Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöperheen äitinä voin rehellisesti myöntää että jokainen mies haluaa saada oman pojan

Vierailija
08.09.2019 |

Omasta miehestänikin huomaa kuinka haikeana katselee kun veljensä touhuaa poikiensa kanssa. Tyttöperheen isä on aina hiukan ulkopuolinen, ei ole samanlaista yhteyttä lapsiin kuin poikien isällä. Toki tyttöjen kanssa voi tehdä samanlaisia asioita kuin poikien kanssa (metsästää, korjata autoa, leikkiä autoleikkejä yms.) mutta suurin osa tytöistä EI ole kiinnostunut tällaisesta vaan mieluummin leikkivät prinsessaleikkejä jne.

Kommentit (185)

Vierailija
141/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans naissukupuolen edustajana tiedän että jokainen tyttö/nainen syvällä sisimmässään haluaa prinsessahäät ja liudan lapsia. Mieheni taas oman sukupuolensa edustajana tietää jokaisen miehen haluavan korjata autoja ja rakentaa omin käsin talon. Siis nekin jotka harrastavat runojen kirjoittamista ja joogaa haluavat oikeasti noita em. asioita. Samoin jokainen mies haluaa poikalapsen jonka kanssa rassata autoja vaikka olisi vela. Syvällä sisimmässään. Jokainen. Tämä on varma tieto. Koska sukupuoli määrittää kiinnostuksenkohteet.

Nyt on kyllä meikäläisellä ja tyttärelläni sekä kaikilla lähisuvun naisilla tosi syvällä tuo prinsessahäähalu. Inhoamme yli kaiken koko vouhotusta, meillä on menty naimisiin Ja käytetty rahat omaan asuntoon. Niinpä meistä ei kukaan asu vuokralla.

Me esim. annoimme tyttärellemme huomattavan summan asuntoa varten, kun niin halusi. Miksi me olisimme syöttäneet ja juottaneet ”tuntemattomia” ihmisiä. Häät kyllä pidettiin, pienimuotoiset ja erittäin tunnelmalliset.

Vierailija
142/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on kolme teiniä (kaksi tyttöä ja yksi poika) ja täytyy sanoa että eniten rahaa menee poikaan. Vessassakin istuisi vaikka kaksi tuntia akkaria lukien, aina saa olla koputtamassa ovea että et viitsisi tulla pois että muutkin pääsee."

Niinpä niin, akkariahan ne teinipojat vaan pitkään vessa lukee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa haluaisi vai? En kyllä vaihtaisi tytärtäni mihinkään.

Vierailija
144/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset ette saa edes huivienne, sukunimenvaihtojenne ja poikien suosimisen jälkeen miehiä suosimaan tyttöjä missään. Ja näettekö miten voimakkaasti tässä yleistetään? Miesten halu omaan POIKAAN on niin vahva, että se yleistetään jokaiseen mieheen. Syy siihen että mies suosii poikaa on SUKUNIMI. Te kanathan itse vaaditte feministejä selittämään mitä eroa on isän ja appiukon nimellä, menkääs kanat kysymään omilta miehiltänne. Miksi katsotte tätä miesten kamalaa sukupuolittamista? Miksi annatte miesten olla perheen päitä, kun näette että miehet käyttää sitä teitä vastaan? Ei kukaan nainen oikein pakkomielteisesti halua vain tyttöä, nainen ymmärtää LAPSEN EDUN.

Tämän takia te aviomiehen nimeä kantavat pölvästit olette aivan yksi naurunaihe työelämässä. Kannatte vaihtuvaa, appiukolta tullutta nimeä jonka takia kaikkia naisia syrjitään yhteiskunnassa. Sitten kiukuttelette perään miten ihan itse osaatte itseänne syrjiä.

Teidän takia tulen pitämään huolen, että omassa perheessäni syrjitään poikia. Sen siitä saa. Lisäksi teen kaikkeni, että mies jää perheen kaikissa päätöksissä ulkopuolelle.

Vierailija
145/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiaika lähetti terveisiä, haluaa kuulemma pitää mielipiteensä omanaan.

