Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oma lapsi kaikkien mielestä kaunis vai tunnustaako joku, että oma lapsi on ruma?

Vierailija
30.05.2006 |

Jotkut hokevat mantranomaisesti, että kaikki lapset ovat suloisia. Itse olen eri mieltä ja itseasissa omasta mielestäni rumia lapsia on aika paljonkin.

Omat lapseni ovat tietysti maailman suloisimpia :)

Mielipiteitä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse tietysti rakastaisin lastani vaikka hän olisi rupikonna. En ole itsekään kovin hyvän näköinen ja nuorena oli vaikeaa. Toivoisin ettei lapseni joutuisi kokemaan olevansa muita huonompi. Onneksi hän on sentään poika.

Vierailija
2/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meidän lapsi on kaunis. Eikä kauneus ole vain äidin silmässä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki lapset on suloisia, kuka voisi edes sanoa edes vauva on ruma? Kuka luokittelee ruman?

Kauneus on katsojan silmässä mutta niin on rumuuskin, ja voisin kyllä hiukan pitää sellaista äitiä kehittymättömänä joka jo lapsia asettaa ulkonäön perusteella eri luokkiin.

Kyllä nämä jutut tulee sitten aikanaan koulussa, kiitos niiden vanhempin jotka lapselleen opettavat toisen arvostelun.

Vierailija
4/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole vielä rumaa ihmistä nähnyt. Ihan oikeasti. Minusta toista ihmistä ei voi sanoa rumaksi. Toiset toki on erityisen kauniita..

Vierailija
5/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tajuan myös, ettei ulkonäkö merkkaa juur mittää.

Vierailija
6/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mua suuresti ärsyttää kun kaikki kehuu tuota mein tyttövauvaa kun se on niin söpö ja niin kaunis ja...

Kun mun mielestä se on ihan tavallisen vauvan näköinen, mulle tulee hirveen vaivaantunut olo tollasesta.

Vierailija
7/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös monesti miettinyt, onko muiden mielestä myös heidän lapset maailman kauniimpia, vaikka objektiivisesti arvioiden näin ei olisikaan.

Vierailija
8/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin tytär oli vauvasta asti todella kaunis, ja on vieläkin nätti tietenkin, mutta sillon lapsena ihan tuntemattomatkin saatto huomauttaa että todella kaunis lapsi. no, sitten syntyi toinen tytär... =) naapurin viiskymppinen äiree oli toiselle naapurin äireelle sanonu että " käy sääliksi tuota jaanaa kun saikin nyt noin ruman lapsen" no nyt tämä toinen tytär on varsinainen kaunotar hänkin, vielä enemmän missityyppiä kuin esikoinen, mutta silloin vauvana, vastasyntyneenä oli vain niin pullukka, että silmätkin oli viiruna kun oli niin isot posket. meidän mielestä toki kaikki tytöt (nyt neljä) olleet aina kaikkein kauneimpia vauvoja.

Vierailija
9/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia lapsia on pilvin pimein, mutten sitä ääneen ikinä sanois. Rumuuskin on katsojan silmässä

Vierailija
10/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän? Mitä väliä? Minusta kaikki lapset ovat suloisia enkä ole koskaan rumaa lasta nähnyt. Omani ovat ihania mutta niin ovat muidenkin lapset.

Vierailija
11/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kuitenkaan maailman kauneimpina lapsina. Kauniimpiakin on toki.

Mutta hyi olkoon, on myös paljon rumia, joita käy ihan sääliksi.

Ja sitten on niitä ihan tavallisen näköisiä. Kyllä se oma mielipide siis on suuntaa antava ainakin.

Vierailija
12/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpas todella kauniit lapset minulla (tyttö ja poika). Ja kyllähän he ovat kauniita. Rumia lapsia on olemassa siinä missä rumia aikuisiakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme