Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöperheen äitinä voin rehellisesti myöntää että jokainen mies haluaa saada oman pojan

Vierailija
08.09.2019 |

Omasta miehestänikin huomaa kuinka haikeana katselee kun veljensä touhuaa poikiensa kanssa. Tyttöperheen isä on aina hiukan ulkopuolinen, ei ole samanlaista yhteyttä lapsiin kuin poikien isällä. Toki tyttöjen kanssa voi tehdä samanlaisia asioita kuin poikien kanssa (metsästää, korjata autoa, leikkiä autoleikkejä yms.) mutta suurin osa tytöistä EI ole kiinnostunut tällaisesta vaan mieluummin leikkivät prinsessaleikkejä jne.

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin miehestä, jota perhe-elämä ei kiinnostanut. Kuitenkin kun poikamme kasvoi, isä alkoi olla enemmän kuvioissa ja nykyään ovat läheisiä. En usko hetkeäkään, että hän olisi tyttölasta edes halunnut tavata.

Vierailija
122/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi tietää mitä jokainen mies tai nainen haluaa.

Kaikki miehet eivät halua samoja asioita.

Kaikki naiset eivät halua samoja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se muka yllättää, että suurintaosaa miehistä kiinnostaa naiset lähinnä seksin vuoksi?

Ei omasta tyttärestä ole hyötyä (siltä ei voi saada p*llua) eli ei kaikkia sitten kiinnosta koko tytär tai sellaisen saaminen.

Naisten olisi hyvä ymmärtää tämä ja suhtautua miehiin sen mukaan.

Vierailija
124/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin miehestä, jota perhe-elämä ei kiinnostanut. Kuitenkin kun poikamme kasvoi, isä alkoi olla enemmän kuvioissa ja nykyään ovat läheisiä. En usko hetkeäkään, että hän olisi tyttölasta edes halunnut tavata.

No olisihan se tytön voinut antaa adoptioon tai esimerkiksi hylätä paikkaan, josta se olisi ollut helppo löytää.

Vierailija
125/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se muka yllättää, että suurintaosaa miehistä kiinnostaa naiset lähinnä seksin vuoksi?

Ei omasta tyttärestä ole hyötyä (siltä ei voi saada p*llua) eli ei kaikkia sitten kiinnosta koko tytär tai sellaisen saaminen.

Eikö siinä tapauksessa kaikki tyttösikiöt kannattaisi abortoida?

Vierailija
126/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en ymmärrä, miksi tuo olisi niin kamalaa vaikka noin olisikin?

Itse naisena olisin v*ttuuntunut, jos en olisi saanut omaa tytärtä, mutta ei se tarkoita sitä, ettenkö olisi rakastanut poikia yhtä paljon.

Ei se liity rakkauteen mitenkään tai siihen, että pitäisin poikalasta huonompana.

Se on vain oma itsekäs halu saada kokea äiti-tytär-suhde ja kasvattaa näin naisena pienestä tytöstä nainen, pukea sille kauniita vaatteita jne.

Nyt kun minulla on jo tytär, olen haaveillut myös poikalapsen äitiydestä ja seuraavan lapsen kohdalla olisi ihan sama olisiko se tyttö vai poika, mutta ensimmäistä odottaessani toivoin todella kovasti tyttöä ja sainkin.

Haluaisin vielä toisen tytön ja myös sen pojan.

Vierailija
127/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä tapauksessa kaikki tyttösikiöt kannattaisi abortoida?

Miksi ihmeessä? Minä naisena ainakin teen sen lapsen ensisijaisesti itselleni, en miestä varten eikä minulla kiinnosta mitä mieltä mies on siitä kumpi sieltä tulee.

Pointti nimenomaan oli, että miksi mietitte niin paljon mitä miehet haluaa ja mielistelette niitä, kun teidän (meidän) arvo niille on lähinnä seksuaalinen?

Vierailija
128/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisihan se tytön voinut antaa adoptioon tai esimerkiksi hylätä paikkaan, josta se olisi ollut helppo löytää.

Miksi antaisin adoptioon lapsen, jota minä (äiti) rakastaisin? Kyse oli nyt vain isän suhtautumisesta lapsen sukupuoleen. Ja sekin spekulointia, myönnän.

Vierailija
129/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisin adoptioon lapsen, jota minä (äiti) rakastaisin? Kyse oli nyt vain isän suhtautumisesta lapsen sukupuoleen. Ja sekin spekulointia, myönnän.

No ihan siksi, että adoptioperheessä se tyttö olisi saanut nauttia paljon todennäköisemmin molempien vanhempien rakkaudesta.

Vierailija
130/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti spekulointia. Maailma on täynnä isättömiä poikia, joiden isää ei kiinnosta olla heidän elämässään tai joiden isä on ollut osan lapsuudesta pois tai näkee vain kerran vuodessa tms.

