Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset! Ilmiantakaa parhaat/tukevimmat liivinne.

Vierailija
06.09.2019 |

Kaarituelliset mallit, Yli G kuppiset. Kerro myös hintaluokka noin suunnilleen ja mistä ostit. Mä haluan uusia koko mun rintsikkarepertuaarin, kaikki on ihan surkeita ja kulahtaneita.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä isorintaisilla kellään alle 70 cm vyötärö?

Minulla 66 cm, ja siksi nämä minun rinnat näyttävät ihan sarjakuvahenkilön rinnoilta :( Haluaisin sellaiset rintsikat joissa olisi vähän toppausta alla ja sivuilla, jotta saisi tukea muttei kokoa.

Se tuki tulee napakasta ympärysnauhasta, ei toppauksesta. Kun on isot rinnat niin se on valitettava tosiasia, että sen ympäryksen on oltava kireämpi jos haluaa hyvän tuen. Sellaiset markettien topatut löppänät ei vaan toimi.

Ja tietysti oikeasta koosta sekä liivinmallista. Valitettavan moni käyttää väärää kokoa, ja sitten ihmettelee miksi kaikki liivit ovat epämukavia ja huonosti istuvia. Jos ne ovat epämukavat ja/tai

-joudut nostelemaan olkaimia

-työntämään rintoja takaisin kuppiin kun työntyvät kupeista ulos

-osa rinnasta pullistuu kupin yläpuolelle, ns nelitissit

-sinulla on ”kainaloläskiä” joka näyttää paremmalta kun olet ilman liivejä ja tulee esiin liivit päällä

-ympärysnauha ei pysy vaakatasossa vaan nousee ylöspäin

-kaarituet eivät ole tiiviisti ihoa vasten koko matkaltaan, etenkin rintojen välissä edessä

-kaarituet eivät ole tiiviisti rinnanjuurta vasten vaan kupin alaosassa kaarituen ja rinnan välissä on tyhjää ja vähän roikkuvammissa rinnoissa jää sellainen hikoileva ihotaive sinne alle

Jos tunnistat näitä merkkejä, sinulla on väärän kokoiset ja usein myös malliset liivit.

Vierailija
82/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metritissien kokoontumisajot 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metritissien kokoontumisajot 🤮

Tunsit kuitenkin tarvetta tulla joukkoon? Tervetuloa😘

Vierailija
85/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalainen Nessa. Korkea kaari, syvä kuppi, rinnat osoittavat eteenpäin eivätkä leviä sivuille (ja peittävät ompun mahan). Miinus: tissimiehet tuijottavat. 85J

Vierailija
86/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 66 cm, ja siksi nämä minun rinnat näyttävät ihan sarjakuvahenkilön rinnoilta :( Haluaisin sellaiset rintsikat joissa olisi vähän toppausta alla ja sivuilla, jotta saisi tukea muttei kokoa.

Nuo monta kertaa mainutut freyan liivit on ainoat mitä olen löytänyt jotka on oikeasti hyvät hinnalta ja laadulta. Sokokselta osatan omani.

60g

Vierailija
87/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolalainen Nessa. Korkea kaari, syvä kuppi, rinnat osoittavat eteenpäin eivätkä leviä sivuille (ja peittävät ompun mahan). Miinus: tissimiehet tuijottavat. 85J

Nessat on kyllä olleet aika hyviä, ja puolalaiset merkit ovat edullisempiakin kuin englantilaiset Freyat ja Panachet ym.

Vierailija
88/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuota lumingerietä aina tungetaan kun zalandolta saa samoja merkkejä usein halvemmalla ja laajemmalla koko valikoimalla.

Vierailija
89/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko näissä liiveissä sivulla luut/tuet?

Vierailija
90/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75 H ja olenkäyttänyt vain PrimaDonnan liivejä jo usean vuoden ajan.  Ostopaikkana Funky Lady useimmiten.

Liivit ovat tukevat, erittäin mukavat päällä ja oikealla hoidolla (käsinpesu) kestävät todella hyvin.

Käytkö Fredalla? Siellä oli kamala myyjä vuosia sitten enkä ole palannut sen jälkeen. Uskaltaisinko kurkistaa sinne?

Mulla Prima Donnat ovat kestäneet pesun pesupussissa, hienopesussa, hienopesuaineella. Olen luopunut vain yksistä, kun kymmenen vuotta tuli täyteen. Elastaani näkyi katkeilleena. Mitään muuta vikaa ei ollut.

/10

Fredan Funky Ladyssä oli ainakin 2018 vielä aivan kamala myyjä. Minäkään en sen jälkeen ole käynyt. Harmi, kun muuten olisi ihana kauppa.

Olisiko omistaja? Tosi tympeä, jopa vihamielinen.

Vierailija
91/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuki tulee napakasta ympärysnauhasta, ei toppauksesta. Kun on isot rinnat niin se on valitettava tosiasia, että sen ympäryksen on oltava kireämpi jos haluaa hyvän tuen. Sellaiset markettien topatut löppänät ei vaan toimi.