Höpö höpö, totuushan se on, ja aina yhtä vaikea myöntää.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö ja tunnistan kyllä tilanteet. Jos perheeseen syntyy toinen tyttö, isän naama venähtää. Ei se tarkoita, ettei lapsi ole rakas, mutta pienoinen pettymys se on.

Kolmas perättäinen tyttö vaatii jo pokan pistelyä, moni mies sanoo suoraan, että taas tyttö.

No mikset suosittele sitä adoptiota, pöljä?

Vierailija
146/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän vuosituhannella ap. elää?

Aina syytetään vanhuksia, etteivät seuraa aikaansa, eikä sopeudu siihen, mutta niin näkyy tekevän nuoremmatkin, ellei ap. sitten ole ikäihminen.

Vuosikymmeniin ei isät ole poikiensa kanssa metsästäneet tai korjalleet autojaan.

Ensinnäkin metsästys on hyvin rajoitettua, eikä sinne edes lapsia voi ottaa mukaan, koska se on valvottua ja harvalla siihen on edes varaa.

Ja toisekseen, nykyautoja ei itse korjailla. Jopa lamppujen vaihto vaatii erikoisosaamista, puhumattakaan muusta ja vaatii tietotekniikka ja siksi autojen pienkorjaamot on lopetettu jo aikoja sitten. Vain ajaako ap. vielä Ladalla?

Ei mulla muuta, mutta lamppujen vaihtaminen ei tosiaankaan vaadi mitään erikoisosaamista ja jarrujen, pakoputkien, renkaiden yms. vaihtaminen, öljynvaihdot jne. ovat täysin samanlaisia töitä kuin 30 vuotta sitten. Harva lapsensa kanssa koneremonttia silloinkaan teki tai sähkövikoja korjaili. Lisäksi pieniä korjaamoja on maa täynnä.

Mun autoon vaihdettiin etuvalo, kun oli palanut ja se ei onnistunut huoltoaseman pikahuollossa, vaan pyydettiin varaamaan aika merkkihuoltoon. Asentaja teki töitä 35min. (olin paikalla) ja purki autoa melkoisen määrän tavaraa, ennen kuin lampun vaihto onnistui. Mun tutun autossa lampun vaihtoon oli mennyt yli tunti ja hänkin oli seurannut vaihtoa paikan päällä.

Tietysti jos vanha auto, niin ehkä onnistuu mutta ei enää uusissa malleissa.

Nimenomaan uusissa onnistuu. Kymmenen vuotta sitten oli joissain ranskiksissa noita ongelmia...

Vierailija
147/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ukki sanoo mua aina maailman ihanimmaksi tytöksi. Sukulaispojat ovat hänelle pelkkiä hunsvotteja ja tyhjäntoimittajia:D

Onpa törppö pappa

No eikä ole:) Hän on todennut vain sen, mikä on totta. Ja minkä pojat itsekin myöntävät:D

Eli kyse ei ole siitä, että olet tyttö ja pappasi rakastaisi erityisesti sinua juuri sen takia.  Vaan pitää sinusta enemmän, koska ne muut lapsenlapset on hunsvotteja ja mitälie.   Varmaan sanoisi sinustakin niin, jos olisit huonotapainen ja tyhjäntoimittaja.  Eli tällä sun tapauksella ei ole mitään tekemistä tämän ketjun aiheen kanssa. 

Minun jo pitkäaikainen elämänkokemus kertoo,. että miehet puhuu aina pojasta, kun saavat tietää tulevansa isäksi.  Sitten niitten on hiljennyttävä ja myötäiltävä akkaansa, joka alkaa valtavan messuamisen sen puolesta, että entä jos tulee tyttö ja minä se haluankin mieluummin tytön ja voithan sinä jättää sen pikkulapsen sitten huomioimatta, jos se raukka onkin tyttö ja samalla lähden elämästäsi minäkin, niin että pidäpä se suusi kiinni.  Ja sitten mies alkaa hymistä, että juu juu kyllä se tyttökin käy, niin kuin tietysti käykin, mutta syvällä sisimmässään haluaisivat sen kuitenkin olevan poika.

Vierailija
148/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on ihan syynsä, miksi nimivalintojanne kritisoidaan. Aiheutatte tyttöjen systemaattisen matalan statuksen, ja täysin viattomat lapset saa kärsiä miehen itsekkyydestä. Miehet käyttää koko ajan etujaan ja vapauksiaan naisia vastaan, eli alkakaapa tehdä jotain. Jos nainen ei halua poikaa, tulee kaikki heti puolustamaan poikuuden arvoa ja miesten arvoa. Ei kukaan katsoisi vastaavaa käytöstä poikia kohtaan.

Näin kaksinaamaisia ne miehenne on. Pidän huolen että omassa perheessä pojat kärsii sukupuolestaan.

Ja nainen ihan neutraalisti vaan taivastelee miten hänen miehensä ei halua tyttöjä, KUKAAN MIES EI ALISTUISI SUHTEESEEN JOSSA HÄNEN SUKUPUOLTAAN SYRJITÄÄN.

Että te kanat olette heikkoja, ette edes omaa lastanne pysty suojelemaan. Toivottavasti saat pataan kunnolla.

Vierailija
149/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko uutena asiana? Tietenkin jokainen mies haluaa saada pojan, siinä missä jokainen nainen oman prinsessatytön.

Vierailija
150/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei ole tullut yksikään mies tuomitsemaan ilmiötä tai puhumana tyttöjen arvon puolesta. Te pässit suositte miehen sukunimeä kahdesti, vaikka näette että mies pettyy tytöstä! Ja miksi nämä tyttöjä arvottavat keskustelut saa jäädä!!!!! Miksi kukaan ei TUOMITSE TÄTÄ?

Tämän takia on täysin ok levittää miesvihaa ja ajaa naisen ylivaltaa feminismillä. Ettehän te tee mitään tälle asialle. Mies saa sukunimen jatkumaan naisen uhrauksilla, ja kiitoksena on tyttöjen ihmisyyden alentaminen. Ja te ette edes tuomitse miehiä itsekkyydestä?????? Tyttöys on biologista, miksi kukaan ei suojele naisia biologian argumenteilla? Eihän naiseus voi olla huonoa, kun se on luontoa?

Tämän takia miehille ei sitä sukunimivaltaa haluta. POika on arvokas tasan sukunimen takia. Tottukaa siihen, että yhä useampi haluaa kieltää lailla aviomiehen nimen jatkamisen, koska sillä syrjitään puolta ihmiskuntaa.

Ja kukaan ei tuomitse naisvihaa perheissä. Naiset itsekin vain taivastelee.

Vierailija
151/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiaika lähetti terveisiä, haluaa kuulemma pitää mielipiteensä omanaan.

Höpö höpö, totuushan se on, ja aina yhtä vaikea myöntää.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö ja tunnistan kyllä tilanteet. Jos perheeseen syntyy toinen tyttö, isän naama venähtää. Ei se tarkoita, ettei lapsi ole rakas, mutta pienoinen pettymys se on.

Kolmas perättäinen tyttö vaatii jo pokan pistelyä, moni mies sanoo suoraan, että taas tyttö.

No mikset suosittele sitä adoptiota, pöljä?

Miten niin pöljä?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä adoptioon kuuluu.  KUKAAN ei saa adoptiolasta sillä perusteella, että tahtoo jomman kumman sukupuolisen lapsen.  Kyllä siinä aika lailla muut perusteet pitää olla ja edellytykset adoptiovanhemmille myös, ja niitä ei ihan joka iikka täytä.   Adoptiota ei niin vain SUOSITELLA kenellekään vanhemmille, jotka pystyy saamaan lapsen ihan omatekoisestikin.  Pöljä on se, joka tuommoista edes ehdottaisi.  Eikä edes adoptiolapsen sukupuolta voi itse määritellä.

Vierailija
152/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ilmiön takia pidän huolen, että poikia VIHATAAN omassa perheessäni. Nimeän pojat tyttömäisillä nimillä, ja pidän nimiäisissä puheen miten olen perheen pää, ja julkaisen koko suvulle videon ultrasta miten pettynyt olen poikaan. Pojat saavat koko elämänsä ajan tuntea miltä sukupuolinen syrjintä tuntuu. Voisin vielä antaa pojan huostaan ja totta kai pitää tytön. Poika jää tietenkin kantamaan minun nimeäni muistoksi ;) Nännäsnännäsnännäsnää!

Miehet tekee paljon VÄHEMMÄN LAPSEN JA PERHEEN ETEEN, silti miehet arvottaa omat toiveet keskiöksi. Miesten halun takia tyttöjä abortoidaan ja poistetaan väestöstä systemaattisesti, ja te vielä puolustatte näiden sukunimivaltaa. YHä useampi tulee ajamaan lopulta miehen sukunimenjatkamisen kieltämistä lailla, koska te käytätte vapauttanne syrjintään ja vihaan. Jos ei osaa käyttää vapautta, sitä tuleekin rajoittaa. Tätähän te kerjäätte "valinnoillanne".

En ikinä kasvattaisi poikaa. Nainen on enemmän lapsen kanssa, silti naiset kestää kaikkia sukupuolia. Huh miten ITSEKÄS LEHMÄ voi mies olla.

Miehet ei valitse teidän sukunimiä tai syrji omaa sukupuoltaan, he ajavat vain omaa etua ;)

Vierailija
153/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihenä voin todeta että ei muuten halua

Vierailija
154/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jossain määrin olen samaa mieltä ap:n kanssa. Meillä on kolme tyttöä ja pienenä ei varmastikaan ollut mitään eroa oliko tyttöjä vai poikia. Mutta nyt kun tytöt ovat teinejä, huomaan mieheni jääneen vähän yksin, ei paljon löydy kavereita remppahommiin tai autoa rassailemaan. Itse taas saan helposti lapsista seuraa vaikka marjametsään tai mattopyykille. Toki yhdessä tekemistäkin on, urheilupuolella varsinkin.

Kertaakaan hän ei ole mitään negatiivista sanonut. Ja uskon myös että varsinaisesti hän ei ole pettynyt. Eikä se poika kuitenkaan takaa sitä että yhteistä tekemistä olisi löytynyt. Hänen veljellään on poika, mutta eipä hänkään tunnu isänsä seurassa viihtyvän.

Vierailija
155/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton kirjoitti:

No eikö tuo lienen päivän selvää, että miehet haluavat vähitään pikalapsen, tyttölapsi ei ole niin tärkeä. Minua ainakin säälittää kaikki ne isät, joilla on kaksi lasta ja molemmat ovat tyttöjä. Tulee mieleen heti, että miesparka: yritti hankkia poikalasta ensimmäisen tyttölapsen jälkeen, mutta ei onnistunut. Sitten vaimi laittoi stopin, eikä halunnut lisää lapsia. Mielipiteeni varmaan ärsyttää, mutta en voi asialle mitään. Itse en tosin halua lapsia, en poikaa enkä tyttöä. En pysty kuviittelemeen itseäni isäksi. Olisin varmaan tosi huono isä. En jaksaisis lapsirumbaa millään. Ei omaa aikaa ja aikataulua koskaan. Mutta jos joku haluaa, se on tietysti hänen oma asiansa. 

Varmaan joillain noinkin.

En tiedä mikä on oman isäni ajatus asiasta, mutta fakta on, että minä olen tehnyt hänet aina ylpeäksi kun taas veljestäni tuli huumeita käyttävä pummi joka on ollut monta kertaa psykoosissa, ei tule isäni kanssa toimeen ja on ollut lähinnä häpeäksi ja pettymys hänelle.

Päihdeongelmaiset, rikolliset, syrjäytyneet ym. ovatkin pääsääntöisesti miehiä, eli jonkun poikia.

En tiedä kuinka hieno juttu miehelle oli saada sellainen poika.

Oletko koskaan ajatellut, miksi näin kävi?

Vielä jokin aika sitten oli sellainen oletus, että äiti oli aina se syypää, kun lapsella meni huonosti.  Jostain syystä se äitisuhde kaivettiin aina esiin ja kenelläkäs se nyt täysin puhtoinen ja virheetön olisi.  Äitiin kuitenkin aina johdettiin kaikki.

Nyt on onneksi alettu tajuta jo se, että isällä on suuri vaikutus lapsiin, saattaapa olla jopa suurempi kuin äidillä.  Se, miten isä kohtelee äitiä ja perhettään yleensä ja miten hän suhtautuu rooliinsa perheen isänä, on tärkeä tarkastelun kohde.  On isiä, jotka ovat jääneet täysin lapsilleen vieraiksi, tai eivät ole osanneet ottaa isän rooliaan vakavasti.  Isän antama esimerkki ja vaikutus on erilainen tytön ja pojan kohdalla.  Tyttöön ei kohdistu yhtä suuria ja ankaria vaatimuksia kuin poikaan.  Melkein voisin sanoa, että koko suurten ikäluokkien poikapopulaatio on kokenut nahoissaan tämän.  Sodankäyneet miehet on vaatineet pojiltaan sellaisia asioita, joita nämä ei ole kyenneet täyttämään.  Kun isä on ollut pyssy kädessä taistellut sotajermu, ei poika ole ikinä pystynyt nousemaan isän arvomaailman tasolle.  Heidät on leimattu vätyksiksi ja mitättömyyksiksi.  Tytöt ovat aina päässeet siinä mielessä helpommalla.  

Tämä sama isien vaatimus pojille on olemassa tänäkin päivänä.  Miksi juuri pojista tulee helpommin luureseita ja rikollisia, kuin tytöistä?   Tämänhän itsekin toit esille.  Entä jos syynä onkin isän poissaolo poikaan nähden?  Miksi isät ei ota terveesti vastuuta poikiensa elämästä?   

Tytärtä sitten kehutaan, kun tämä ei ole joutunut samoissa paineissa olemaankaan.  En väitä, että sinun perheessäsi näin olisi, mutta joissakin perheissä se kyllä näkyy selvästi.

Vierailija
156/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isäni ainut lapsi ja tyttö. Luin joskus isälleni jostain lehdestä, että todellisuudessa kaikki miehet haluavat pojan. Isä sanoi ettei se ole totta, sillä hän ei halua, eikä pidä yleistää.

Vierailija
157/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isällä on 3 tytärtä, ei poikaa, ja ainakin on osannut täydellisesti salata pettymyksensä, jos sellaista on ollut.

Muistan lukeneeni, että tutkitusti useimmat ihmiset (niistä jotka haluavat useampia lapsia) toivovat molempia sukupuolia.

Höpö höpö. Minulla on kaksi teinitytärtä enkä paremmasta tiedä tai halua. Totta kai olisin samaa mieltä jos minulla olisi kaksi poikaa tai tyttä ja poika. Aina vaan parasta elämää ihan joka päivä

Vierailija
158/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman puolisoni kanssa lasta yritämme ja hänellä toiveena nimenomaan tyttö, vaikka tietysti kumpainenkin tervetulleita.

Vierailija
159/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain määrin olen samaa mieltä ap:n kanssa. Meillä on kolme tyttöä ja pienenä ei varmastikaan ollut mitään eroa oliko tyttöjä vai poikia. Mutta nyt kun tytöt ovat teinejä, huomaan mieheni jääneen vähän yksin, ei paljon löydy kavereita remppahommiin tai autoa rassailemaan. Itse taas saan helposti lapsista seuraa vaikka marjametsään tai mattopyykille. Toki yhdessä tekemistäkin on, urheilupuolella varsinkin.

Kertaakaan hän ei ole mitään negatiivista sanonut. Ja uskon myös että varsinaisesti hän ei ole pettynyt. Eikä se poika kuitenkaan takaa sitä että yhteistä tekemistä olisi löytynyt. Hänen veljellään on poika, mutta eipä hänkään tunnu isänsä seurassa viihtyvän.

Olen isänä tyttärieni urheiluharrastuksessa aika lailla kiinni ja teinitytöt taas käyvät kanssani mieluusti mökillä kalassa. Ja pienet mökkiremontit sujuvat kun tytöt jeesaavat minkä osaavat. Omituisia teinityttöjä?

Vierailija
160/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusperhe. Miehellä kolme tytärtä. Mies autotallissa harrastuksensa parissa nyt iskäviikollaankin, neljäs tunti jo menossa. Tyttöjen kanssa puuhailen täällä keittiöjuttuja.Vuosi on 2019. En jaksa sanoa mitään enää. Itse tykkään keittiöhommista, saan ne sujumaan hyvin ja halvalla. Töissäkin saan hommat sujumaan, tienaan hyvin. Lasten kasvatus jonkun sukupuolettoman mallin mukaan ei kiinnosta minua, tyttöjä taas ei autotalli kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän