Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöperheen äitinä voin rehellisesti myöntää että jokainen mies haluaa saada oman pojan

Vierailija
08.09.2019 |

Omasta miehestänikin huomaa kuinka haikeana katselee kun veljensä touhuaa poikiensa kanssa. Tyttöperheen isä on aina hiukan ulkopuolinen, ei ole samanlaista yhteyttä lapsiin kuin poikien isällä. Toki tyttöjen kanssa voi tehdä samanlaisia asioita kuin poikien kanssa (metsästää, korjata autoa, leikkiä autoleikkejä yms.) mutta suurin osa tytöistä EI ole kiinnostunut tällaisesta vaan mieluummin leikkivät prinsessaleikkejä jne.

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaperheen äitinä voin rehellisesti myöntää, että jokaikinen NAINEN haluaa saada oman tytön!!

Ei ole yhteistä tekemistä, on ulkopuolinen yms. Mahoton tilanne, eikö vaan??!! ;)

Vierailija
162/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaperheen äitinä voin rehellisesti myöntää, että jokaikinen NAINEN haluaa saada oman tytön!!

Ei ole yhteistä tekemistä, on ulkopuolinen yms. Mahoton tilanne, eikö vaan??!! ;)

En tiedä miksei tästä revitä pelihousuja, että moni nainen haluaa tytön (mikä ei tarkoita, etteikö rakastaisi myös poikia), mutta siitä revitään, että moni mies haluaa pojan (mikä ei tarkoita, etteikö rakastaisi myös tyttöjä)?

Saattaa kai joku monen pojan äitikin katsoa haikeasti tyttöperheen juttuja eikä se tarkoita, että hänen poikansa olisivat joku pettymys ja elämä kurjaa.

Äitini kertoi joskus olleensa yhtäaikaa synnyttämässä naisen kanssa, jolle syntyi viides poika ja nainen oli puuskahtanut, että ”enää ei yritetä tyttöä”.

Perheessä oli siis ilmeisesti tehty viisi lasta sen vuoksi, että oli yritetty saada myös tyttö, mutta luovuttivat viidennen pojan kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kyllä mulla (entisellä tytöllä, nykyisellä naisella) oli sellainen iskä, jonka kanssa kalastaa, nikkaroida, liikkua luonnossa, tehdä arjen askareita ja muuta. Ihan paras iskä!

Vierailija
164/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs yleistetä.

Ei niin, sen takia siinä luki "suurin osa"

Vierailija
165/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiaika lähetti terveisiä, haluaa kuulemma pitää mielipiteensä omanaan.

Höpö höpö, totuushan se on, ja aina yhtä vaikea myöntää.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö ja tunnistan kyllä tilanteet. Jos perheeseen syntyy toinen tyttö, isän naama venähtää. Ei se tarkoita, ettei lapsi ole rakas, mutta pienoinen pettymys se on.

Kolmas perättäinen tyttö vaatii jo pokan pistelyä, moni mies sanoo suoraan, että taas tyttö.

No mikset suosittele sitä adoptiota, pöljä?

Miten niin pöljä?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä adoptioon kuuluu.  KUKAAN ei saa adoptiolasta sillä perusteella, että tahtoo jomman kumman sukupuolisen lapsen.  Kyllä siinä aika lailla muut perusteet pitää olla ja edellytykset adoptiovanhemmille myös, ja niitä ei ihan joka iikka täytä.   Adoptiota ei niin vain SUOSITELLA kenellekään vanhemmille, jotka pystyy saamaan lapsen ihan omatekoisestikin.  Pöljä on se, joka tuommoista edes ehdottaisi.  Eikä edes adoptiolapsen sukupuolta voi itse määritellä.

Olet näköjään sekä pöljä että lukutaidoton. Jos sinne sun vastaanotolle tuli lapsensa sukupuoleen pettyneet murheenmurtamat vanhemmat, joista iskä oli naama kot kan v ^ tulla, niin miksi et tomppeli ehdottanut heille adoptiota. Eli he olisivat antaneet pienen tyttärensä perheeseen, joka olisi ollut lasta vailla. Ymmärrätkö nyt, vai miten monesti pitää vielä selittää???

Vierailija
166/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halusi nimenomaan tytön ja sai kaksi. Ei ole kysellyt pojan perään. Eivät kaikki miehet halua poikaa. Mun mies on tyytyväinen siihen että saa olla perheen ainoa mies. Kun tytöt olivat pieniä niin iskä leikki mukana nukeilla ja oli ihan yhtä lailla muutenkin menossa mukana. Nyt tytöt ovat teinejä ja iskä on aina kaikkein tärkein vaikkei mistään mitään tajua:)

Vierailija
167/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ja valheellinen aloitus. Miehet ovat hyviä isiä tytöille ja pojille.