Ja tietysti oikeasta koosta sekä liivinmallista. Valitettavan moni käyttää väärää kokoa, ja sitten ihmettelee miksi kaikki liivit ovat epämukavia ja huonosti istuvia. Jos ne ovat epämukavat ja/tai

-joudut nostelemaan olkaimia

-työntämään rintoja takaisin kuppiin kun työntyvät kupeista ulos

-osa rinnasta pullistuu kupin yläpuolelle, ns nelitissit

-sinulla on ”kainaloläskiä” joka näyttää paremmalta kun olet ilman liivejä ja tulee esiin liivit päällä

-ympärysnauha ei pysy vaakatasossa vaan nousee ylöspäin

-kaarituet eivät ole tiiviisti ihoa vasten koko matkaltaan, etenkin rintojen välissä edessä

-kaarituet eivät ole tiiviisti rinnanjuurta vasten vaan kupin alaosassa kaarituen ja rinnan välissä on tyhjää ja vähän roikkuvammissa rinnoissa jää sellainen hikoileva ihotaive sinne alle

Jos tunnistat näitä merkkejä, sinulla on väärän kokoiset ja usein myös malliset liivit.

Tuosta kainaloläskistä täytyy huomauttaa että se ei välttämättä johdu liiveistä. On olemassa sellainen rakennepoikkeavuus kuin lisärinta. Käytännössä rintakudos kasvaa silloin myös kainalon alueelle. Siihen nousee myös maito, kun imettää. Itselläni noin ja nyt tarkoituksena leikkauttaa nuo pois, kun näyttävät tosiaan läskiltä ja vaikea löytää liivejä jotka eivät hankaisi niitä. Synnärillä sanottiin että on hyvin yleistä, joten ihmetyttää miten tästä ei puhuta koskaan missään.

Vierailija
92/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Panachen liivejä löytyisi? Googlella hirveä määrä blogeja ja pari nettikauppaa vain.

Vierailija
93/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuota lumingerietä aina tungetaan kun zalandolta saa samoja merkkejä usein halvemmalla ja laajemmalla koko valikoimalla.

Lumingeriessaon hyvä asiakaspalvelu. Jos tilaat jotain, eikä se oikein istu, niin sähköpostitse saa tiedon, mihin kannattaa vaihtaa.

Bravissimo on halvempi, mutta kun se palautus Englantiin ei ole yhtä kivutonta.

Vierailija
94/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumingeriessaon hyvä asiakaspalvelu. Jos tilaat jotain, eikä se oikein istu, niin sähköpostitse saa tiedon, mihin kannattaa vaihtaa.

Bravissimo on halvempi, mutta kun se palautus Englantiin ei ole yhtä kivutonta.

Jaa. No en ole koskaan tilannut koska koossani valikoima surkea toisin kuin zalandolla.

Vierailija
95/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tilasin Asokselta noita brittimerkkejä, sai tosi halvalla etenkin alesta. Sitten tapahtui jotain ja rajoittivat kokovalikoimaa eikä enää liivejä löydy.

Vierailija
96/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympärysnauhassako? Kyllä suurimmassa osassa taitaa olla

Vierailija
97/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Side boningia tarkoitin eli niitä ympärysnauhassa sivulla olevia ”tukikaaria”.

Viimeksi näitä oli käyttämissäni liiveissä muutamia vuosia sitten ja vääntyivät puristamaan kylkiä ikävästi. Tiedä sitten johtuiko liivien huonosta laadusta vai siitä, että sivutuet eivät sovi.

Tulin siis ketjusta etsimään vinkkejä ostoksille ja sääli, että nuo Nessat eivät sitten taida minulle sopia.

Vierailija
98/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi näitä oli käyttämissäni liiveissä muutamia vuosia sitten ja vääntyivät puristamaan kylkiä ikävästi. Tiedä sitten johtuiko liivien huonosta laadusta vai siitä, että sivutuet eivät sovi.

Tulin siis ketjusta etsimään vinkkejä ostoksille ja sääli, että nuo Nessat eivät sitten taida minulle sopia.

Ne on helppo poistaa itse, muutamista liiveistä olen poistanut kun ovat olleet sentin pari väärässä kohtaa.

Vierailija
99/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toivoo löytävänsä edulliset niin Cubuksella on joissakin malleissa G-kuppiin asti kokoja ja ympärysmittoja oli kivasti, muistaakseni ainakin 65-90. Ostin sieltä kahdet liivit, 18 euroa kappale ja ovat olleet hyvät ja tukevat ja ihan järkevän näköiset.

Vierailija
100/116 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on helppo poistaa itse, muutamista liiveistä olen poistanut kun ovat olleet sentin pari väärässä kohtaa.

Ei se auta. Sitten se kangas rullautuu.

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän