Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi Ruutu+ OFFICIAL

Vierailija
23.09.2019 |

Tätä toivottiin toisessa ketjussa, joten perustin nyt ketjun meille, jotka seuraamme Selviytyjiä Ruudusta jakson edellä.

Mitä mieltä olette Kimmon pudotuksesta? Itse en yllättynyt yhtää, heikoimmat lähtee ensin ja olihan Kimmon esitys pudotuskilpailussa tosi huono. Hyvä ettei henki loppunut. Kai joutui raahaamaan häntä perässään.

Kommentit (385)

Vierailija
21/385 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että Viivi on ollut Miss Helsinki kisoissa ja valittu kisan parhaaksi kropaksi. Wau

Vierailija
22/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muut kattoo jaksoa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtihän se Janne, niinku arvelinki..

Aika hauska tuo palkintokisan voittoosikinko:D

Vierailija
24/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paitsi tuleeko sit takas kerta joutu vaan karkoitussaarelle? Mielenkiintoista nähdä miten käy

Vierailija
25/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen🙈

Vierailija
26/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette pitääkö tuo Kai Viivi Nora ja Kasperi liitto? Tuntuu, että Kasperi ja Nora ihan hypännyt kelkasta toiseen

Vierailija
27/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ku noi Carabaon tavikset tuolla alkaa heti epäileen et onko toisen heimon tavikset kääntänyt selkänsä(tai lähinnä Kai ja Viivi), kun äänestivät Kimmon ulos ja nyt ei kuulema katso silmiin niinku ennen :D Eikai noissa kilpailuissa muutenkaa paljo toisen heimon kans saa mitään silmäpelejä pelata tai muuten kommunikoida.

Ihan samalla laillahan ne itekki suunnittelee tavisten tiputtamista! Osa Noran ja osa Jannen.

Vierailija
28/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Nora alkaa epäilemään entisiä liittolaisia, ja nää vanhat liittolaiset on ihan kympillä vielä mukana tuossa alkuperäsessä suunnitelmassa. Siis Kai ja Viivi on edelleen sitä mieltä et Nora ja Kasperi ja he kaksi.

Vierailija
29/385 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtihän se Janne, niinku arvelinki..

Aika hauska tuo palkintokisan voittoosikinko:D

Mun mielestä Janne oli hyvä! En halua, että lähtee☹️

Vierailija
30/385 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasperi oli kyllä niin tyytyväinen et Janne tippua, ilme heimoneuvoston lopuksi oli kyllä näkemisen arvoinen.

Vierailija
31/385 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette pitääkö tuo Kai Viivi Nora ja Kasperi liitto? Tuntuu, että Kasperi ja Nora ihan hypännyt kelkasta toiseen

Mä uskon, et kaikesta huolimatta liitto pitää, vaikka nyt näyttää et varsinki Nora epäilee. Voihan toki syntyä uusiakin liittoja, mut tällähetkellä uskon et liittojen yhdistyessä(jos siis kaikki olisivat vielä mukana) nämä neljä puhaltaa yhteen hiileen.

Vierailija
32/385 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa aika erikoinen tuo heimoneuvosto ja siitä vielä karkotussaarelle o.O

Mitähän toi karkotussaari oikein meinaa? Sieltä on kuitenki mahdollisuus päästä takaisin. Voisko olla et nyt muutama tippuja menee aina tuonne, ja tyyliin ku heimot yhdistyy nii ne kilpailee keskenään siitä et kuka pääsee takaisin peliin mukaan.

Vierailija
33/385 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ku noi Carabaon tavikset tuolla alkaa heti epäileen et onko toisen heimon tavikset kääntänyt selkänsä(tai lähinnä Kai ja Viivi), kun äänestivät Kimmon ulos ja nyt ei kuulema katso silmiin niinku ennen :D Eikai noissa kilpailuissa muutenkaa paljo toisen heimon kans saa mitään silmäpelejä pelata tai muuten kommunikoida.

Ihan samalla laillahan ne itekki suunnittelee tavisten tiputtamista! Osa Noran ja osa Jannen.

Mun mielestä Nora ja Kasperi suhtautu muutenki vähä erikoisesti tuohon liittoasiaan tuossa Kimmon pudotuksessa yms.