Vierailija
168/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Mun mies toivoo tyttövauvaa enemmän, ja meillä on nyt vain tyttöjä. Itse toivoisin poikaa jos saisi valita, mutta käytännössä haluan sen kumpi tuleekaan. Mun miehellä on joku soft spot nimenomaan pikku tyttöjä (muitakin kuin omiamme) kohtaan. :) uskon että tällaisia miehiä on monia muitakin.

No toisaalta itsehän olin isälleni aluksi pettymys, kun olin perheen toinen lapsi ja tyttö kuten isosiskoni. Sittemmin isäni sydän kyllä suli. :)

Vierailija
169/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on kaksi tytärtä edellisestä liitosta. Hän toivoi yhteisestä lapsestamme poikaa ja oman pojan myös sai.

Vierailija
170/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kai mun nyt pitää repiä toi lapsiraukka isänsä luota kalastamasta, luistelemasta ja pyöränkorjauksista, että pääsee enemmän leikkimään prinsessaleikkejä. Mitkä muuten nekin sujuu isältä erinomaisesti. Minä äitinä olen se, joka leikkii enemmän fyysisiä leikkejä, rakentelen palikoista juttuja ja keskityn enemmän älypeleihin. Nukkeja ja pehmoja on, mutta isä on niissä leikeissä, tätä soturikuningatarta ei kiinnosta.

Vierailija
171/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöperheessä menee rahat kuukautissiteisiin, liian pieniin kenkiin, meikkeihin, pillereihin ja kylpyhuone aina varattu.

Ja se kauneus- jokaisella mielipiteensä :))

Mihin pillereihin?!? Ja miksi pitää ostaa liian pienet kengät? En ymmärrä.

Vierailija
172/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli aiemmin neljä tyttöä. Ja vihdoin mun kanssa poika. Oli ja on omasta pojasta ikionnellinen, tärkeintä maailmassa. Niin se vaan on.

Vierailija
173/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä otsikon asia totta on, voinen kätilönä vahvistaa. Muttei se tietenkään tarkoita sitä, etteikö niitä tyttöjä rakastettaisi yhtä paljon kuin poikia.

Ymmärrän hyvin, että jos vaikka 2 tyttöä, molemmat toivovat poikaa ja päinvastoin.

Mutta usein kyllä näyttää siltä, että eka sais miehen mielestä olla poika. En tiedä, onko tämä sisäänrakennettu ominaisuus vai mikä. Ja nykyäänhän melkein kaikki tietää, kumpi sieltä tulee. mutta niin ei ollut joskus kauan sitten. Jolloin kyllä tyttölapsi saattoi olla isille pettymys.

Ja ehkä vielä enemmän muiden kulttuurien isille kuin täyssuomalaisille.

Vierailija
174/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli aiemmin neljä tyttöä. Ja vihdoin mun kanssa poika. Oli ja on omasta pojasta ikionnellinen, tärkeintä maailmassa. Niin se vaan on.

Varmaan mukava niille tytöille kun noin räikeästi suositte poikaa....kiva juttu

Vierailija
175/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli lähinnä helpottunut kun sai tietää, että toinenkin lapsi on tyttö. Kolmatta lasta meille ei tule. Hän ei esimerkiksi ollut innoissaan mistään mopojonne-jutuista, joita poika olisi ehkä tuonut tullessaan. Mainittakoon, että mies harrastaa itse autoja. En tiedä mistä tuo nihkeys poikalapseen kumpuaa. Ehkä omista lapsuuden kokemuksista.

Vierailija
176/185 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni oli lähinnä helpottunut kun sai tietää, että toinenkin lapsi on tyttö. Kolmatta lasta meille ei tule. Hän ei esimerkiksi ollut innoissaan mistään mopojonne-jutuista, joita poika olisi ehkä tuonut tullessaan. Mainittakoon, että mies harrastaa itse autoja. En tiedä mistä tuo nihkeys poikalapseen kumpuaa. Ehkä omista lapsuuden kokemuksista.

Ajattelee pääsevänsä helpommalla, kun tytöt pyörii sinun jaloissasi.

Vierailija
177/185 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiaika lähetti terveisiä, haluaa kuulemma pitää mielipiteensä omanaan.

Höpö höpö, totuushan se on, ja aina yhtä vaikea myöntää.

