Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
401/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska: Selviytyjät-Viivi avoimena, rakastan miehiä ja naisia

Eiköhän nuo naisjääkiekkoilijat oo 90% lepakoita.

Vierailija
402/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo ja bi on iha eri asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki käy vähä sääliksi Kimmo ku ei kai se yhtään tuon paremmin ois jaksanu juosta...

Vierailija
404/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapannaama oli heti ensimmäisenä arvostelemassa muita vaikka oli itsekin turvallaan kurassa!

Vierailija
405/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä Kimmon ainakin lähteä, vaikka symppis olikin. Jos alkaa itsestäkin tuntua että parempi olla jossain muualla, tää oli hyvä päätös heimolta 👍

Vierailija
406/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tuo Juuson tapa lukea ääniä;""luetaan seuraava ääni". En ole vielä nähny kenen kans se niitä ääniä lukee :-D.

Vierailija
407/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjä kirjoitti:

Ärsyttävää tuo Juuson tapa lukea ääniä;""luetaan seuraava ääni". En ole vielä nähny kenen kans se niitä ääniä lukee :-D.

Ja "lähden nyt laskemaan äänet" :'D

Vierailija
408/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki käy vähä sääliksi Kimmo ku ei kai se yhtään tuon paremmin ois jaksanu juosta...

Joo ihan loppu oli tuossa kisassa, Kai raahas lähinnä perässä

Vierailija
409/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän Juuso paljasti koko heimolle Petran selvinneen häätöäänestyksestä Artun luovutuksen ansiosta?

Vierailija
410/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän Juuso paljasti koko heimolle Petran selvinneen häätöäänestyksestä Artun luovutuksen ansiosta?

Ehkä sillä ei ole niin väliä tässä vaiheessa?

Ja koko heimohan tuosta tiesi jo valmiiksi.

Mut eikö tuosta mustasta äänestä muka noi uudet heimolaiset tienny? Muistelen et Petra kertoi siitäkin muille, mut ehkä muistan sit väärin...

Vierailija
411/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet olisitte halunnu nähä tippuvan Kimmon sijaan?

Vierailija
412/1177 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet olisitte halunnu nähä tippuvan Kimmon sijaan?

Sara

Vierailija
413/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen vähän keskustelua :/

Mä oon samaa mieltä, et ihan hyvä et Kimmo pääsi pois tuolta. Extrassa Kai sanoi äänestystilanteessa jotain et äijän siunauksellaki, tämä päätös tuntuu pahalta.

Tiesikö siis jopa Kimmo itse, että hänet pudotetaan? Olikohan siitä ollut keskustelua...

Muutenki jännä nähdä miten Kuwagossa tilanne etenee, kun nämä liitot pysyvät salassa vielä. Tai lähinnä se, että Petra pelaakin tavisten puolelle.

Vierailija
414/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu kyllä niin kuollut tää keskustelu, että ei itsekään ole tullut kommentoitua jaksojen aikana kun ei ole ketjua ollut näkyvillä :D

En tiedä herättääkö muutenki tää kausi vähemmän keskustelua, kun on ns. taviskausi. Omasta mielestä kyllä tämä on oikestaan mielenkiintoisempi, kuin ne aikaisemmat julkkiskaudet.

Mun suosikiksi on noussut Kai. Sen lisäksi että on ihan luvattoman hyvännäköinen🙄, vaikuttaa muutenki hyvältä tyypiltä ja vahvalta kilpailijalta. On selvästikin pidetty tyyppi heimossa, ja tuo hyvää energiaa heimoon. Ja ennen kaikkea tsemppaa muita kisoissa. Todellista selviytyjäainesta 😊

Tällä kaudella kukaan ei ole onnistunut ärsyttämään minua juuri lainkaan, ne potentiaalisimmatkin ärsyttäjät eivät edes ole mitenkään inhottavia tai kamalia :D

Vierailija
415/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollu kyllä niin kuollut tää keskustelu, että ei itsekään ole tullut kommentoitua jaksojen aikana kun ei ole ketjua ollut näkyvillä :D

En tiedä herättääkö muutenki tää kausi vähemmän keskustelua, kun on ns. taviskausi. Omasta mielestä kyllä tämä on oikestaan mielenkiintoisempi, kuin ne aikaisemmat julkkiskaudet.

Mun suosikiksi on noussut Kai. Sen lisäksi että on ihan luvattoman hyvännäköinen🙄, vaikuttaa muutenki hyvältä tyypiltä ja vahvalta kilpailijalta. On selvästikin pidetty tyyppi heimossa, ja tuo hyvää energiaa heimoon. Ja ennen kaikkea tsemppaa muita kisoissa. Todellista selviytyjäainesta 😊

Tällä kaudella kukaan ei ole onnistunut ärsyttämään minua juuri lainkaan, ne potentiaalisimmatkin ärsyttäjät eivät edes ole mitenkään inhottavia tai kamalia :D

Keskustelua vähentää varmasti tuo BB sunnuntailähetyksen sattuminen samalle illalle. Paras kausihan tämä on ylivoimaisesti.

Vierailija
416/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo bb:tä?? Tai vastaavaa roskaa. Kertoo paljon ihmisestä. Kun.ensimmäinen bb tuli suomessa, kukaan ei ääneen kehdannut kertoa seuraavansa, nykyään siitä on tehty peruskauraa, surullista. Selviytyjät on PELI ja ainoa mitä seuraan. Kuinka typerää on puhua ihmisten ulkonäöstä. Menkää peilin eteen.

Nyt täytyy sanoa että kannattaa katsoa. Koko peli kääntyy ylösalaisin ja tulee saamaan lisää katsojia! Huh. Kerrankin suomessa repäistään! Sen enempää spoilaamatta.

Vierailija
417/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että tämä alusta toimii surkeasti. Joutuu kännyllä näppäämään kymmenen kertaa että saa tykkäyksen näkyviin!

Vierailija
418/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua vähentää varmasti tuo BB sunnuntailähetyksen sattuminen samalle illalle. Paras kausihan tämä on ylivoimaisesti.

No joo totta varmaan tuo, itse en BBtä seuraa, niin en ollenkaan hoksannut tuota.

Nykyään tulee Niiiiin paljon näitä erilaisia tosi-tv -formaatteja, että väkisin osa jää vähemmälle huomiolle, jopa täällä av lla.

Onkohan tän kauden katsojaluvut muuten minkälaisia verrattuna aikaisempiin kausiin?

Vierailija
419/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kahdeksan uskotte/toivotte pääsevän yhdistettyyn heimoon?

Vierailija
420/1177 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kahdeksan uskotte/toivotte pääsevän yhdistettyyn heimoon?

Mun veikkaus vois olla jotain, Kasperi, Nora, Taina, Markus, Kai, Viivi, Petra ja Juhani.

Mun veikkaukset tällasissa menee kyllä aina pieleen 😅

Ketju on lukittu.