Mihin palstan ilmiöihin et ole törmännyt tosielämässä?
Itse en ole nähnyt tätä amk-yliopisto -paremmuustaistelua. Kummankin edustajat suhtautuvat toisiinsa neutraalisti.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on uusi hullu: seisaaltaankusijamieshullu.
Ja mielipiteiden alistaja.
Sinultahan kysyttiin perusteita mielipiteillesi minkä jälkeen flippasit välittömästi. - eri
Tää on vaan sun mielipide. Ei merkitsee mitään. Kiitos kuitenkin.
Korkki kiinni.
Palstan ulkopuolella en tunnista järjestelmällistä Helsinki-vihaa tai maalaisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on uusi hullu: seisaaltaankusijamieshullu.
Ja mielipiteiden alistaja.
Sinultahan kysyttiin perusteita mielipiteillesi minkä jälkeen flippasit välittömästi. - eri
Tää on vaan sun mielipide. Ei merkitsee mitään. Kiitos kuitenkin.
Korkki kiinni.
Palstan ulkopuolella en tunnista järjestelmällistä Helsinki-vihaa tai maalaisvihaa.
Lopeta sä se narkkaaminen.
En muista milloin olisin viimeksi kuullut keskustelun jossa arvosteltaisiin jonkun ikäryhmän pukeutumista. Myöskään nuoria naisia en kuule pilkattavan livenä kuten täällä.
Tosielämässä sinua ei haukuta tyhmäksi wt:ksi, jos kerrot katsovasi Salkkareita tai Putousta.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä sinua ei haukuta tyhmäksi wt:ksi, jos kerrot katsovasi Salkkareita tai Putousta.
Ei varmaan päin naamaa, mutta kyllä moni (minä myös) näin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Viivapimppiä ei ole vielä tullut vastaan, aikuisella.
Ai, ja siis ilmeisesti tämän kommentin perusteella olet jollain muulla kuin aikuisella?
Hieman outoa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan päin naamaa, mutta kyllä moni (minä myös) näin ajattelee.
En tätä ehkä oikeassa elämässä uskaltaisi sanoa toiselle ihmiselle, mutta ajattelisin varmaan, että sellainenkin ihminen on ainakin sillä hetkellä vähän tyhmä, joka olettaa jonkun tyhmäksi vähäisin tiedoin. Toki saatan olla itsekin tyhmä, kenties wt:kin. En ole ihan varma mitä tuo wt tarkoittaa. Varmaan eri asioita eri ihmisten mielestä. Vaikka olisi kaikin puolin kunnon ihminen (itse en ole), niin jonkun mielestä on silti halveksittava wt.
Täällä kaikki ovat vegaaneja mutta tosielämässä (valitettavasti) harva on.
Vihaan ja superkoviin arvoihin en törmää arjessani ja elämässäni. En myöskään selvästi mt-ongelmaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Munsalanpuku päällä olevaan ihmiseen.
Et ole palstallakaan koska kukaan ei voinut tehdä hänelle Munsalan kansallispukua.
Mun vanhemmuutta ei ole koskaan kritisoitu (3 lasta, esikoinen 11v). Jos oon tunnustanut jonkun vanhemmuuden pienen "synnin" niin olen saanut vain positiivista ja kannustavaa palautetta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Siihen että pyöräilijöitä sinkoilisi jatkuvasti holtittomasti autojen eteen tai että he kaahailisivat täysin vastuuttomasti pitkin jalkakäytäviä. Toki joskus joku ajaa hieman liian kovaa mutta mitään erityistä vaaraa tai ongelmaa en ole havainnut vaikka asun suuressa kaupungissa jossa on paljon pyötäilijöitä.
Itsellä näitä tulee lähes päivittäin vastaan 😐
Täällä monet hehkuttaa kuinka ovat saaneet säästettyä aspiin 50k parissa vuodessa. Omassa lähipiirissä kolmikymppiset tuskailevat, kuinka jo kymppitonnin täyteen saaminen on vaikeaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viivapimppiä ei ole vielä tullut vastaan, aikuisella.
Ai, ja siis ilmeisesti tämän kommentin perusteella olet jollain muulla kuin aikuisella?
Hieman outoa settiä.
Minusta olisi outoa, jos esim. naispuolinen henkilö ei olisi lapsena kohdannut omaa alapäätään.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmuutta ei ole koskaan kritisoitu (3 lasta, esikoinen 11v). Jos oon tunnustanut jonkun vanhemmuuden pienen "synnin" niin olen saanut vain positiivista ja kannustavaa palautetta muilta.
Tää on hienoa kuulla :)
En ole IRL kuullut kenenkään puhuvan ihmisen ominaistuoksusta ja siitä, miten se voi olla miellyttävä tai epämiellyttävä. En myöskään ole kuullut puhuttavan mystisestä seksuaalisesta kemiasta, jota voi tuntea vaikka ventovierasta kohtaan ilman mitään ymmärrettävää syytä. Enkä ole kohdannut naisia, jotka tuntisivat erityistä vetoa rikkaita miehiä tai linnakundeja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Uusperheisiin. Mutta minä olenkin vähän parempaa väkeä.
Ei kun nyt muistankin, että serkkuni mies lähti nuoremman naisen matkaan ja pyöräyttivät mukulan. Tosin en ole tätä uutta naista tai lasta koskaan nähnyt, enkä tätä miestäkään eron jälkeen, joten en tiedä voidaanko tätä luokitella tosielämässä törmäämiseksi. Serkkuni on ollut erosta lähtien yksin.
Käsikakkaajiista en ole kuullut irl
Tää on nyt offtopicia, mutta sanon ilmiön, jota on oikeassa elämässä mutta ei juurikaan AV:llä: itseironia ja itselleen nauraminen.
Tuli mieleen tuosta kirjoitusvirheasiasta. Tosielämässä koko porukka, puhuja mukaan lukien, monesti nauraa yhdessä, jos puhuja sanoo jotain hassusti. AV:llä vain muut ympärillä nauravat, ja sitä pidetään ilkeänä, ja luulisin sen olevan usein melko ilkeäksi myös tarkoitettu. Tosielämässä toisen mokalle nauretaan yleensä yhdessä mokaajan kanssa. Mistähän tämä ero johtuu?