Olen eläkkeelle jäänyt kätilö ja tunnistan kyllä tilanteet. Jos perheeseen syntyy toinen tyttö, isän naama venähtää. Ei se tarkoita, ettei lapsi ole rakas, mutta pienoinen pettymys se on.

Kolmas perättäinen tyttö vaatii jo pokan pistelyä, moni mies sanoo suoraan, että taas tyttö.

No mikset suosittele sitä adoptiota, pöljä?

Miten niin pöljä?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä adoptioon kuuluu.  KUKAAN ei saa adoptiolasta sillä perusteella, että tahtoo jomman kumman sukupuolisen lapsen.  Kyllä siinä aika lailla muut perusteet pitää olla ja edellytykset adoptiovanhemmille myös, ja niitä ei ihan joka iikka täytä.   Adoptiota ei niin vain SUOSITELLA kenellekään vanhemmille, jotka pystyy saamaan lapsen ihan omatekoisestikin.  Pöljä on se, joka tuommoista edes ehdottaisi.  Eikä edes adoptiolapsen sukupuolta voi itse määritellä.

Olet näköjään sekä pöljä että lukutaidoton. Jos sinne sun vastaanotolle tuli lapsensa sukupuoleen pettyneet murheenmurtamat vanhemmat, joista iskä oli naama kot kan v ^ tulla, niin miksi et tomppeli ehdottanut heille adoptiota. Eli he olisivat antaneet pienen tyttärensä perheeseen, joka olisi ollut lasta vailla. Ymmärrätkö nyt, vai miten monesti pitää vielä selittää???

Ai että kätilön pitäisi SUOSITELLA pariskuntaa antamaan lapsensa adoptioon!!!!  Siksi, kun se ei ole toisen vanhemman mielestä toivottua sukupuolta!

KUKAAN  ei ole oikeutettu suosittelemaan sellaista, varsinkin jollekin ammattilaiselle voisi tulla kiirus lähtö työpaikaltaan.  

Näiden kätilöiden ja yleensä terveydenhoitajien tehtävä on tukea perheitä ja vanhemmuutta.  Adoptiota "suositellaan" ainoastaan niissä tapauksissa, joissa vanhemmat on päivänselvästi kyvyttömiä huolehtimaan lapsesta.  Ja silloinkaan ei puhuta adoptiosta, vaan sijaiskodeista ja pyritään kaikin tavoin tukemaan sitä, että vanhempien ja lapsen yhteys toisiinsa säilyisi.  Adoptioon antaminen on niin raskas päätös, että sitä ei todellakaan noin vain "suositella" kenellekään. 

Vierailija
178/185 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 2 poikaa enkä ole halunnut erityisesti tyttöä.

Pojat yli kolmikymppisiä ja useimmin soittelevat minulle kuin isälleen.

Yleistykset ei päde kaikkeen.

Vierailija
179/185 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se monia vanhempia ärsyttää saada tyttö lapsi koska pojat tuo vaurautta ja rikkautta kun taas tytöistä ei oikeastaan ole muuhun kuin tekemään uusia lapsia.

Etenkin isille tyttölapset on kova paikka koska isät haluaisi pojan kenen kanssa voisi tehdä yhdessä kaikkea kivaa kuten kalastaa tai vaikka remontoida joitakin tavaroita/asioita.

Pojat siis tuovat rikkautta ja menestystä suvulle ja tytöt voivat tuoda myös kyseisiä asioita jos ne löytävät menestyvän miehen tulevaisuudessa.

Toki osa pojista epäonnistuu elämässä ja ne jöö ns. yhtä onnettomiksi ihmisiksi kuin tytöt/naiset.

Tv: isä 27v

Vierailija
180/185 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministiykkönen kirjoitti:

Ei ole totta. Omalla isälläni on kaksi tytärtä, joista olen toinen, eikä ikinä milloinkaan olisi poikaa tarvinnut saati toivonut saatuaan kaksi tervettä tyttöä. Näin totesi itse, kun joskus kysyin olisiko toivonut poikaa. Isäni oli aivan hämmästynyt, että edes kysyin, hänellä ei ollut tullut ikinä mieleen. Kaverin miehellä on kolme tytärtä, hän sanoi myös joskus, että kyllä ärsyttävää, kun ihmiset kyselevät oliko pettymys kun tuli taas tyttö. Ei ottaisi poikaa hänkään, hänellä on kolme kaunista tytärtä. Oman miehesi kohdalla voi noin toki olla, mutta ei varmasti kaikkien.

Jos ne kaverin miehen tyttäret eivät olisi kauniita, niin kelpaisiko tälle isälle silloin poikakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän