Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko peli jo menetetty tän miehen osalta?

Vierailija
08.09.2019 |

Oon kirjoitellut treffipalstalla yhden miehen kanssa jo pidemmän aikaa. Vastaan yleensä noin kerran viikossa, viimeksi pe-iltana ihan sen takia, koska viikonloppuisin enemmän aikaa, koska en silloin töissä. Kävin eilen illalla katsomassa onko vastannut. Ei ollut, mutta oli onlinesssa just silloin. Nyt kävin uudestaan katsomassa ja ei ollut taaskaan vastannut, mutta jälleen kerran onlinessa. Pitäisikö tästä päätellä, että joku muu kiinnostavampi nyt tullut ja sen takia mieluummin hänen kanssaan viestittelee? En siis vaadi, että vastaisi minulle useammin, koska en minäkään, mutta vähän huolestuttaa tuo online-tilan näkeminen :( Ei olla vielä kertaakaan tavattu, koska jännitän niin paljon ja vähän olettanut miehen ehdottavan itse, jos on kiinnostunut. Ehkä väärin ajattelen, mutta kun on huonoja kokemuksia siitä, jos minä ehdotan eikä olekaan kiinnostunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi paremman, jota kiinnostaa kirjoitella ja muutakin tehdä enemmän kuin kerran viikossa

Vierailija
2/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvakseltaan pidät yhteyttä - en jaksaisi kovin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä analysoi. Pyydä treffeille lyhyellä ja yksiselitteisellä viestillä. Jos ei vastaa tai kieltäytyy, unohda koko mies.

terv. tavallisennäköinenmieshuoltoasemalta

Vierailija
4/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho, tosi yllättävää taas että joku tympääntyy "kerta viikossa"-tahtiin, oli se sitten viestien kirjoittelu tai seksin harrastaminen. Ei nyt niin kiireistä voi elämä olla etteikö vähän useammin ehtisi. Vai onko tää joku prinsessojen testi taas, että katsotaan miten kauan toinen jaksaa töykeää ignooraamista jotta voi osoittaa aidon kiinnostuksensa tähän kuninkaalliseen?

Vierailija
5/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat kerran viikossa??? Hoh hoijaa........

Vierailija
6/6 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi nainen kirjoitti kerran kuussa. Emme tavanneet ;)