Tunnen itsekin miehen, joka ei huolehdi pojastaan kovin hyvin ja näkee häntä joskus harvoin jos jaksaa, mutta hössöttää kummityttöään ja on tämän elämässä enempi kuin oman lapsensa.

Tuolla miehellä on tosin itsellään hyvin vaikea isäsuhde, että liittyisköhän se asiaan.

Ei osaa tai uskalla olla isä pojalle, kun on niin huono kokemus omasta isästä?

Vierailija
131/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä alemmissa luokissa se voi noin ollakin, muttei kannata yleistää sitä kaikkiin. Ja osalle naisista mies on pelkkä elättäjä.

Vierailija
132/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä metsästys ja erätouhut kiinnostavat tyttöä kun pienestä asti viedään metsälle.

Vierailija
133/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä tavaton! Sinä ja sinun luusermiehesi mielipiteet edustavat varmasti jokaista kahta miljoonaa kotitaloutta. Mitenkä ne avioparit jotka eivät halua lapsia. Miten he sopivat narsistisiin harhoihisi

Vierailija
134/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se poika tykkää leikkiä nukeilla ja pukeutua nätisti?

Onko eläimen tappaminen miehen mitta?

Tulin surulliseksi, lapset ovat uniikkeja.

Vierailija
135/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen

Lapsena kalastin ,perkasin kalat myös itse.

Olen nylkenyt jäniksen ja suolistanut metsälintuja.

Osasin ampua..mutta leikin myös barbeilla

Isäni rakasti minua...

Vierailija
136/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on syy tehdä lapsia:

TYTÖN KANSSA VOI LEIKKIÄ PUKULEIKKIÄ

POJAN KANSSA VOI TAPPAA ELÄIMIÄ

just..just

Vierailija
137/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en ymmärrä, miksi tuo olisi niin kamalaa vaikka noin olisikin?

Itse naisena olisin v*ttuuntunut, jos en olisi saanut omaa tytärtä, mutta ei se tarkoita sitä, ettenkö olisi rakastanut poikia yhtä paljon.

Ei se liity rakkauteen mitenkään tai siihen, että pitäisin poikalasta huonompana.

Se on vain oma itsekäs halu saada kokea äiti-tytär-suhde ja kasvattaa näin naisena pienestä tytöstä nainen, pukea sille kauniita vaatteita jne.

Nyt kun minulla on jo tytär, olen haaveillut myös poikalapsen äitiydestä ja seuraavan lapsen kohdalla olisi ihan sama olisiko se tyttö vai poika, mutta ensimmäistä odottaessani toivoin todella kovasti tyttöä ja sainkin.

Haluaisin vielä toisen tytön ja myös sen pojan.

Ihan oikeastiko joku nainen ajattelee noin typerästi kuin sinä? Pukea tytöstä nainen. Voi hyvää päivää.

Vierailija
138/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh, hoijaa teidän kanssa.

Huvittaa ap.n "selvännäkijän kyvyt"

Mutta myös nämä "ei olisi/en olisi poikaa edes huolinut/halunnut"

Aika riskaspelia lisääntyä, jos vain jompi kumpi kelpaa, kun prosentti on kuitenkin ei toivottuun 50.

Mulla on tyttöjä pelkästää, mutta he ovat meidän perhe, jos olisivat poikia tilanne olisi sama.

Tiiä sitten niistä muunsukupuolisista, että korvaako sitten pojan vai tytön, mutta luulenpa, että hekin ovat perheelleen perheenjäseniä, eivätkä sukupuolia.

Vierailija
139/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans naissukupuolen edustajana tiedän että jokainen tyttö/nainen syvällä sisimmässään haluaa prinsessahäät ja liudan lapsia. Mieheni taas oman sukupuolensa edustajana tietää jokaisen miehen haluavan korjata autoja ja rakentaa omin käsin talon. Siis nekin jotka harrastavat runojen kirjoittamista ja joogaa haluavat oikeasti noita em. asioita. Samoin jokainen mies haluaa poikalapsen jonka kanssa rassata autoja vaikka olisi vela. Syvällä sisimmässään. Jokainen. Tämä on varma tieto. Koska sukupuoli määrittää kiinnostuksenkohteet.

Vierailija
140/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaika lähetti terveisiä, haluaa kuulemma pitää mielipiteensä omanaan.

Höpö höpö, totuushan se on, ja aina yhtä vaikea myöntää.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö ja tunnistan kyllä tilanteet. Jos perheeseen syntyy toinen tyttö, isän naama venähtää. Ei se tarkoita, ettei lapsi ole rakas, mutta pienoinen pettymys se on.

Kolmas perättäinen tyttö vaatii jo pokan pistelyä, moni mies sanoo suoraan, että taas tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi