Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Dhagjktw kirjoitti:
Siis täh, onko oikeesti näin vähän keskustelua selviytyjistä? Katsooko kukaan ruutu+ - tahtiin vai onko sille ehkä oma keskustelu? Tulin spekuloimaan, mutta täällä ollaankin viikko jäljessä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3559032/selviytyjat-suomi-ruutu-officia…
Tuossa on ruutu+ keskustelu, mut todella kuollut sekin on. Minä kyllä mielellään luen spekulaatioita, jos joku niitä kirjottaa. Ja itekki koitan spekuloida.
Ketään ei näköjää kiinosta spekuloida selviytyjiä ku on BB:t ja Love Islandit...
Tänään taas olis selviytyjät-päivä!
Onko täällä enää keskustelijoita ollenkaan?
Olipa jännittävä loppu tän päivän jaksossa!
Anu pärjäsi uskomattoman hyvin jääpaloissa. Mielestäni tässä vaiheessa nuo kaikki pelaajat ovat aika mainioita. Tämän päiväinen jakso oli hyvä. Tsemppiä kaikille.
Janne oli niin varma ettei tipu. Tuli kyllä tukalat oltavat kun selvisi että toinen heimo äänestää.
Ja sitten ei tippunutkaan lopullisesti. Mitenköhän hänellä on mahdollisuus palata kisaan.
Sara kertoi tottuvansa siihen, että porukka omassa heimossa vähenee. Antaakohan kisoissa sitten kaikkensa vai himmaileeko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kahdeksan uskotte/toivotte pääsevän yhdistettyyn heimoon?
Mun veikkaus vois olla jotain, Kasperi, Nora, Taina, Markus, Kai, Viivi, Petra ja Juhani.
Mun veikkaukset tällasissa menee kyllä aina pieleen 😅
Luulen et Sara ja Petra tulee olemaan samassa.
Kuwago selvästi nautti voitostaan. Kai ja Viivi ainakin melkein kuolasi vadille.
Janne ja Noora ovat raskaita valittajia ja kiroilijoita... Ei heitä jaksa kattoo.
Pitkästyttävä kausi. En oikein edes tajua, missä vika, mutta kiinnostus herpaantuu koko ajan.
Seurasin 1. kautta aktiivisesti. Tykkäsin todella paljon Helmenkalastajasta ja Sahamiehestä.
2. kautta tuli jo seurattua vähemmän kun ei löytynyt omaa suosikkia.
3. kaudella taas sama juttu. Ei vaan löydy omaa suosikkia millään.
Karkoitussaari kiinnostaa.. Tosin harvinaisen epäselvä on vieläkin vaikka ruutu+ tahtiin katsonkin. Ideoita, ajatuksia mitä Jannelle tapahtuu?
Isot persoonat kiinnostaa.. En tiedä pelastaako Kasperi tämän kauden :D
Petrasta, Viivistä ja Kaista tykkään myös.
Inga ärsyttää, mutta Noora vielä paljon enemmän!
Kasperi on ihan mahtava hahmo!
Varmasti loppukahinoissa mukana.
Hauska muuten ku tuntuu et Kasperi ja Kai on aina vastakkain tehtävissä :D eikö ne ollutkin jotku liittolaiset?
ois kyllä hyvä kun myös toisesta joukkueesta yks äänestettäis samalla periaatteella karkoitussaarelle yksi kilpailija ja näistä toinen pääsis lopussa suoraa finaalikolmikkoon
Vierailija kirjoitti:
Pitkästyttävä kausi. En oikein edes tajua, missä vika, mutta kiinnostus herpaantuu koko ajan.
Mielestäni tämä on paras kausi yllättävine käänteineen.
Tää karkotussaari on kyllä ihan mielenkiintoinen käänne, vaikka en yhtään osaa ajatella että mitä se loppumissaan tarkoittaa. Pääsiskö sieltä automaattisesti jossain välissä peliin mukaan, esim. yhdistymisessä?
Mää tykkään myös tästä kaudesta! Erilaisia persoonia, eikä kukaan ole liian ärsyttävä :D
Mun suosikkeja on Kai ja Viivi, koska mielestäni ovat onnistuneet pelaamaan hyvin tätä peliä ainakin toistaiseksi, ja ovat mukavan oloisia persoonia. Ja Kai on nyt muutenki aika ihana... :D
Lisäksi pelin kannalta mielenkiintoisia ovat Kasperi ja myös Sara.
Myös Nora, Anu ja Janne ovat pelin kannalta ihan mielenkiintoisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Tää karkotussaari on kyllä ihan mielenkiintoinen käänne, vaikka en yhtään osaa ajatella että mitä se loppumissaan tarkoittaa. Pääsiskö sieltä automaattisesti jossain välissä peliin mukaan, esim. yhdistymisessä?
Mää tykkään myös tästä kaudesta! Erilaisia persoonia, eikä kukaan ole liian ärsyttävä :D
Mun suosikkeja on Kai ja Viivi, koska mielestäni ovat onnistuneet pelaamaan hyvin tätä peliä ainakin toistaiseksi, ja ovat mukavan oloisia persoonia. Ja Kai on nyt muutenki aika ihana... :D
Lisäksi pelin kannalta mielenkiintoisia ovat Kasperi ja myös Sara.
Myös Nora, Anu ja Janne ovat pelin kannalta ihan mielenkiintoisia tyyppejä.
Minäkin pidän tästä kaudesta ja olen aika samaa mieltä näistä pelaajista. Sara on yllättänyt ja myös Anu. Anuhan oli piinassa ja auttoi silti Kaita palapelissä. Hyvä ja jotenkin sellaista hyvää energiaa sisältävä kausi.
Siis täh, onko oikeesti näin vähän keskustelua selviytyjistä? Katsooko kukaan ruutu+ - tahtiin vai onko sille ehkä oma keskustelu? Tulin spekuloimaan, mutta täällä ollaankin viikko jäljessä.