Viiden yön reissu, pärjäänköhän näillä muutamalla vaatekappaleella
Päällä farkut ja lyhythihainen toppi, neuletakki. Conssit jalkaan ja ne ovat ainoat kengät jotka otan. Mukaan mekko, hame, 3 toppia ja riittävä määrä alusvaatteita. Kevyt takki. Kaikki vaatekappaleet yhteensopivia keskenään. Perillä lämmin/kuuma sää.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei muutama varatoppi ja trikoopöksyt oleiluun paljoa paina. Entäs sitten yöasu?
Yöasu on alushousut tai alasti! Ap
Topeista tulee mieleen hihattomat puserot. Itse käytän t-paitojakin lämpimällä. Uimapuku ja rantasandaalit, jos tarkoitus uida. Otan myös oman pyyhkeen silloin, jotta ei tarvitse sotkea hotellin pyyhkeitä. Huoneistohotelliin otan myös varalle käsipyyhkeen ja astiapyyhkeen. Kaikissa ei vaihdeta pyyhkeitä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokaiselle päivälle pitää olla oma paita/toppi. Muuten alkaa kainalot haista. Yksillä kengillä en myöskään enää uskaltaisi lähteä, niin monta kertaa on tullut ostettua hätäpakkokenkiä matkalta.
Olet varmaan ylipainoinen tai muuten paljon hikoileva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa paljolta. Itse saattisin mennä päälläni pitkät housut, paita ja joku pitkähihainen, mukaan mekko, mahdollisesti toinen mekko ja alusvaatteita. Jos kaupunkilomasta kyse niin tennarit ja sukkia mukaan.
Conssit on tennarit, enkä käytä sukkia kuumassa! Ap
Ilman sukkia tennareissa kuumassa tulee jo yhden päivän aikana sellaiset haavautumat ettei paljon sen jälkeen lomalla kävellä. Ainakin minulle kävi niin. Tuosta on 2 vuotta mutta edelleen jäljet jaloissa jotka tuli yhden päivän Lontoon kävelystä 30 asteessa. Kyseiset kengät ei arkikäytössä hierrä mitenkään.
Ihan oikeasti nyt, ei ne hierrä. Niillä on tallattu koko päivä useampana päivänä ilman sukkia mm. viime kesänä Valenciassa. Ap
Itsepähän tiedät. Toivotaan, ettei tule sadekuuroja, jotta eivät kastuisi ja niitä joutuu kuivattelemaan. Jos olet noin varma asiastasi, mitä täällä kyselet?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa paljolta. Itse saattisin mennä päälläni pitkät housut, paita ja joku pitkähihainen, mukaan mekko, mahdollisesti toinen mekko ja alusvaatteita. Jos kaupunkilomasta kyse niin tennarit ja sukkia mukaan.
Ilman sukkia tennareissa kuumassa tulee jo yhden päivän aikana sellaiset haavautumat ettei paljon sen jälkeen lomalla kävellä. Ainakin minulle kävi niin. Tuosta on 2 vuotta mutta edelleen jäljet jaloissa jotka tuli yhden päivän Lontoon kävelystä 30 asteessa. Kyseiset kengät ei arkikäytössä hierrä mitenkään.
Ihan oikeasti nyt, ei ne hierrä. Niillä on tallattu koko päivä useampana päivänä ilman sukkia mm. viime kesänä Valenciassa. Ap
Itsepähän tiedät. Toivotaan, ettei tule sadekuuroja, jotta eivät kastuisi ja niitä joutuu kuivattelemaan. Jos olet noin varma asiastasi, mitä täällä kyselet?!
Toivotaan näin. En kysynyt että riittääkö conssit ainoiksi kengiksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin paremmat kävelykengät kuin Conssit, jotka ovat anatomisesti surkeasti muotoillut, eivät tue jalkaa yhtään. Lisäksi jotkin toiset jalkineet, jalalle ei ole hyvä, että on koko ajan samat kengät jalassa.
Itse pakkaisin joka päivälle oman yläosan + yhden varayläosan. Tai sitten käsinpesiin tarkoitettua pyykkiainetta. Yhdet housut päälle, toiset kassiin. Saman verran hameita ja mekkoja kuin sinä. Kahdet rintaliivit, puhtaat alushousut joka päivälle. Pykälän. Yhdet rennot olohousut. Aamu/suihkutossut. Uimapuvut. Huivin ja päähineen. Sukat joka päivälle. Yhdet sukkahousut.
Minkä pykälän? Ei mulla ole ollut pykälää mukana matkoilla koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan näin. En kysynyt että riittääkö conssit ainoiksi kengiksi. Ap
Minne menet? Riippuu täysin lomasi tarkoituksesta. Mistä me voimme tietää päivittäiset kävelymatkasi!
Eikö tuossa ole ihan normaalisti asu/päivä? Kuinka paljon yleensä vaihtelet vaatteita jos tuo on sinulle vähän?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa ole ihan normaalisti asu/päivä? Kuinka paljon yleensä vaihtelet vaatteita jos tuo on sinulle vähän?
Ei tuo ole vähän, ajattelin että juuri sopivasti.ä ja varallakin on vielä jos tahraantuu tms. Yleensä pakkaan aina liikaa. Nyt mennään käsimatkatavaroilla joten päätin että turhia en viitsi raahata. Ap
Jos perillä on lämmintä/kuumaa, mihin tarvitset kevyttä takkia? Ellet sitten varaudu kotimatkalle Suomessa.
Ihan vaan vinkkinä: minä kuljen ilman sukkia valkoisissa Niken lenkkareissa, mutta vedän pohjallisten päälle vähän paksummat avokassukat nurinpäin. Niitä vaihdan sitten päivittäin, kengät pysyvät raikkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Jos perillä on lämmintä/kuumaa, mihin tarvitset kevyttä takkia? Ellet sitten varaudu kotimatkalle Suomessa.
Ihan vaan vinkkinä: minä kuljen ilman sukkia valkoisissa Niken lenkkareissa, mutta vedän pohjallisten päälle vähän paksummat avokassukat nurinpäin. Niitä vaihdan sitten päivittäin, kengät pysyvät raikkaampana.
Iltoja varten, jos on vaikka tuulista. Takki on ihan ohutta materiaalia. Ap