsataudin takia neljä yötä sairaalassa, kun hän oli alle vuoden ikäinen. Kävin ulkona kävelemässä, kun mieheni tuli meitä katsomaan, ja kerran kävin, kun yksi omahoitajamme ehdotti, että hän on sen aikaa lapsen kanssa. Mä sain kyllä ruuat sinne huoneeseen, toki niistä piti maksaa, mutta ei tarvinnut kanttiinista hakea syötävää.

Vierailija
28/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni joutui kuukauden ikäisenä kuukaudeksi sairaalaan. Kävimme häntä katsomassa kahdesti päivässä, juttelemassa ja sylittämässä ja vaippaa vaihtamassa (hoitajien mukaan se homma kuului meille, vaikka lapseen meni kuusi letkua raajoihin ja päähän - oli aika hirveää yrittää vaihtaa vaippaa niin, ettei lasta satu tai letku irtoa). Vauva pääosin nukkui vuorokaudet ympäriinsä.

Vierailija
29/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotiaan jolla oli keuhkokuume kanssa olin koko ajan kunnes vaihdoimme miehen kanssa  vuoroja. Minä olin sairaalassa  kaksi yötä ja mies yhden,  meille oli oma sänky lasten huoneessa.

11vuotiaalle umpparipotilaalle taas sanoin hyvät yöt, annoin pusun ja lähdin kotiin nukkumaan. Viestiteltiin vielä yön aikana.

Vierailija
30/30 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisit itse ratkaissut tilanteen? Ollut syömättä neljä päivää? Vanhemman läsnäoloa vaadittiin eikä lasta saanut viedä pois huoneesta.

Ei kai kukaan vaadi vanhemman läsnäoloa? Jotkut lapset olivat kokoajan yksin, jos vanhempien piti olla töissä.

Sairas lapsi nukkuu myös paljon ja on väsynyt, joten silloin ehtii vanhempi myös käydä syömässä ja ulkoilemassa.