Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin palstan ilmiöihin et ole törmännyt tosielämässä?

Vierailija
09.09.2019 |

Itse en ole nähnyt tätä amk-yliopisto -paremmuustaistelua. Kummankin edustajat suhtautuvat toisiinsa neutraalisti.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitat keskustelun IRL, kaikki eivät heti ymmärrä kaikkea väärin ja luule sinua ihan erilaiseksi kuin olet. Vaan ihmiset kuuntelevat kärsivällisesti ja ymmärtäväisesti. Jos ollaan eri mieltä, niin se osoitetaan asiallisesti esim. "tossa on hyvä pointteja, mutta toisaalta onhan niin, että..." tai olemalla hiljaa tai, jos keskustelu on mahdotonta, niin se yksinkertaisesti lopetetaan. Jos keskustelu oikeassa elämässä olisi kuin AV:llä, tappelisimme raivoisasti ja suunnilleen tappaisimme toisiamme koko ajan.

Vierailija
62/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Rikkaisiin kolmikymppisiin asuntosijoittajiin, joilla ei ole edes perintöä

- vuokralaisvihaan

-

Mistä sinä tiedät muiden perintöasiat tai muutenkaan sitä, kuka on rikas/sijoittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä olen oppinut, että miehet eivät enää uskalla katsoa naisia, koska siitä voi saada ahdistelusyytteen, mutten ole vielä kertaakaan törmännyt tapaukseen, jossa joku olisi tuomittu ahdistelijaksi sillä perusteella.

Vierailija
64/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on uusi hullu: seisaaltaankusijamieshullu.

Ja mielipiteiden alistaja.

Sinultahan kysyttiin perusteita mielipiteillesi minkä jälkeen flippasit välittömästi. - eri

Tää on vaan sun mielipide. Ei merkitsee mitään. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
65/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivapimppiä ei ole vielä tullut vastaan, aikuisella.

Vierailija
66/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisessa kokohaalarissa discossa tanssivaan hopeakettuun.

Vierailija
67/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on uusi hullu: seisaaltaankusijamieshullu.

Ja mielipiteiden alistaja.

Sinultahan kysyttiin perusteita mielipiteillesi minkä jälkeen flippasit välittömästi. - eri

Tää on vaan sun mielipide. Ei merkitsee mitään. Kiitos kuitenkin.

Ai niin unohdin tuon... (-eri)

Vierailija
68/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-retkeläisiin Porvoossa.

Vierailija
69/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeassa elämässä en ole kohdannut ihmisiä, jotka halveksivat voimakkaasti työttömiä, vaikka palstan perusteella sellaisia vaikuttaa olevan paljon. Tässä on sellainen ristiriita, että nykyään epäilen monen ymmärtävänkin ihmisen vain esittävän, ettei tuomitse.

Vierailija
70/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen vastaantuleva olisi akateeminen ja hyvin vaativassa asiantuntijatyössä. Unohtamatta miten palkka on aina vähintään 5k.

Vierailija
71/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut Jenni Vartiaisen vihaajia. Suurin osa ainakin lähipiiristäni tuntuu pitävän hänen musiikistaan tai suhtautuvan häneen neutraalisti.

Vierailija
72/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon joukkoon hyvätuloisia > 6000, tiedän ja tunnen vain yhden.

En myöskään ole tosielämässä törmännyt palsta standardi anoppiin tai äitiin.

Vierailija
73/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt sellaiseen ilkuntaan ja nälvimiseen, jota vaikka jonkun aloituksen tekstin näppäilyvirhe voi täällä aikaansaada. Miettikää tilanne irl, joku sanoisi vahingossa "minän" sijasta "menä" ja lauma ihmisiä alkaisia siitä irvimään ja kiusaamaan.

Mun isäni on tällainen: jos tulee esimerkin kaltainen virhesanominen, siitä saa kuulla puolikin tuntia..

Vierailija
74/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tuli heti mieleen juurikin tuo amk-yliopisto-vääntö.

Olen amk-opiskelija, iso osa kavereistani käy yliopistoa. Kesätöissä olin paikassa, jossa oli iloisesti sekaisin molempien oppilaitosten opiskelijoita omalla alalla.

Vierailija
75/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeassa elämässä en ole kohdannut ihmisiä, jotka halveksivat voimakkaasti työttömiä, vaikka palstan perusteella sellaisia vaikuttaa olevan paljon. Tässä on sellainen ristiriita, että nykyään epäilen monen ymmärtävänkin ihmisen vain esittävän, ettei tuomitse.

Tämä menee samaan kategoriaan lapsiv ihan kanssa. Ei sanota suoraan, mutta halveksitaan. Ihmisiä ne työnantajatkin ovat ja asennoituminen työttömiä kohtaan on ennakkoluuloista.

Vierailija
76/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalanpuku päällä olevaan ihmiseen.

Vierailija
77/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan kansallispukuun en ole vielä törmännyt tosielämässä, jospa vielä joskus näen sen jollain päällä. Vaikka Vantaalla.

Vierailija
78/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teknillisessä yliopistossa on amk-läppää melkein yhtä paljon kuin humanistiläppää. Oon myös ollut wt-teemabileissä

Vierailija
79/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä harva pitää ketään nuorta, tervettä naisjulkkista RUMANA.

Vierailija
80/106 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassat eivät jostain syystä koskaan minulle mulkoile, tiuski, hymähtele tms.

Minua ei ole ikinä "naurettu ulos" mistään eikä "haukuttu pystyyn", vaikka joku joskus onkin ollut eri mieltä kanssani.

Kaupungilla kulkiessa ihmiset eivät mulkoile, tuijota tai katso arvostelevasti, vaikka lasten kanssa liikunkin. (En laske henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi sitä, että suomalaisen perusilme on sellainen ilmeetön ja hymytön.)

Neuvolassa ja lapsiperheiden kotipalvelussa on mukavia, ymmärtäväisiä ihmisiä, jotka eivät yritä kytätä minua eikä kotiamme eivätkä etsi tilaisuutta tehdä lasua. Jos lapsi ei kasva keskikäyrällä, kukaan ei ole kauhistunut eikä yrittänyt "pakottaa muottiin". Se, että lapsi ei esim. osaa joka ikistä sanaa sanatestissä, ei ole tuntunut siltä, että häntä pidetään jotenkin huonompana.

Muut äidit ovat kivoja, rentoja ja ystävällisiä, kukaan ei kilpaile lasten vaatteilla, kehittymisellä tms. (Se, että joku kertoo missä iässä hänen vauvansa on alkanut ryömiä, tai se, että joku ostaa erilaisia vaatteita kuin minä, ei ole kilpailua.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä