Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako joku nainen ihan oikeasti orgasmin vain panemalla?

Vierailija
08.09.2019 |

Ja naisilta tätä nyt siis kysyn. Kun itse en ole koskaan saanut enkä pysty saamaan yhdynnässä enkä kenenkään kanssa. Omin käsin yksin saan ja joskus saanut myös nuolemalla, sekin vaatii kovaa keskittymistä ja oikean kumppanin. Monesti miehiltä saa kuulla, että "kyllä exä ainakin sai joka kerta ja yleensä kaksi kertaa." Yksi ihmetteli miten on mahdollista etten saa vaikka pimppani on ihan märkä. Yksi rynkytti järkyttävällä vauhdilla ja kyseli samalla joko olen tulossa. Yli kolmekymppisiä miehiä kaikki. Onko se sitten tosiaan niin, että muut naiset saavat orgasmin jyystämisellä helposti ja vieläpä monta peräkkäin? Tulee aina olo, että olen miehille jotenkin viallinen kun ihmetellään miksi en tule.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tullut tosi helposti "vain panemalla". Jo pikkutyttönä ennen seksielämän aloittamista tyydytin itseäni lähes pelkästään dildolla

Poikaystävän kanssa meidän esileikissä ei edes kosketa kummankaan alapäähän. Se on vaan halailua, silittelyä, pusuttelua ja söpöä puhetta. Olen siinä vaiheessa ihan litimärkä ja haluan sitä sisääni. Yleensä minä olen meistä se joka tulen ensimmäisenä, mutta kyllä supiatukseni saavat yleensä myös poikaystävältä tulemaan

Vierailija
42/119 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut kun työntelin viittä nakkia. Yksi osui klitorikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystäväni 6v ajalta sai orgasmin vain panemalla. Klitoriksen hyväily tai suuseksi ei kiinnostanut ollenkaan. Oli itsetyydyttänytkin aina laittamalla emätinaukolle tai -aukkoon jotain.

Minä olen samanlainen.

Saan myös useita orkkuja yhden yhdynnän aikana. En tykkkää, että klitorikseeni kosketaan tai että sitä nuollaan, koska se on niin herkkä. Penetroinnin aikana tulee juuri sopivasti stimulaatiota klitorikselle miehen kalusta.

aloittajalle sanoisin, että mieti millä lailla kosketat itseäsi kun saat orgasmin ja sitten voit ohjata miestä kädestä pitäen samaan. Ja muista, että tilastojen valossanaiset, jotka saavat aina, ovat vähemmistössä. Suuri osa naisista ei saa orgasmia jokaisella kerralla ja suurtaa osaa naisista asia ei häiritse yhtään: he silti kokevat seksin myönteisenä.

Miehiä yleensä kiinnostaa puhumaton muutama työntötyhjennys.

Onneksi on ollut muutamia uskomattomia, jotka ovat halunneet härnätä tarpeeksi ja pelkästään  ihanalla kalullaan. Ja oon tullut monta kertaa peräkkäin.

Miehiä noin yleisesti ei kiinnosta miehen tärkein tehtävä.

Vierailija
44/119 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nam.

Sun kanssa en koskaan.

🤣

Vierailija
45/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ihan puhtaasti naimisella.

Vierailija
46/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on isompiaseinen mies niin kyllä. Yltää pohjaan. 

Vierailija
47/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yhdynnässä mutta miehen varustuksen koolla ei ole sen kanssa juuri mitään tekemistä. CAT-asennossa tai minä päällä saan riittävän stimulaation klitoriksen sille osalle joka omalla kohdallani saa orgasmin aikaan. Kyse on siis tekniikasta, ei koosta. 

Mutta koosta puheen ollen, exällä oli liian iso mulle. Pohjaan painaminen sattui, ei tuntunut hyvältä. 

Yhteensopivuus tässäkin asiassa oleellista. 

Vierailija
48/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan, helposti.

Saan orgasmin pelkällä panemisella myös anaalista, ja tietysti nuolemalla.

Oikeassa mielentilassa ja hyvällä käsittelyllä kykenen myös nänniorgasmiin, ja orgasmiin ilman että kosken itseeni ollenkaan (esim. meditoidessa saan usein orgasmin).

Hyvä esileikki tekee kyllä orgasmeista parempia ja parhaimmillaan sitä saakin orgasmin ensin suuseksillä, sitten vaginaalisesta yhdynnästä ja lopuksi anaaliyhdynnästä.

Mutta ihan aina en minäkään saa, esim. jos olen tosi jännittynyt eli liian ihastunut tms. enkä edes kostu kunnolla saati saa orgasmia.

Kylläpä ollaan erilaisia. Minusta on ihan itsestäänselvää, että sitä märemmäksi kostuu mitä ihastuneempi on. 

Vierailija
49/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginani on aika tunnoton ja klitoris jossain hyvin syvällä häpyhuulten välissä - en siis saa yhdynnässä kunnon hierontaa klitorikselle. Sääli, koska haluaisin saada yhdyntäorgasmin. 

Kannattaa aloittaa paremman etsintä ainakin jättämällä hormonaalinen ehkäisy pois. 

Vierailija
50/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten heikko seksuaalinen kiihottuminen sekä suorituskyky, luonnollisella tavalla eli yhdynnässä, on sosiaalisesti aiheutettua, heidän seksuaalinen kehitys estetään lain voimalla. Naisen aivot, sekä kaikki muukin elimistö, kehittyvät aina jonnekin 20-22 ikävuoteen asti. Kun naisten luonnollinen seksuaalinen kehitys estetään, niin etteivät he saa/voi vakituisesti harrastaa seksiä kehitysjaksonsa aikana, alkaen heti siitä kun tulevat seksuaaliseksi eli hedelmälliseksi (menarche) naiset eivät kehity luonnollisella tavalla, siten kuinka Jumala tai luonto on tarkoittanut. Seksuaalinen kehitys on elimellinen osa niin miehen kuin naisen kehitysjaksoa. Mies kykenee itse harjoittamaan elimistöön aina tarpeen tullen, nainen ei kykene.

Naisen seksuaalisen toiminnan tukahduttaminen/estäminen kehitysvaiheensa aikana aiheuttaa heille myöhäaikaisen kliimaksin (myöhäaikaisen "orgasmin"), ongelmia kliimaksin saavuttamisessa normaalilla tavalla yhdynnässä, erityi

Vttu mitä paskaa

Vierailija
51/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin saa. M50

Vierailija
52/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menkööt minne haluavat panemaan, naisille eitäb tyydytystä tuota.

Vierailija
53/119 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, mutta en joka kerta

Vierailija
54/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa että naiset saavat, mutta naiset tietysti haluavat OIKEASTI saada, miehet ovat typeriä, useimmat.

Vierailija
55/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa että naiset saavat, mutta naiset tietysti haluavat OIKEASTI saada, miehet ovat typeriä, useimmat.

Hiekkaahiekkaa...kyllä mun kanssa ainakin saavat 😀. Sille ei sit voi mitään, jos sulle osuu kaikki tumpelot ja minuuttimunat 🤣🤣.

Vierailija
56/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiekkaahiekkaa...kyllä mun kanssa ainakin saavat 😀. Sille ei sit voi mitään, jos sulle osuu kaikki tumpelot ja minuuttimunat 🤣🤣.

Itelläs on hiekkaa ja mikromuna!

Vierailija
57/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä naisten haukkuminen ihan näköjään ilmiö, miesten taidoissa ei mitään tietysti.

Vierailija
58/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävä oli tälläinen,saattoi saada jopa 2 orkkua yhden panon aikana.  Sormettaa ei tarvinnut kuin 15-20 sekuntia ja valmis. Harmi kun jouduin hänestä luopumaan. M66

Vierailija
59/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Myös masturboidessa saan orgasmin koskematta itseeni käsilläni tai leluilla. Toki penetraatioseksissä se on voimakkain.

Veikkaan että tässä on kahdenlaista ongelmaa: ensinnäkin moni nainen feikkaa eikä puhu sille miehelle suoraan. Ja näin ollen he epäilevät, että myös sellainen nainen oikeasti tulee yhdynnässä, valehtelee ja esittää miesten mieliksi. Minua on haukuttu lutkaksi ja naisvihaajaksi kun olen sanonut että tulen parhaiten penetraatiosta. 

Vierailija
60/119 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystäväni 6v ajalta sai orgasmin vain panemalla. Klitoriksen hyväily tai suuseksi ei kiinnostanut ollenkaan. Oli itsetyydyttänytkin aina laittamalla emätinaukolle tai -aukkoon jotain.

Minä olen samanlainen.

Saan myös useita orkkuja yhden yhdynnän aikana. En tykkkää, että klitorikseeni kosketaan tai että sitä nuollaan, koska se on niin herkkä. Penetroinnin aikana tulee juuri sopivasti stimulaatiota klitorikselle miehen kalusta.

aloittajalle sanoisin, että mieti millä lailla kosketat itseäsi kun saat orgasmin ja sitten voit ohjata miestä kädestä pitäen samaan. Ja muista, että tilastojen valossanaiset, jotka saavat aina, ovat vähemmistössä. Suuri osa naisista ei saa orgasmia jokaisella kerralla ja suurtaa osaa naisista asia ei häiritse yhtään: he silti kokevat seksin myön

Miehen tärkein tehtävä on antaa sinulle orgasmi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän