Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako joku nainen ihan oikeasti orgasmin vain panemalla?

Vierailija
08.09.2019 |

Ja naisilta tätä nyt siis kysyn. Kun itse en ole koskaan saanut enkä pysty saamaan yhdynnässä enkä kenenkään kanssa. Omin käsin yksin saan ja joskus saanut myös nuolemalla, sekin vaatii kovaa keskittymistä ja oikean kumppanin. Monesti miehiltä saa kuulla, että "kyllä exä ainakin sai joka kerta ja yleensä kaksi kertaa." Yksi ihmetteli miten on mahdollista etten saa vaikka pimppani on ihan märkä. Yksi rynkytti järkyttävällä vauhdilla ja kyseli samalla joko olen tulossa. Yli kolmekymppisiä miehiä kaikki. Onko se sitten tosiaan niin, että muut naiset saavat orgasmin jyystämisellä helposti ja vieläpä monta peräkkäin? Tulee aina olo, että olen miehille jotenkin viallinen kun ihmetellään miksi en tule.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paksulla kalulla.

Vierailija
82/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan yhdynnässä helpommin kuin mieheni. Useimmiten ehdin saada 2. Mutta myönnettäköön, että miehelläni ei ole 6 minuutin muna. Muuten on varmaankin aika normaali koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Jos tyrkätään k.rpä ja venkutetaan sillä . EI!

Kiihotus pitää jo olla hurjana valmiina (jos kiinnostaisi (esim yksi tunti) ja klitorishan  ympäröi koko emättimen. Vain se nuppineula muutama mm tai joillakin jopa noin 1.5 cm ympärysmitaltaan ei ole se homma.

Miehiä ei naisen nautinto kiinnosta yleensä.

Sisään vaan pari työntöö ja ejakulaatio.

Surkeeta.

Onneksi poikkeuksia on. 

NAM.

Näen vaivaa tai ei se vaivaa, vaan silkkaa mielenkiintoa ja loihtimisen iloa.

Miehen ilme on nöyrän iloinen, haltioitunut, jopa suloinen, kun otan suihin ja nielen. Aina. Kaiken.

Lopuksi suukottelen ja putsaan ja hymyilen ja nauran kauniisti.

Silittelen myös miestä. Hän ei suutele spermasuutani. En ymmärrä miksi. 

Olen ihan nuoresta asti ottanut suihin ja niellyt aina.

Aina yhtä hurmaantunut, kun elin alkaa nytkyä, seisoo, haluaa lisää ja lopulta purkautuu. Lopultaa herpaantuu. Siinä on jotain niin ihmeellistä. NAM.

NAM.NAM. NAM....

Vierailija
84/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI!

Kiihotus pitää jo olla hurjana valmiina (jos kiinnostaisi (esim yksi tunti) ja klitorishan  ympäröi koko emättimen. Vain se nuppineula muutama mm tai joillakin jopa noin 1.5 cm ympärysmitaltaan ei ole se homma.

Surkeeta.

Onneksi poikkeuksia on. 

NAM.

Miehen ilme on nöyrän iloinen, haltioitunut, jopa suloinen, kun otan suihin ja nielen. Aina. Kaiken.

Aina yhtä hurmaantunut, kun elin alkaa nytkyä, seisoo, haluaa li

Vierailija
85/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntäorgasmi vaatii riittävän pitkän esileikin ja sopivan kokoisen kalun miehelle.

On  naisia, jotka vaativat orgasmin saamiseksi kestävän miehen, joka jaksaa painaa hiemman tavallista pitempään.

Vierailija
86/119 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI!

Surkeeta.

Onneksi poikkeuksia on. 

NAM.

Aina yhtä hurmaantunut, kun elin alkaa nytkyä, seisoo, haluaa li

Mitenköhän helkutissa tämä fantasia liittyi aloituksen aiheeseen.

Vierailija
87/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että naiset ovat näin kuutamolla anatomiastaan. Sitten olettavat miesten osaavan kaikki asiat.

Vierailija
88/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että naiset ovat näin kuutamolla anatomiastaan. Sitten olettavat miesten osaavan kaikki asiat.

Jaa siis mitä me naiset  emme tiedä?

Vierailija
89/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa että naiset saavat, mutta naiset tietysti haluavat OIKEASTI saada, miehet ovat typeriä, useimmat.

Hiekkaahiekkaa...kyllä mun kanssa ainakin saavat 😀. Sille ei sit voi mitään, jos sulle osuu kaikki tumpelot ja minuuttimunat 🤣🤣.

Itelläs on hiekkaa ja mikromuna!

Voi kuule, monta orkkua tulee. Ite en aina kyllä laukea. Ja 19/14 mikromuna kyllä on 😊, isompihan se olla vois 😢😢, mutta sillä on koitettava pärjätä. Ja ei, ei se ole kuin yhden naisen käytettävissä, mutta kovin tuo siitä tykkää ja pitää hyvänä. Kiitos ja anteekdi, että meillä hyvää seksiä. Ikävää ettei sulle ole löytynyt sopivaa kumppania 😪.

istä päättelet, ettei mulle ole löytynyt sopivaa kumppania? Älytön väittämä. Kyllä on ja ollut jo vuoskymmenet.  Ja mistä tuo toinen älyttömyys "hiekkaahiekkaa"?

Vierailija
90/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi jos katsoo tätä ketjua. Ja ihan sen otsikkoa. Ilmeisesti ei ymmäretä mikä ero on klitoriksella ja G-pisteellä. Eikä ymmärretä, että naiset ovat erilaisia keskenään. 

Vierailija
91/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi jos katsoo tätä ketjua. Ja ihan sen otsikkoa. Ilmeisesti ei ymmäretä mikä ero on klitoriksella ja G-pisteellä. Eikä ymmärretä, että naiset ovat erilaisia keskenään. 

Eikö olennaista olekin että jokainen osaisi ja ymmärtäisi oman kroppansa? Minä esimerkiksi en saa pelkästä g-pisteestä. Se tuntuu hyvältä, joo, mutta orgasmiin tarvitsen klitoriksen näkyvän osan stimulaation. Itse satun saamaan sen myös yhdynnässä tietyissä asennoissa. Tätä täällä jaksetaan epäillä ja nimenomaan toiset naiset eivät meinaa sitä uskoa. 

Vierailija
92/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nautintoa tule vaikka kirjoissa lukis mitä.

Kun ei siellä emättimessä ihmeellisiä tuntopisteitä ole. nämäkin naiset, melkein kaikki, sanovat että saavat sen klitoriksen ansiosta siinä yhdynnässä. Mikä näistä tekee toisesta mukamas paremman?

Päinvastoin kuin edellä sanoi joku, naiset jotka saavat siinä naimalla, pitävät otseään parempina ja hiukka ylpeinä sen sanovat. Ainakaan minä en kadehdi ketään, sillä saan ihan jokapäivä todella nautinnollisia isoja orgasmeja, joten eipä tarvii ketään kadehtia.

Vierailija
93/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se klitorisorgasmi ei miehille kelpaa, sepä vasta kummallista onkin!

Vierailija
94/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei siellä emättimessä ihmeellisiä tuntopisteitä ole. nämäkin naiset, melkein kaikki, sanovat että saavat sen klitoriksen ansiosta siinä yhdynnässä. Mikä näistä tekee toisesta mukamas paremman?

Päinvastoin kuin edellä sanoi joku, naiset jotka saavat siinä naimalla, pitävät otseään parempina ja hiukka ylpeinä sen sanovat. Ainakaan minä en kadehdi ketään, sillä saan ihan jokapäivä todella nautinnollisia isoja orgasmeja, joten eipä tarvii ketään kadehtia.

Miksi siellä pitäisi olla jotain erityisiä tuntopisteitä? Minä nautin ihan siitä paineesta, jonka penis antaa. Voin saada erilaisia orgasmeja, mutta parhaan klitorisorgasminkin saan jos penis on samalla sisällä. Muuten klitoris on turhan herkkä

Vierailija
95/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muija saa vain panemalla. Ei ole mun syy. On se saanut sillai myös eksiensä kanssa. Luonnonoikku, joka ei kai tiedä paremmasta.

Vierailija
96/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole, ei tarkoita sitä ettei muilla naisilla olisi. Millä perustelet ettei niitä ole kun ovat useassa tutkimuksessakin todettuja, puhumattakaan että monet miehet on ne naisiltaan löytäneet. 

Vierailija
97/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole, ei tarkoita sitä ettei muilla naisilla olisi. Millä perustelet ettei niitä ole kun ovat useassa tutkimuksessakin todettuja, puhumattakaan että monet miehet on ne naisiltaan löytäneet. 

En ole väittänyt muista mitään, mutta itsestäni minä puhun, mutta sinä puhut tutkimuksista! Tutkimukset eivät tuo mitään orgasmeja, ei vaikka kuinka olis niin väitetty. Niin moni nainen täälläkin sanoo, että se on se klitoris se ulkoinen siis, jolla se orgasmi irtoo. "monet miehet löytäneet" vai niin, ja kenenkäs puolesta nämä mihet puhuvat.  Moneen kertaan tööllökin todettu että hyvin monet naiset feikkaavat.

Vierailija
98/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä naisen orgasmi kuumentaa tunteita ja saa ihmiset riitelemään ja raivoihinsa. Eihän täällä miesten orgasmeista kukaan saa riitaa aikaiseksi.

Vierailija
99/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte väärinkysyjää?

Vierailija
100/119 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen vaimo kirjoitti:

Hei täällä edellisen vaimo. Ei, en saa kuin sormettaen kuvitellessani naapurin komeaa poikaa.

Pakko vaan joskus feikata kun ukko jaksaa räpeltää loputtomiin ja paikat ei kestä. Se on hyvin otettu sen jälkeen, oikein näkee kuinka ryhti kohenee kuukaudeksi.

[

quote=M62]Vastaan vaimoni puolesta. Hän on saanut tuhansia naimaorkkuja, mutta ne ovat aina vaatineet riittävän pitkän esileikin jolla hänet on ensin saatu lähelle h-hetkeä. Naiminen on aloitettu vasta siinä vaiheessa. Rynkyttämällä ei ole tainnut saada koskaan, vaan enemmin kalu pohjaan saakka ja sen jälkeen yhteistä keinumista ja hieromista häpyluut vastakkain. Hänellä on korkea häpyluu, joten sen päällä pyöriminen on kuin laakeroituna. Ilmeisesti saa tuossa asennossa voimakkaan paineen klitorikseen tai ainakin häpykummun alueelle. Ihan sama mutta toimii niin lähetyssaarjaajassa kuin nainen päällä makaamassa. Aina sama juttu, tyveä myöten sisään.

Mutta aina va

Tää oli paras! :D -M62