Molemmat vouhkaa muille heimolaisille kuinka Viivi ja Kai sitä ja tätä ja ei voi luottaa enää. Siinähän nuo samalla tulivat paljastseeksi kaikille, että ovat liitossa heidän kanssaan(Tai ainakin olivat).

Eikö ois helpompi elää tuota peliä sen hetkisten heimolaisten kanssa. Kyllähän vanhat liitot voi pitää mielessä yhdistymiseen asti, jos vielä sen jälkee kaikki ovat pelissä mukana. Nyt tuntuu et Nora ja Kasperi on ihan takertuneita Viiviin ja Kaitsuun, eikä jotenki kykene näkemään peliä omassa heimossa.

Kun taas Kai ja Viivi tekevät omia kuvioita nykyisessä heimossa ja elävät sen hetkistä peliä, vaikka alkuperäinen liitto onkin kokoajan puheissa mukana.

Vierailija
34/385 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö Juhanilla löysäilyksi tuossa koskemattomuuskisassa?

Vähän vaikutti siltä tuo jään hakkaaminen että ei oikein nappaa

Vierailija
35/385 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin, että kuwago ois saanut antaa yhden yhteisen äänen carabaon äänien lisäksi. Aika jännä että saivat kokonaan päättää kuka lähtee. Mutta ihan mahtava tuo karkotettujen saari! Toivon että Janne tulis sieltä takaisin heimojen yhdistyttyä, on mun suosikki Viivin, Kain ja Kasperin lisäksi :D

Vierailija
36/385 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna taas saa jännittää. Lähtisi jo se Janne!

Jep, Janne sais kyllä lähtee munki mielestä!

Toisesta jengistä Sara...

Mä kuuntelin tossa Viivin ja Noran nuita podcasteja, ja aloin miettii et pääseeköhän molemmat heimojen yhdistymiseen asti, kun ovat niin hyvin ystävystyneet selviytyjissä.

Eihän ne ollu aluksi samassa heimossa kovin montaa päivää.

Nii sitä itekki mietin, toisaalta Nora taisi sanoa tuossa heimoneuvostossa että Viivi muistuttaa omia ystäviään kotona että ehkä heillä vaan klikkasi samantien?

Miten luulette että liittoumat jatkuu? Aika monta liittoa solmittu mutta mitkäköhän ne on jotka on aitoja ja ”oikeita”

Vierailija
37/385 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka olin kannoissani kun Janne tippu. Vähän ärsytti kun se pääseekin takasin.

Mitenhän tuossa käy? Tän päivän jaksosta voi tulla tosi mielenkiintoinen.

Vierailija
38/385 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna taas saa jännittää. Lähtisi jo se Janne!

Jep, Janne sais kyllä lähtee munki mielestä!

Toisesta jengistä Sara...

Mä kuuntelin tossa Viivin ja Noran nuita podcasteja, ja aloin miettii et pääseeköhän molemmat heimojen yhdistymiseen asti, kun ovat niin hyvin ystävystyneet selviytyjissä.

Eihän ne ollu aluksi samassa heimossa kovin montaa päivää.

Nii sitä itekki mietin, toisaalta Nora taisi sanoa tuossa heimoneuvostossa että Viivi muistuttaa omia ystäviään kotona että ehkä heillä vaan klikkasi samantien?

Miten luulette että liittoumat jatkuu? Aika monta liittoa solmittu mutta mitkäköhän ne on jotka on aitoja ja ”oikeita”

Liitot alkavat rakoilla mitä pidemmäksi kisaa mennään. Ei kannata luottaa kehenkään.

Vierailija
39/385 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tänään taas :)

Mä en kyllä jotenki innostui tuosta karkotussaaresta, menee ehkä omaan makuun liian monimutkaiseksi. Saas nähdä kuka tänään lähtee, ja meneekö lähtijä tuonne saarelle Jannen kanssa.

Vierailija
40/385 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et Anu tuo jotenki negatiivista energiaa heimoon... Kokoajan korostaa sitä kuinka varmasti muut haluaa äänestää häntä ulos ja kuinka muut pitää häntä varmasti ärsyttävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi